Candoğan Travel Teklif Al

İSKEÇE KARNAVALI-XANTHİ CARNİVAL- İZMİR ÇIKIŞLI
149 €

11/03/2016 - 13/03/2016
1. Gün: 11 Mart 2016 Cuma - İpsala, Dedeağaç, Gümülcine, İskeçe, Kavala

Araca şehir içi noktalarımızı acentamızdan öğrenebilirsiniz.

Akşam saat:19:00’da siz değerli misafirlerimizi servis noktalarından alıp yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda gerekli molaları verdikten sonra Çanakkale üzerinden, İpsala sınır kapısına varıyoruz. Sınırda gümrük işlemlerimiz sonrasında  Dedeağaç, Gümülcine, İskeçe ve Kavala istikametine doğru  ilerliyoruz.

2. Gün: 12 Mart 2016 Cumartesi - Kavala, Selanik Şehir Turu

Sabah erken saatlerde Kavala’da kahvaltı molamızı verdikten sonra Selanik’e doğru 1,5 saatlik yolculuk sonrası varıyoruz. Ardından şehir turumuz başlıyor. Şehir turumuz esnasında ilk durağımız şehrin merkezinde,  Selanik'te ki en önemli kiliselerden biri olan Agia Dimitros kilisesi olacaktır. Bu güzel yapının ardından Agia Dimitros ile aynı cadde üzerinde bulunan Ulu Önder Atatürk'ün Evi(Türkiye Cumhuriyeti Selanik Başkonsolosluğu)Kordon,Beyaz Kule, Döner Kule, Fuar meydanı görülecek yerler arasındadır. Şehir turumuzun ardından Selanik’in cafeleri ile meşhur kordon boyunda kişisel aktivitelerinizi  için serbest zaman verilecektir. Kordon’da yürüyüş yapıp cafelerde Yunanistan’ın meşhur kahvesi Frappe’nin tadına bakabilirsiniz. Serbest zamanın ardından otelimize giriş yapıp rehberimizin odaları dağıtımıyla dinleniyoruz.
Akşam dileyen misafirlerimiz ekstra (35 €) olarak düzenlenecek olan Taverna eğlencemize katılabilirler.

3. Gün: 13 Mart 2016 Pazar - Kavala, İskeçe, Gümülcine, Dedeağaç, İpsala, Çanakkale, İzmir

Sabah otelimizde aldığımız kahvaltının ardından Kavala’ya hareket ediyoruz. Yaklaşık   1.5 saatlik yolculuğun ardından Kavala’ya varış ve Kavala şehir turumuzu yapıyoruz. Kavala şehir turumuzda Pargalı İbrahim Paşa Cami, Mehmet Ali Paşa İmarethanesi, heykeli ve evini gördükten sonra kısa bir serbest zaman sonrasında kurabiyelerimizi alıp, İskeçe’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık yarım saatlik yolculuğumuzun ardından iskeçe’ye varıyoruz. Rehberimiz eşliğinde Osmanlı’nın  izlerine hakim olduğu tarih kokan sokaklarını gezdikten sonra İskeçe Karnavalı’nın geçit törenini izleyeceğiz. Brezilya’nın Rio şehrinde düzenlenen uluslararası karnavala benzeyen bu karnavalı her yıl birçok turist izlemeye gelmektedir. Bu coşkuya bizler de eşlik edip  karnaval görüntülerini izleyip eğlendikten sonra akşam saatlerinde Gümülcine şehrine geçiyoruz. Burada Türkler’in toplantı yeri Gençler Birliği’nde demleme çay, Türk Kahvesi içtikten sonra, Türk malikanelerini görüp  Dedeağaç yolu üzerinden Yunanistan sınır kapısı Kipi'ye sonrasında Türk sınır kapısı İpsala'ya varıyoruz. Çanakkale’de vereceğimiz moladan sonra İzmir’e geliyoruz. Alınış noktalarına bırakıldıktan sonra siz değerli misafirlerimizle bir sonraki turlarımızda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.