Ampuria Tour Teklif Al

HAMBURG – BREMEN – BERLİN – DRESDEN – POSTDAM İzmir Çıkışlı Turlar
1299 €

24/09/2015 - 30/09/2015

1. GÜN : 24 EYLÜL 2015/ İZMİR - HAMBURG
Sabah saat 05.30’da İzmir Adnan Menderes Havalimanı Sun Express Kontuarında buluşuyoruz. 07.30’da İzmir’den Hamburg’a aktarmasız (direkt) olarak uçuyoruz. Yerel saat ile 10. 00’da Hamburg’dayız. Gümrük işlemlerimiz sonrasında bizi bekleyen otobüsümüz ile Hamburg şehir turumuza başlıyoruz. Almanya’nın ikinci büyük kenti,  gemicilik ve liman şehri Hamburg’da Hafencity Limanı, şehrin tam merkezindeki iki büyük iç göl olan Binnen ve Aussenalster Gölleri, Balık Pazarı, Hamburg tren terminali, Rathouse Kulesi, Amsterdam’daki “Red Light’’ sokağının bir benzeri olan Reeperbahh Caddesi’ni görüyoruz. Ardından biraz serbest zaman kullanıp otelimize yerleşiyoruz. Geceleme Hamburg’daki otelimizde.

2.GÜN: 25 EYLÜL 2015/ HAMBURG – BREMEN - HAMBURG
Sabah kahvaltısından sonra Bremen’e gidiyoruz. Eski şehri gezerken kendimizi bir masal diyarında hissediyoruz. Dolambaçlı parke sokaklar, sivri çatıları, kafesli pencereleri ile inanılmaz güzellikteki 500 yıllık tuğla evler sanki kalemle çizilmiş gibi...  Yeni işyerleri ile dükkanlar, Rönesans döneminden kalan Belediye Binası, 800 yıllık St. Peter Kathedrali, tarihi Tüccarlar Evi, eski şehirde göreceğimiz yerler arasında sayılabilir.  Weser Irmağının sol kıyısındaki yeni Bremen ise Avrupa’nın bahçe kenti olarak tanınır. Şipşirin ve güzel evler, üç şeritli bulvarlar, çiçek tarhları ve bahçeleri gerçekten görülmeye değer! Burası aynı zamanda  “Bremen Mızıkıcıları” Heykeline ev sahipliği yapar. Hatıra fotoğraflarımızı çekerken,  1405 yaşındaki Hükümet Konağını,  1537’de yapılan özgürlük sembolü Roland Heykelini, Fall Kulesi, Böttoher Caddesi, modern bir tarzda yapılmış olan Bremen Parlementosu’nu görerek Bremen turuna devam ediyoruz. Yine biraz serbest zaman kullandıktan sonra Hamburg’a geri dönüyoruz. Geceleme Hamburg’daki otelimizde.

3.GÜN: 26 EYLÜL 2015/ HAMBURG - HANNOVER – BERLİN
Günümüze kahvaltıyla başlıyor, otelden ayrılarak, Hannover'e doğru yola çıkıyoruz. Hannover panoramik şehir gezisinde;  Aegidienkirche harabesi (savaş kurbanları ve zorbalık anıtı), Rathaus  Belediye Binası ve Kilisesi,  Leine Nehri, doğal parklar, barok tarzı bahçeleri görüyoruz. Kaldırımlarda kıvrılarak 3 mil boyunca uzanan ve 36 tarihi esere uğrayan kırmızı ince çizgi boyunca şehrin güzelliklerini keşfetme olanağı buluyoruz. Gotik Kateral, Opera Binası, bombardımandan kurtulan birkaç eski ev, odun binaları görüyoruz.  Hannover gezimizi tamamlayınca, Berlin’e hareket ediyoruz. . Geceleme Berlin’deki otelimizde...

4.GÜN: 27 EYLÜL 2015/ BERLİN
Otelde yapacağımız sabah kahvaltımızın ardından, Panoramik şehir turumuz başlıyor;  BATI BERLİN’de  Kurfurstendamm, Tiergarten, Reichttag, Brandenburg Kapısı, Postdamer Platz, Gemalde Galeri,  Neu National Galeri, Berlin Flarmoni Orkestrası Binası, Kreuzberg, Schoneberg, Charlotdenburg, Berlin Olimpiyat Stadyumu... DOĞU BERLİN’de ise Unter Derlinden, Museum Minsel ( Bergama Müzesi ) , Alexandar Platz, Nikolai Virten, Prens Coverberg, Gendermenmark, Karl Marx Alle’yi görüyoruz. Şehir turumuzu tamamladıktan sonra sizi Berlin’de serbest bırakıyoruz.

5.GÜN: 28 EYLÜL 2015/ BERLİN - DRESDEN -BERLIN
Otelimizdeki açık büfe sabah kahvaltısından sonra Dresden’e doğru yola çıkıyoruz. İki saat (160 km ) sonra Dresden’e varıyoruz. Almanya’nın eşsiz şehri Dresden, Kuzey’in Floransa’sı olarak adlandırılıyor. Nereye dönseniz sanat eserleri ile karşılaşıyorsunuz. Elbe Nehri kıyısındaki bu şehir dünyaca ünlü pek çok sanat koleksiyonunu barındırır. Bu güne kadar ayakta kalmış muhteşem barok yapılar August Döneminin ihtişamını yansıtıyor. 17.yy Saray Katedrali, (Fraun Kirk) Yazlık saray ve Formel Bahçesi, Porselen çanlar, Saray ahırları ve Fresk,Seramik süslemeler ve Dresden-Prusya tarihini anlatan seramik resimler, Av Köşkü, Opera Binası, August heykeli,Barok Ptorestan Kilisesi ve Matrin Luter Anıtı, Elbe Nehri ve kıyısındaki kafeleri , restoranları görüyor bilgi alıyor öğle yemeğimizi serbest olarak yedikten sonra muhteşem bir av ve dinlenme sarayı olan Moritburg sarayına gidiyoruz. (Dresden’in 10 km kuzeyinde) bir gölün ortasındaki ada üzerinde inşa edilmiş olan saray bahçesi ve göl kenarındaki gezinti yerleri ile bizleri rüya alemine götürüyor. Akşama Berlin’deki otelimizdeyiz.

6.GÜN: 29 EYLÜL 2015/ BERLİN - POSTDAM - BERLİN
Sabah kahvaltısından sonra areket ediyor, Unesco dünya mirası listesinde bulunan Postdam'a gidiyoruz. Havel nehri üzerindeki bu güzel şehirde; Sanssouci Parkı ve Sarayı, Cecicilen Sarayı (Almanya’nın bölünmesi anlaşması bu sarayda imzalanmıştır) , Ünlü Yel Değirmeni  , 18. YY'dan kalan Prusya kralı 2.Frederik’in yazlık sarayı Neues Place, Postdam üniversitesi Charlottenhof Palace, Orangei Palace görüyor öğlen yemeğimizi serbest olarak aldıktan sonra Berlin'e geri dönüyoruz.

Akşam üzeri Berlin'de alışveriş merkezi  Ka De We'ye gidiyoruz. Burada hem alışveriş yapabilir, hem de en üst kattaki Gourmet Reyonunda tadımlar yaparak istediğimiz şarabı içebiliriz. Geceleme Berlin'deki otelimizde.

7.GÜN: 30 EYLÜL 2015/ BERLİN – İZMİR
Sabah kahvaltımızı otelide aldıktan sonra, saat 11.00’e kadar size serbest zaman veriyoruz. Ardından, Berlin Tegel Hava Limanı’na doğru yola koyuluyoruz. Check in işlemlerimizden sonra 14.40’da hareket eden uçağımız ile 18.40 da direkt olarak İzmir’e varıyoruz.

TUR FİYATI: (Şehir merkezinde 4* Oteller)