FMA Travel Teklif Al

KARTEPE ve ULUDAĞ

02/03/2018 - 04/03/2018

1. Gün: KARTEPE - SAPANCA GÖLÜ - MAŞUKİYE - CUMALIKIZIK

HAREKET CUMA

Akşam 21:00 Ege Park,  21:10'te Bostanlı İskele, 21.20'de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 21.30'de Alsancak Atatürk Lisesi önü, 21.40'da Sabancı Kültür Merkezi, 21:50'de Hatay Üçyol, 22:00'de Bornova Manisa Kavşağı'nda buluştuktan sonra Kartepe ve Uludağ, Sapanca ve İznik Gölleri gezimize başlıyoruz.

CUMARTESİ

Sabah erken saatlerde kahvaltımızı almak için Sapanca Gölü’nü izleyebildiğimiz restoranımıza ulaşıyoruz. Burada aldığımız sabah kahvaltımızın ardından Marmara Bölgesi’nin bu güzel gölünün kıyısında yürüyüş yapıyor ve Sapanca’yı yakından tanıyoruz. Daha sonra Sapanca’nın mavi manzarasını gerimizde bırakarak beyaz cennet Kartepe'ye doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra bir yeryüzü harikası olan Maşukiye'ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Yeşil doğasıyla görenleri kendine hayran bırakan Maşukiye‘de rehberimiz bizlere öğle yemeği için serbest zaman veriyor. Maşukiye’yi ve çevresini yakından tanıdıktan sonra kapalı havuzlu ve hamamlı Bursa'daki 4* Görükle Oruç Spa Hotel’e yerleşiyor ve otelimizin eşsiz Spa’sında hamam ve sauna keyfi yaparak dinleniyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

2. Gün: ULUDAĞ – BURSA YAPILARI – APOLYONT ( ULUABAT ) GÖLÜ ve GÖLYAZI KASABASI

PAZAR

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve gezimizin ikinci beyaz cenneti Uludağ'a çıkarak keyifli anlar yaşıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra Bursa kent merkezinde Bursa Ulu Cami, Gazi Orhan Cami ve Koza Han gibi yapıları panoramik olarak görüyoruz. Daha sonra Bursa’ya veda ederek son yılların gözde yerleşimi, Anadolu’nun Dubrovnik’i Gölyazı Kasabası’na doğru yola çıkıyoruz.  Apolyont ( Uluabat ) Gölü kıyısında bir yarımada üzerinde yer alan Gölyazı’da eşsiz tattaki göl balıklarından oluşan bir öğle yemeği alıyoruz. Yemeğin ardından rehberimiz eşliğinde çok sayıda dizi ve filmin çekildiği Gölyazı sokaklarında keyifli bir yürüyüşe çıkıyoruz. İki beyaz cennet, iki mavi göl ve iki masalsı kasabayı gezdiğimiz bu güzel turun ardından İzmir'e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız İzmir’de kültür ve eğlence dolu bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR