FMA Travel Teklif Al

KAPADOKYA ve KAYSERİ - İZMİR ÇIKIŞLI

24/09/2015 - 27/09/2015

1. Gün: KONYA - MEVLANA TÜRBESİ ve MÜZESİ -NEVŞEHİR

24 EYLÜL PERŞEMBE

Sabah 06:00’da Mavişehir Ege Park önü, 06:10’da Bostanlı Vapur İskelesi önü, 06:20’de FMA TRAVEL Ofisi önü, 06:30’da Lozan Meydanı Atatürk Lisesi, 06:40’da Sabancı Kültür Merkezi, 06:50’de Hatay Üçyol, 07:00’de Bornova Ege Üniversitesi Kampüs Girişi’nde buluştuktan sonra Kapadokya ve Kayseri’yi adım adım gezmek ve yaşamak için yola çıkıyoruz. Yolumuz üzerinde bulunan tesislerde kısa molalar verdikten sonra Konya’ya ulaşıyoruz. İlk olarak otobüsümüzle Konya kent merkezinde kısa bir şehir turu yapıyoruz. Daha sonra Mevlana Hazretleri’nin Türbesi’ni ve Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Gün sonunda Konya’dan ayrılarak Nevşehir’e doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Akşam saatlerinde 4* YILTOK HOTEL’e yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: GÖREME - PAŞABAĞLAR - GÜVERCİNLİK VADİSİ - UÇHİSAR

25 EYLÜL CUMA

Kapadokya’nın gizemli coğrafyasında geçirdiğimiz gecenin ardından otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra dünyaca ünlü Göreme Açık Hava Müzesi’ne gidiyoruz. Kayalara oyulmuş kiliseleri, manastırları ve şapelleri gezerek, resimlerinin öykülerini rehberimizden dinliyoruz. Daha sonra Uçhisar Kalesi ve güvercin evleri ile ünlü Güvercinlik Vadisi’ni geziyoruz. Daha sonra Kapadokya’nın en gizemli coğrafyası Dervent Vadisi’ni izleyerek Paşabağları’nda yörenin en büyük peri bacalarını ziyaret ediyoruz. Öğle yemeğimizi almak için Ortahisar’a gidiyoruz. Öğle yemeğinden sonra orta yerinden Kızılırmak’ın aktığı Avanos’a gidiyor ve bir çömlek atölyesine konuk oluyoruz. Burada çömlek ustasının Kızılırmak çamurunu işleyerek çömleğe nasıl dönüştürdüğünü izliyoruz. Gün sonunda otelimize dönüyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz. Yemekten sonra arzu eden konuklarımızla beraber ekstra olan TÜRK GECESİ’ne gidiyoruz.

3. Gün: HACI BEKTAŞ VELİ DERGAHI - KAYSERİ - HUAND HATUN CAMİ - GEVHERİ NESİBE ŞİFAHANESİ - ASMALI KONAK - TURASAN ŞARAP FABRİKASI

26 EYLÜL CUMARTESİ

Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılarak Hacı Bektaş Veli Dergahı’na gidiyoruz. Burada Hacı Bektaş-ı Veli ve Balım Sultan’ın Türbeleri’ni, müze olarak ziyarete açılan Külliye’yi geziyoruz. Ardından Orta Anadolu’nun en güzel kentlerinden biri olan Kayseri’ye gidiyoruz. Kayseri kent merkezinde bulunan Kayseri Kalesi, Huand Hatun Cami ve Medresesi, Gevheri Nesibe Şifahanesi ve Kurşunlu Cami gibi yapıları yakından tanıyoruz. Öğle saatlerinde Kayseri mutfağının özel ürünü olan mantılarımızı yemek için restoranımıza gidiyoruz. Öğle yemeğinden sonra kale içinde alışveriş yapıp Ürgüp’e gidiyoruz. Gün sonunda Ürgüp’te Asmalı Konak ve Turasan Şarap Fabrikası’nı geziyoruz. Daha sonra akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

4. Gün: DERİNKUYU - IHLARA VADİSİ - SULTAN HAN - AKŞEHİR - NASREDDİN HOCA TÜRBESİ

27 EYLÜL PAZAR

Erken saatlerde aldığımız kahvaltının ardından otelimizden ayrılarak dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. İlk olarak Derinkuyu Yeraltı Şehri’ne gidiyor ve yerin yedi kat altına iniyoruz. Ahır, mahzen, kilise, vaftizhane, şarap imalathanesi gibi kısımların bulunduğu bu yeraltı kentinde kendinizi adeta zaman tünelindeymiş gibi hissedeceksiniz. Daha sonra Kapadokya’nın en görkemli yerlerinden biri olan Ihlara Vadisi’ni ve kaya kiliselerini geziyoruz. Ihlara Vadisi ve Melendiz Çayı’na veda ettikten sonra Anadolu’nun en büyük kervansarayı olan Sultan Han’a doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Sultan Han’ı yakından tanıdıktan sonra Akşehir’e doğru hareket ediyoruz. Gün sonunda Akşehir’e ulaşıyor ve bu şirin kasabada gülmece ustası Nasreddin Hoca Türbesi ve Gülmece Parkı’nı ziyaret ediyoruz. Daha sonra İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.  Gece saatlerinde ulaştığımız İzmir’de bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR