HACI BEKTAŞLI KAPADOKYA

27/10/2016 - 30/10/2016
1.GECE:Akşam saat:19:00'da AYZE Turizm önünden,saat:19:30'da Üçkuyular'dan,saat:19:45'de Üçyol'dan,saat:20:00'de Bornova Ege Üniv.Acil önünden misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. KULA ve AFYON'da vereceğimiz molaların ardından sabah saatlerinde Aksaray'a varıyoruz.

1.GÜN: Sabah kahvaltı (extra)molamızı Aksaray Ağaçlı Dinlenme Tesislerinde veriyoruz. Kapadokya turumuza ilk önce IHLARA VADİSİ'nden başlıyoruz. Daha sonra DERİNKUYU Yeraltı Şehrini geziyoruz. Buradaki serbest zamanda öğle yemek(ekstra) molasının ardından GÜVERCİNLİK VADİSİ'nde fotoğraf çekimi ve alış-veriş yapıyoruz.ONLX TAŞ ATÖLYELERİ'indeki  tanıtımı izleyip show-roomdan alış-veriş yapıyoruz. Günün sonunda bölgede bulunan 4*BURCU KAYA Otele yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN:Oteldeki sabah kahvaltımızın ardından HACI BEKTAŞ-I VELİ Türbesini ziyaret ediyoruz.Buradaki gezimizin ardından Tarihi Kızılırmak Taş Köprü'den geçip AVANOS'daki çanak – çömlek atölyelerinde gösteriyi izleyip, alış – veriş yapıyoruz. Daha sonra PAŞABAĞ – DERVENT VADİSİ  PERİBACALARI gezilerimizin ardından Fransız Şarapçılar Derneğinden ödüllü TURASAN ŞARAP FABRİKASI'nı ve yanındaki ASMALI KONAK'ı geziyoruz. Kapadokya bölgesinin simgesi olan ÜÇ GÜZELLER'de fotoğraf molası veriyoruz. Daha sonra UÇHİSAR KALE ALTI'nda alışveriş yapıyoruz.Günün sonunda otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN:Sabah kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılarak Kapadokya'ya veda ediyoruz.Konya'ya varıyoruz.Konya'da MEVLANA TÜRBESİ ve MÜZESİ'ni gezip serbest zamanda öğle yemek (extra)molası veriyoruz. Molamızın ardından AKŞEHİR'de NASREDDİN HOCA TÜRBESİ'ni  ziyaret edip GÜLMECE Parkında güzel kareler yakalıyoruz.Bu ziyaretimizin ardından İzmir'e doğru yola çıkıyoruz. Afyon  ve  Kula'daki   ihtiyaç molalarının  ardından  İzmir'e varıyoruz.