YENİDEN TURİZM Teklif Al

07/10/2016 - 09/10/2016
ISPARTA - BURDUR - DENİZLİ - SALDA – BULDUR GÖLLERİ
KOVADA GÖLÜ - EĞİRDİR - EĞİRDİR GÖLÜ - YALVAÇ
1.GÜN:  Sabah saat 06.00 BALÇOVA’dan siz değerli misafirlerimizi alarak yola çıkıyoruz. Yolculuğumuz AYDIN-DENİZLİ-DİNAR-ULUBORLU üzerinden sürdürerek ISPARTA nın en büyük , bölgenin TürkTarihi bakımından en önemli ilçesi olan ATABEY' e geliyoruz.Burada ilk Türk Selçuklu eserleri olana ERTOKUŞ MEDRESESİ ve KURŞUNLU CAMİSİNİ görüyoruz.Asırlık çınarlar arasındaki bu tarihi yapılar bizi çok etkileyecektir.Ardından yakın tarihimizin önemli devlet adamlarından olan eski Cumhurbaşkanlarımızdan SÜLEYMAN DEMİREL in köyü İSLAM KÖYE geliyoruz.Burada yeni kaybettiğimiz SÜLEYMAN DEMİREL in kabri müze haline getirilmiş evi kütüphanesi ni geziyoruz.Köy kahvesinde uluçınarların altında köy halkıyla sohbet ederek çaylarımızı içiyoruz.Daha sonra buradan ayrılarak otelimize yerleşiyoruz.Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
            2.GÜN: Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası bölgenin kendine özgü güzelliklerini görmek üzere yola çıkıyoruz. Öncelikle antik çağlarda Anadolu’nun en önemli kentlerinden biri olan PSİDİA – ANTİOCHEİA antik kentini geziyoruz. Kutsal alanları, Meydanı, Roma hamamı, su kemerleri, tiyatrosu, caddeleri ve kent giriş kapıları  ile bu kente hayran kalıyoruz. Bu yoğun gezimizin ardından YALVAÇ’dan ayrılarak EĞİRDİR GÖLÜ’nü ve çevresinin güzelliklerini izleyerek yapacağımız yolculuk sonrası, EĞİRDİR’e geliyoruz.Ögle yemeğinde göl balığı yenmesiniz tavsiye ederiz. Ülkemizin 4. büyük gölü olan EĞİRDİR GÖLÜ cam göbeği mavi rengi, bir karayolu ile anakaraya bağlanmış CAN ADA ve YEŞİL ADA’sı, BİZANS ve SELÇUKLU dönemi tarihi zenginlikleri ile bizleri büyülüyor. EĞİRDİR’de vereceğimiz serbest zaman sonrası buradan ayrılarak EĞİRDİR GÖLÜ’nün doğal bir uzantısı olan KOVADA GÖLÜNE geliyoruz. Bitki topluluklarının zenginliğini ve yabani hayvanların bolluğu nedeni ile Milli Park olan bu bölgede gezinti yapıyoruz. Yolumuz üzerinde elma bahçelerinden elma bahçelerinden elma toplayabiliriz. KOVADA GÖLÜ gezimizin ardından otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.GÜN: Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası otelimizden ayrılarak ISPARTA merkezde serbest zaman veriyoruz çevresinde yürüyüş yapıyoruz, yöreye özgü Gül’den yapılmış krem,kolanya,lokum vb. ürünlerden alabilirsiniz. yeni güzellikleri görmek üzere yola çıkıyoruz.ilk durağımız yolumuz üzerinde bir krater gölü olan GÖLCÜK GÖLÜ gezimizden sonra yola devam ederek BURDUR un AGLASUN ilçesindeki antik PSİDİA kentlerinden biri olan SAGALASSOS’a geliyoruz. Tiyatrosu, tapınakları, çeşmeleri, hamamları, Agorası ile Helenistik dönem ve Roma- Bizans dönemi Anadolunun en zengin  kentlerinden biri olan bu kente hayran kalıyoruz. SAGALASSOS gezimizin ardından BURDUR’a geliyoruz. İNSUYU MAĞARASI gezildikten sonra BURDUR GÖLÜ kenarında kısa bir mola veriyoruz. Öğle yemeğimizi BURDUR’da aldıktan sonra bölgenin başka HACILAR HÖYÜĞÜ olmak üzere zengin antik kentlerinden çıkan eserlerin sergilendiği BURDUR MÜZESİ’ni geziyoruz. Müze gezimisin ardından BURDUR’dan ayrılarak dönüşe başlıyoruz. Yolumuz üzerinde YARAŞLI GÖLÜ ve SALDA GÖLÜ’nde vereceğimiz çay molalarının ardından DENİZLİ – AYDIN yolu ile akşam saatlerinde İZMİR’e varıyoruz.