Candoğan Travel Teklif Al

İtalya Bella Turu-İzmir Çıkışlı Tur
399 €

18/07/2016 - 25/07/2016
1. Gün: İzmir, Milano

Sabah Saat: 13.50’da İzmir Adnan Menderes Havalimanı, Dış hatlar terminali Gençaystar Travel kontuarında buluşuyoruz. Gerekli bagaj ve check in işlemleri sonrasında, SunExpress Hava Yolları’na ait XQ870 sefer sayılı uçağı ile 15.50’da aktarmasız direkt olarak Milano’ya uçuyoruz. Milano’nun yerel saati ile yaklaşık olarak 17.55’de iniyor ve bizi bekleyen aracımıza yerleşiyoruz. Daha sonra Milano şehir turumuzu gerçekleştiriyoruz. Şehir turumuz esnasında İtalya’ya özgü yapıları görüyor, Duomo, La Scala meydanları ile turumuzu tamamlıyoruz. Rehberimizin vereceği serbest zamanın ardından, otelimize transfer oluyoruz. Geceleme Milano’daki otelimizde.

2. Gün: Milano, Cenova

Sabah kahvaltısı sonrası, Cenova’ya doğru yol alıyoruz. Cenova’ya varışımız sonrasında, Cenova Şehir Turu’nu gerçekleştiriyoruz. Gerçekleşecek panoramik şehir gezisinde Cenova Liman Bölgesi, Piazza de Ferrari, San Lorenzo Katedrali, Torre Della Lanterna gezeceğimiz yerler arasında. Serbest zaman. Geceleme Cenova’daki otelimizde.

3. Gün: Milano, Cenova (Nice, Cannes, Monaco, Monte Carlo Turu)

Sabah kahvaltısı sonrası, serbest zaman. Dileyen konuklarımız ile birlikte (ekstra tur1) Nice & Cannes & Monaco & Montecarlo turu’nu gerçekleştiriyoruz. İtalya’nın en güzel kıyıları ve Fransız rivierası olan isimlendiren sahillere bir yolculuğa çıkıyoruz. Turumuz Cannes gezisi ile başlıyor, daha sonra Nice şehrinin ünlü sahil şeridi Promenade des Angleis ile devam ediyor. Eski Nice bölgesi, Massena Meydanı, Çicek Pazarı, Adliye Sarayı göreceğimiz yerler arasında. Sonrasında ise Cannes ve Cote d’Azur bölgesinin en güzel koy ve burunları, en güzel yamaçları gezilerek Monaco prensliğine varıyor, saray ve çevresini gezdikten sonra akşam lüks ve ihtişamın odak noktası Monte Carlo’ya geçiyoruz. Aklımızı ve kalbimizi bırakarak Cenova’daki otelimize geri dönüyoruz. Geceleme Cenova’daki otelimizde.

4. Gün: Cenova, Floransa (Pisa & Portofino Turu)

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, otobüs ile ardından, (ekstra tur2) Pisa & Portofino Turu’na çıkıyoruz. Pisa Gezisi’nde 12. Yüzyıl’da, Batı Akdeniz’deki ticaret üstünlüğünü elinde bulunduran, dünyaca bilinen en önemli tarihi eserlerinden biri olarak kabul edilen eğik kulesiyle ünlü yapıyı görüyoruz. Panoramik gezi sırasında Pisa Kulesi, katedral, vaftizhane ile Miracoli Meydanı gezilecek yer arasında olup, dileyen misafirlerimiz bu tarihi şehirde gönüllerince fotoğraf çektirebilirler. Pisa Kulesi’nde bu hatıra fotoğrafını kesinlikle çektiriyor ve Pisa’daki turumuzu tamamlıyoruz. Ardından Portofino’ya çekiyor ve daracık sokaklarında kendimizi kaybediyoruz. Kafelerinde ve hediyelik eşya dükkanlarında doyasıya vakit geçirip turumuzu tamamlıyoruz. Daha sonra Floransa, Montecatini bölgesindeki otelimize dönüyoruz. Geceleme Floransa veya Montecatini otelimizde.

5. Gün: Floransa, Venedik (Gondol Turu)

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, Floransa şehir turumuzu gerçekleştiriyoruz. Floransa şehir turumuzda; Duomo, Uffizi Sarayı, Michelangelo Meydanı, Çan Kulesi, Vaftizhane, Santa Croce Meydanı göreceğimiz yerler arasında. Turumuz sonrasında, Kanallar Şehri olarak nam yapmış Venedik’e hareket ediyoruz. Venedik şehir turumuzda, kanallar ve köprülerden geçerek San Marco Meydanı ve San Marco Kilisesi, Çan ve Saat Kulesi ile Rialto Kulesi ve Köprüsü’nü görerek Venedik şehir turumuzu tamamlıyoruz. Venedik’deki turumuz sonra dileyen konuklarımız Venedik’e özgü Gondollar ile ekstra olarak tur yapabilirler. Tur bitimi konaklama için otelimize gidiyoruz. Geceleme Mestre/Padova/Treviso bölgesindeki otelimizde.

6. Gün: Venedik (Slovenya, Ljubljana & Bled Gölü Turu)

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, (ekstra tur3) Slovenya, Ljubljana & Bled Gölü Turu’na çıkıyoruz. Slovenya’ya hareket ediyor, Ülkenin kültürel, ekonomik, politik ve yönetsel merkezi olan Ljubljana’da kent merkezini gezme imkanı bulacağız. Turumuzda; Ljubljana Kalesi göreceğiz ve sonrasında da Bled Gölü turu için hareket ediyoruz. Avrupa’ nın en güzel 10 köyü listesine girmiş Slovenya’nın kuzey batısında bulunan Bled kasabası buz devrine ait ünlü Bled Gölü’ne gidiyoruz. Muhteşem manzarasında aklımızı bırakarak tekrar Venedik’e dönüyoruz. Geceleme Mestre/Padova/Treviso bölgesindeki otelimizde.

7. Gün: Venedik, (Verona, Garda Gölü, Sirmione Kasabası)

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, (ekstra tur4) Verona & Garda Gölü & Sirmione Kasabası Turu’na çıkıyoruz. Tarihteki en büyük aşk hikayesine konu olmuş Romeo ve Julietin evininde bulunduğu, Roma’daki Coloseum arenasından sonra İtalya’daki en büyük arenaya ev sahipliği yapan kuzey İtalya’nın dükler şehri Verona’ya gidiyoruz. Tarihi Arenası, Erbe Meydanı, Dükler Sarayı, Dante Meydanı, Scaligeri Kilisesi ve Juliet Evi ile Verona Turunu tamamlıyoruz. Daha sonra kuzey İtalya’daki göller bölgesinin en güzel örneklerden Garda gölü ve Sirmione köyü turumuzda göreceğimiz yerler arasında. İtalya’nın en büyük göllerinden birisi olma özelliğini taşıyan Garda Gölü turumuzu gerçekleştiriyoruz. Muhteşem doğasında kendimizi kaybediyor ve kıyılarında fotoğraf molası veriyoruz. Ardından doğasının güzelliği ile ünlü Sirmione Kasabası ile günü tamamlıyoruz. Daha sonra Milano’ya doğru yol alıyoruz. Milano’da vereceğimiz serbest zaman sonrası geceleme Milano’daki otelimizde.

8. Gün: Milano, İzmir

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, (ekstra tur5) Como Gölü Turu için yola çıkıyoruz. İtalya'nın kuzeyinde bulunan, İsviçre sınırında bulunan ve 3. büyük gölü olan Como Gölü’nün insanı büyüleyen manzarası eşliğinde geziyoruz. Göl kıyısında ünlü isimlerin evlerini görürken, tekne turunu gerçekleştiriyoruz. Ardından Milano Malpensa Havalimanı’na transfer oluyoruz. Check in bagaj işlemlerimizi gerçekleştiriyoruz. SunExpress Hava Yolları’na ait XQ871 sefer sayılı uçağı ile saat: 18.45’de İzmir’e uçuyoruz. İtalya anılarıyla dolu bir turu tamamlıyor bir başka CANDOGAN TRAVEL organizasyonunda tekrar sizleri seyahat ettirmeyi diliyor, vedalaşıyoruz.