Gezenthi Travel Teklif Al

399 €

24/09/2015 - 27/09/2015

Amsterdam Turu 1. Günü :

Öğlen saat 14:05’de İzmir Adnan Menderes Havalimanı, Dış hatlar terminali Gezenthi Travel kontuarında keyif dolu Amsterdam Turu için siz değerli misafirlerimizle buluşuyoruz. Uçuşumuz için gerekli işlemleri gerçekleştirerek Sun Express Hava Yolları’na ait uçağımız ile saat 16:05’te direkt olarak Amsterdam’a uçuyoruz. Hollanda’nın AMSTERDAM şehrine yerel saatiyle 18.50’de varışımızı gerçekleştiriyoruz. Varışımızı takiben özel otobüslerimizle Amsterdam’a gidiyoruz. Amsterdam’da ki turumuz sırasında; Dam Meydanı, Leidseplein, Yel değirmeni, Rembrantplein, Kırmızı Fener Sokağı, Kraliyet Sarayı ve dünyaca ünlü Elmas Fabrikası’nı görme fırsatı yakalıyoruz. Sonrasında şehri daha iyi keşfedebilmeniz için serbest zaman, alışveriş ve gezme imkanı veriyoruz. Konaklama Amsterdam’da ki otelimizde.

Amsterdam Turu 2. Günü :

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından (ekstra tur-1) MARKEN VOLENDAM ve GRAND HOLLAND turları için otobüslerimize yerleşiyoruz. İlk olarak şirin bir ada olan Marken’e gidiyoruz. Kendine özgü ahşap evleriyle ün yapmış bu güzel adada hatıra fotoğraflarımızı çekerek Volendam Kasabası’na gidiyoruz. Hollanda’nın şirin sahil kasabalarından biri olan Volendam’da uygun fiyatlara hediyelik eşyalar satın almak için serbest zaman veriyoruz. Bölgeye has çeşitli lezzetleri tattıktan sonra, Hollanda’nın en gelişmiş kentlerinden ROTTERDAM’a doğru yola çıkıyoruz. Panaromik olarak gerçekleştireceğimiz şehir turunda; Liman Bölgesi, Euromas Kulesi, Erasmus Köprüsü, Hollanda Amerika Binası, William Köprüsü ve Kubik Evler göreceğimiz yerlerden sadece bir kısmı... Rotterdam şehir turunun ardından Hollanda’nın gizli başkentlerinden bir diğeri LAHEY’e doğru hareket ediyoruz. Lahey Turu sırasında; Parlemento Binası, Lahey Adalet Binası ve Kraliçe Sarayı göreceğimiz yerlerden sadece bir kısmı olmaktadır. Amsterdam’a dönerken masmavi manzarasıyla göz ziyafeti yaşatan deniz kenarında mola verdikten sonra Amsterdam’a varıyoruz. Geceleme Amsterdam’daki otelimizde.

Amsterdam Turu 3. Günü :

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısıyla birlikte, (ekstra tur-2) BRUGGE Turu için yollara düşüyoruz. Ortaçağ’dan kalan dokusunu günümüze dek koruyan bu şehirde geçmişten günümüze adeta zaman yolculuğuna çıkıyoruz. Venedik’i anımsatan şehir yapısıyla; manastırlar, kanallar, kuğular ve çikolata satan standlar ile dolu masalsı bir seyahat yaşıyoruz. Gün boyu süren Brugge Turu ile alışveriş dükkânlarını, panoramik olarak Belfry Kulesi ve Brugge Şehri’nin nefes kesen manzaraları ile kendimizi kaybediyoruz. Harika bir turu geride bırakarak Amsterdam’daki otelimize dönüyoruz.

Amsterdam Turu 4. Günü :

Amsterdam Turu’muzun son gününde kahvaltımızı yaparak otelimizden eşyalarımızla ayrılıyoruz. (ekstra tur-3) Amsterdam’ın muhteşem kanallarında tüm şehri gezebileceğimiz büyüleyici AMSTERDAM KANAL TURU ’na çıkıyoruz. Amsterdam’ı görebileceğimiz her açıdan görmeye özen göstererek düzenlediğimiz turumuzda unutulmaz anlara tanıklık ediyoruz. Amsterdam Kanal Turu sonrası serbest zaman veriyoruz. Rehberimizin siz değerli konuklarımıza belirttiği saatte buluşarak havaalanına gidiyoruz. Amsterdam Havalimanı’na varışımızı takiben gerekli işlemlerimizi gerçekleştirerek Sun Express Hava Yolları’na ait uçağımız ile saat 19:50’de aktarmasız olarak İzmir’e uçuyoruz. Türkiye saatiyle 00:15’te İzmir’e iniyoruz. Amsterdam Turu'muz da bizlere eşlik eden siz değerli misafirlerimiz ile bir başka GEZENTHİ TRAVEL seyahatinde görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.