FMA Travel Teklif Al

TANITIM

MADE IN FMA: KARTALKAYA'DAN ULUDAĞ'A UZANAN HARİKA BİR GEZİ

TUR PROGRAM

1. Gün: ABANT GÖLÜ - KARTALKAYA - BOLU

11 ŞUBAT PERŞEMBE

Akşam 20:00 Ege Park, 20:10’te Bostanlı İskele, 20.20’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 20.30’de Alsancak Atatürk Lisesi önü, 20.40’da Sabancı Kültür Merkezi, 20:50’de Hatay Üçyol, 21:00’de Bornova Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra Kartalkaya – Kartepe – Uludağ gezimize başlıyoruz.

12 ŞUBAT CUMA

Sabah erken saatlerde kahvaltımızı aldıktan sonra Batı Karadeniz’in en güzel gölü Abant’a hareket ediyoruz. Göl kenarında geçirdiğimiz keyifli anların ardından Bolu’dan ayrılarak Kartalkaya’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Kartalkaya Kayak Tesisleri’nde geçirdiğimiz keyifli dakikalardan sonra Bolu’ya doğru hareket ediyoruz. Akşam saatlerinde Bolu’daki otelimize yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: KARTEPE - SAPANCA GÖLÜ - MAŞUKİYE - BURSA

13 ŞUBAT CUMARTESİ

Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve beyaz cennet Kartepe’ye doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra Sapanca Gölü’ne gitmek için Kartepe’den ayrılıyoruz. Sapanca’ya vardığımızda göl kenarında yürüyüş yapıyor ve çaylarımızı yudumluyoruz. Daha sonra bir yeryüzü harikası olan Maşukiye’ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Maşukiye’ye vardığımızda alabalık menülü öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra şirin bir Osmanlı kasabası olan Cumalıkızık’a gidiyoruz. Beldenin birbirinden güzel evlerini gezdikten ve keyif çaylarımızı yudumladıktan sonra gün sonunda Bursa merkezdeki otelimize yerleşiyoruz.

3. Gün: ULUDAĞ KAYAK MERKEZİ - BURSA - ULU CAMİ - YEŞİL CAMİ

14 ŞUBAT PAZAR

Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor Ulucami ve Yeşil Cami gibi erken Osmanlı sanatının abidevi yapılarını ziyaret ediyor ve Türkiye’nin en güzel dağlarından biri olan Uludağ’a çıkarak keyifli anlar yaşıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde kültür ve eğlence dolu bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR