FMA Travel Teklif Al

KAPADOKYA (HAFTA SONU ÖZEL)

15/09/2017 - 17/09/2017

İZMİR’DE BİR İLK (Cuma Gecesi Çıkışlı)

FMA Travel ile Kapadokya’ya Harika Bir Yolculuk...

Otele Erken Giriş İmkanı

İlk Gün FMA TRAVEL'dan Hediye Açık Büfe Kahvaltı

Cuma - HAREKET

Akşam saat 20:00'de Mavişehir EgePark Önü, 20:10'da Bostanlı İskelesi, 20:20'de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis Önü, 20:30'da Lozan Atatürk Lisesi Önü, 20:40'da Konak Sabancı Kültür Merkezi, 20:50'de Hatay – Üçyol ve 21:00'de Bornova Ege Üniversitesi Kampüs Girişi'nde buluştuktan sonra Harikalar Diyarı Kapadokya'ya doğru gezimize başlıyoruz.

1. Gün: KAPADOKYA – AVANOS – ÜRGÜP – GÖREME – UÇHİSAR – PAŞABAĞLARI – ASMALI KONAK – GÜVERCİNLİK VADİSİ

CUMARTESİ

Sabah saatlerinde ulaştığımız Kapadokya'da ilk olarak FMA TRAVEL farkı ile otelimize erken giriş yapıyor. Ve otelimizde FMA TRAVEL'ın bizler için verdiği hediye kahvaltıyı alıyor ve yol yorgunluğumuzu atıyoruz. Sabah kahvaltısının ardından Kapadokya'nın büyüleyici coğrafyasını keşfetmek için Göreme Açık Hava Müzesi'ne doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Kaya kiliselerini rehberimiz eşliğinde geziyor ve freskoları yakından tanıyoruz. Güvercinlik Vadisi'nde güvercin evlerini görüyor ve Paşabağlar'da yörenin en büyük peri bacalarını görüyoruz. Öğle saatlerinde gittiğimiz Uçhisar'da, Uçhisar Kalesi'ni ve açıklarda Erciyes Dağı'nı görüyoruz. Öğle yemeğimizi otantik bir restoranda aldıktan sonra orta yerinden Kızılırmak'ın aktığı Avanos'a doğru yola çıkıyoruz. Avanos'da yaptığımız kısa gezintinin ardından bir çanak – çömlek atölyesine ve taş atelyesine konuk oluyor ve Kızılırmak çamurunun çömlekçi çarkında şekil alışına tanık oluyoruz. Öğleden sonra Kapadokya'nın gözbebeği Ürgüp'e doğru gezimize devam ediyoruz. Yolumuz üzerinde bizleri karşılayan Üç Güzeller'de verdiğimiz kısa molanın ardından Asmalı Konak ve Turasan Şarap Fabrikası'nı geziyoruz. Kapadokya'nın birbirinden güzel üzümleri ile yapılan şarapların tadımını yapıyor ve alış veriş yapıyoruz. Gün sonunda otelimize yerleşiyor ve dinleniyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde aldıktan sonra arzu eden konuklarımız ile FMA TRAVEL'ın bizlere sunduğu limitsiz içkili ve de eşsiz eğlenceli TÜRK GECESİ'ne katılmak için otelimizden ayrılıyoruz. 23.45'e kadar yaşadığımız eğlencenin ardından otelimize dönüyoruz.

2. Gün: DERİNKUYU YER ALTI KENTİ - IHLARA VADİSİ – MELENDİZ ÇAYI - SULTAN HAN – AKŞEHİR - NASREDDİN HOCA TÜRBESİ ve GÜLMECE PARKI

PAZAR

Kapadokya'da geçirdiğimiz güzel gecenin ardından sabahın ilk saatlerinde arzu eden konuklarımızla Kapadokya'yı gökyüzünden izlemek için extra olan balon turuna katılıyoruz. Sabah kahvaltısının ardından yer altı kenti ile ünlü Derinkuyu'ya doğru yola çıkıyoruz. Derinkuyu'da ünlü yer altı kentini gezdikten sonra bir doğa harikası olan Ihlara Vadisi'ni gezmek için yola çıkıyoruz. Ihlara Vadisi'nde Melendiz Çayı'nın etrafında yer alan kaya kiliselerini geziyoruz. Ihlara'da geçirdiğimiz keyifli anların ardından Anadolu'nun en büyük hanı Sultan Han'a doğru yola çıkıyoruz. 13 yy. da inşa edilen Anadolu'nun en büyük kervansarayını yakından tanıdıktan sonra Akşehir'e gitmek için yolculuğumuza devam ediyoruz. Akşehir'de mizahın atası Nasreddin Hoca'nın Türbesini ve Gülmece Parkı'nı ziyaret ediyoruz. Kapadokya'da geçirdiğimiz rüya gibi bir hafta sonunun ardından İzmir'e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gece saatlerinde ulaştığımız İzmir'de bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR