Buhara Turizm Teklif Al

KARADENİZ YAYLA TURU

08/08/2015 - 15/08/2015

1.GÜN: 08.08.2015 / CUMARTESİ - GAZİANTEP´TEN HAREKET.
Saat: 19:30´da BUHARA TURİZM önünde buluşma ve gece yolculuğu ile MAÇKA´ya hareket.

2.GÜN: 09.08.2015 / PAZAR - SÜMELA MANASTIRI - SÜRMENE - RİZE - BOTANİK BAHÇESİ - AYDER YAYLASI.
Sabah saat´lerinde MAÇKA´ya varış. MAÇKA´da alacağımız yöresel kahvaltı sonrasında iki vadinin kesişmesiyle oluşmuş ilçemizden (MAÇKA) ALTINDERE VADİSİ´ne yöneliyoruz. Minibüslere binerek ALTINDERE VADİSİ ve ALTINDERE MİLLİ PARK´ının doyumsuz güzelliğini izleyerek SÜMELA MANASTIRI´na ulaşıyoruz. KARADENİZ denilince ilk akla gelen 1.650 mt. yükseklikteki KARADAĞ´ın eteklerinde yer alan SÜMELA MANASTIRI, AYAZMA, KAYA KİLİSESİ, YATAKHANELER, FRESKLERİ, SU KEMERLERİNİ görerek KARADAĞ´ın eteklerindeki bu muhteşem yapıyı fotoğraflıyoruz. SÜMELA MANASTIRI gezimizin sonunda,SÜRMENE´ye hareket ediyoruz. SÜRMENE´de bıçak atölyesi gezisi ve alışveriş imkanı, sonrasında RİZE´ye hareket. RİZE´de BOTANİK BAHÇESİ & ÇAY MÜZESİ gezisi sonrasındaAYDER YAYLASINA hareket ediyoruz. Konaklama ve Akşam Yemeği AYDER YAYLA´sında ZAFRAN Otel´de.

3.GÜN: 10.08.2015 / PAZARTESİ - AYDER YAYLASI - GELİNTÜLÜ ŞELALESİ - ZİLKALE - ELEVİT YAYLASI - POLOVİT YAYLASI - ŞENYUVA KÖYÜ - FIRTINA DERESİ - ÇAYELİ - OF - UZUNGÖL.

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısı sonrasında çıkış işlemlerimizi yapıyoruz. AYDER YAYLASI, GELİNTÜLÜ ŞELALESİ, ZİLKALE, ELEVİT YAYLASI, POLOVİT YAYLASI, SEVDALUK DİZİ´sinin çekildiği (ŞENYUVA KÖYÜ), FIRTINA DERESİ, FIRTINA DERESİNDE RAFTİNG yapma imkanı, sonrasında ÇAYELİ´nde RİZE bezi atölyesinde rize bezinin yapılışı hakkında bilgi sunumu ve alışveriş imkanı ardından OF´a hareket. OF´ta çay fabrikası gezisi çay´ın işlenişi ve yapılışı hakkında bilgi sunumu, çay ikramı ve alışverişi sonrasında UZUNGÖL´e hareket. Konaklama ve Akşam Yemeği UZUNGÖL´de SEZGİN Otel´de.

4.GÜN: 11.08.2015 / SALI - UZUNGÖL.

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısı sonrasında tüm günUZUNGÖL´de serbest zaman. Dileyen misafirlerimizUZUNGÖL´de zirve´de bulutların üzerindeki LUSTRA veKRASTER yaylalarına çıkıp muhteşem doğayı keşfedip inişte´de UZUNGÖL´ü kuş bakışı görüp kartpostallardaki gibiUZUNGÖL´ün muhteşem fotoğraflayabilirler. Konaklama ve Akşam Yemeği UZUNGÖL´de.

5.GÜN: 12.08.2015 / ÇARŞAMBA - TRABZON - ATATÜRK KÖŞKÜ - AYASOFYA - KAYABAŞI YAYLASI.

Otelimizda alacağımız sabah kahvaltısı sonrasında çıkış işlemlerimizi yapıyoruz ve TRABZON´a doğru hareket ediyoruz. Soğuksu mevkiinde bulunan ve Mustafa Kemal ATATÜRK´ün vasiyetini yazıp tüm varlığını Türk milletine armağan ettiği muhteşem yapı ATATÜRK KÖŞKÜ´nü geziyoruz ve AYASOFYA´ya doğru hareket ediyoruz.AYASOFYA gezimizin sonrasında TRABZON el sanatı olanKAZAZİYE, TELKARİ & HASIR işlerini görüp gümüşler hakkında bilgilendirme ve alış veriş sonrasında KAYABAŞI YAYLASI´na hareket ediyoruz. AKÇAABAT´ta otobüsümüzü bırakarak minibüslere biniyoruz. Ortalama 45-60 dakika minibüslerle zirveye tırmanarak bulutların üzerindeki konaklamamızı yapacağımız KAYABAŞI YAYLA´sına ulaşıyoruz. Odalarımıza yerleştikten sonra yayla´da serbest zaman. Konaklama ve Akşam Yemeği KAYABAŞI YAYLASI KAYABAŞI YAYLAKENT Otelde.

6.GÜN: 13.08.2015 / PERŞEMBE - AKÇAABAT - SERA GÖLÜ - GİRESUN - ORDU - FATSA.

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısı sonrası çıkış işlemlerimizi yapıyor ve bizi bekleyen minibüslere binerek AKÇAABAT´a otobüsümüzün yanına hareket ediyoruz. Otobüsümüze yerleştikten sonra SERA GÖLÜ´ne hareket ediyoruz. SERA GÖLÜ gezimizin sonrasında ORDU´ya hareket ediyoruz. Yol güzergahında GİRESUN şehir turu sonrasında ORDU´ya varış. Telefirikle 485 mt. yüksekliğinde ve ORDU´yu kuşbakışı izleyeceğimiz ORDU´nun çatısı BOZTEPE´ye çıkıyoruz. YOROZ ve BOZTEPE hakkında bilgileri alıyor çayımızı yudumluyoruz.´´BOZTEPE´YE ÇIKMALI ŞU ORDU´YA BAKMALI´´türküsü eşliğinde BOZTEPE gezimizi tamamlıyor ve FATSA´ya doğru hareket ediyoruz. Yol güzergahında fındık alışverişi sonrasında FATSA´ya varış. Konaklama ve Akşam YemeğiFATSA´da YALÇIN OTEL´de.

7.GÜN: 14.08.2015 / CUMA - ÜNYE - TERME - ÇARŞAMBA - SAMSUN - İLK ADIM ANITI - ARKEOLOJİ MÜZESİ - BANDIRMA VAPURU - AMASYA - HAZERANLAR KONAĞI - SAAT KULESİ - ALÇAK KÖPRÜ - ŞEHZADELER PARKI - BİMARHANE - II BEYAZIT KÜLLİYESİ - KRAL KAYA MEZARLARI - SİVAS - KAHRAMANMARAŞ - GAZİANTEP.

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısı sonrası çıkış işlemlerimizi yapıyoruz ve SAMSUN´a hareket ediyoruz. ÜNYE (ONEA) - TERME (AMAZONLAR ŞEHRİ) - ÇARŞAMBA YEŞİLIRMAK (İRİS) üzerinden SAMSUN´a (AMİSOS) ulaşıyoruz. İLK ADIM ANITI, ARKEOLOJİ MÜZESİ, BANDIRMA VAPURU, görüyor ve şehzadelere ev sahipliği yapmış ve 7.000 yıllık bir tarihe sahip olan AMASYA şehrine doğru yola çıkıyoruz.AMASYA´ya ulaşıyor ve gezimize başlıyoruz. Gezimiz esnasında sırası ile HAZERANLAR KONAĞI, SAAT KULESİ, ALÇAK KÖPRÜ, ŞEHZADELER PARKI, BİMARHANE, II YILDIRIM BEYAZIT KÜLLİYESİ ve KRAL KAYA MEZARLARINI panoramik görüntüsü ve kısa bir şehir turu sonrası TOKAT, SİVAS, KAHRAMANMARAŞ üzeriGAZİANTEP´E hareket.

8.GÜN: 15.08.2015 CUMARTESİ

Sabah saat´lerinde GAZİANTEP´E varış ve turumuzun sonu. Bir başka BUHARA TURİZM gezisinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

Buhara Turizm

Adres : İncilipınar Mh. Nail Bilen Cd. HalıSarayı Girişi No:18 Şehitkamil/GAZİANTEP