Escan Turizm Teklif Al

İZMİR ÇIKIŞLI BÜYÜK KLASİK İTALYA
899 €

25/07/2016 - 01/08/2016
1. Gün:

İSTANBUL - ROMA

İzmir Adnan Menderes Havalimanı Dış hatlarda misafirlerimiz ile buluşuyoruz ve Türk havayollarının 06:00 uçağı ile İstanbul’a hareket ediyoruz. İstanbul’a varışımızın ardından Türk Havayollarının TK1837 Sefer sayılı uçağı ile 11:00 de Roma’ya hareket ediyoruz. Yerel saat ile 12:40’da Roma’ya varıyoruz. Havalimanında bizleri bekleyen özel otobüsümüz ile panaromik şehir turumuza başlıyoruz. Turumuzda, Vatikan ve San Pietro Katedrali, Colosseo, Roma Forumu, Venedik meydanı, Vittoriano Zafer Anıtı, Aşk çeşmesi (Fontana di Trevi) ve İspanyol Merdivenleri (Piazza di Spagna) görüyoruz ve gezimizin ardından otelimize yerleşiyoruz.Geceleme otelimizde.

2. Gün:

ROMA

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Outlet ve Göller Bölgesi (Castel Gandolfo-Nemi) turumuza başlıyoruz. Papaların yaz dönemlerinde yaşadığı doğal güzelliklerin olduğu bölge ve sürekli yaşamak isteyeceğiniz, dağ çileği ile ünlü Nemi gezildikten sonra İtalya'nın en ünlü outlet bölgesinde serbest zamanımıza alışverişimizi yapıyoruz. Serbest zamanımızın ardından otelimize hareket ediyoruz.(Dileyen misafirlerimiz ile Roma kent merkezine gidebilir.) Geceleme otelimizde.

3. Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Napoli &Pompei turumuza başlıyoruz. Dünya üzerinde 2000 yıl öncesinden bu yana olduğu gibi kalabilen yegane antik şehirlerden biri olan ve Vezüv yanar dağının getirdiği çamur ve küller altında kalmış, taşlaşmış gibi gözüken insanları görebileceğiniz tek şehir olan PoMPEİ yi geziyoruz ve İtalya'nın egzotik & romantik liman kentlerinden biri olan NAPOLİ ‘de serbest zamanımızın ardından otelimize hareket ediyoruz. Geceleme otelimizde.

4. Gün:

ROMA - FLORANSA

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra FLORANSA'ya hareket ediyoruz. Sanat ve genel tarihinde önemli yer edinen ve olağanüstü doğal güzelliklere sahip olan Orvieto turumuzun ardından Floransa’ya hareket ediyoruz. Arno Nehri, Ponte Vecchio köprüsü, San Giovanni Battista, Vaftizhane, Santa Maria del Fiore Katedrali (Duomo) ve Signoria Sarayını panoramik olarak görüyoruz. Rehberimizin vermiş olduğu bilgilerin ardından Montecatini`deki otelimize yerleşiyoruz.. Geceleme otelimizde.

5. Gün:

FLORANSA

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Pisa, Siena ve San Gimignano turumuza başlıyoruz ve Pisa Kulesi ve Miracoli Meydanı görüyoruz. UNESCO dünya mirası listesinde bulunan San Gimignano ve Siena şehirleri rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Geceleme otelimizde.

6. Gün:

FLORANSA - VENEDİK

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Bologna turumuz için Venedik`e hareket ediyoruz. Neptün Çeşmesi, Piazza Maggiore(Büyük Meydan), Eski Borsa Binası,Avrupanın ilk üniversite binası, Quadrilatero(eski pazar) Garisenda ve asinelli kuleleri rehberimiz eşliğinde geziyor ve Venedik’e varışımızın ardından San Marco Meydanı ve Kilisesi, Tövbe Köprüsü, Rialto Köprüsü, Dükler Sarayı, Çan ve Saat Kulesi, Giorgio Maggiore Kilisesi ve Büyük Kanal ı panoramik olarak görüyoruz. Geceleme otelimizde.

7. Gün:

VENEDİK - MİLANO

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Milano’ya hareket ediyoruz ve Tarihteki en büyük aşk hikayesine konu olmuş Romeo&Julietin evi, Kuzey İtalya'daki göller bölgesinin en güzel örneklerinden Verona- Garda gölü turumuzu yapıyoruz.Turumuzun ardından Milano’ya varıyoruz.Rehberimizin eşliğinde Duomo katedrali, Fortezza kalesi, La galleria ve dünyaca ünlü moda markalarının bulunduğu lüks cadde ve sokakları panoramik olarak görüyoruz. Geceleme otelimizde.

8. Gün:

MİLANO - İSTANBUL

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra uçak saatine bağlı olarak Milano Malpensa Havalimanına gidiyoruz ve TK1902 Sefer Sayılı uçak ile 13:40 da İstanbul’a hareket ediyoruz .17:25 İstanbul’a varışımızın ardından Türk Havayollarının 20:00 Uçağı ile İzmir’e hareket ediyoruz.Saat 21:00 deİzmir’e varıyoruz ve Bir dahaki ESCANTUR’DA buluşmak üzere vedalaşıyoruz.