Escan Turizm Teklif Al

KAZDAĞLARI-ASOS TURU

09/01/2016 - 10/01/2016
1. Gün:
Sabah 06:00 Üçkuyular Shell, 06:15 Üçyol, 06:30 Bornova E.Ü.H önü, 06:50 Karşıyaka Escantur Acenta önü, 07:00 Bostanlı İskele Karşısı, 07:10 Girne Caddesinden misafirlerimizi aldıktan sonra, doğanın ve tarihin kucaklaştığı Kuzey Ege’ye doğru seyahatimize başlıyoruz. Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste yaptıktan sonra kendimizi KAZ DAĞLARI’nın muhteşem doğasına ve mitolojinin en güzel örneklerini dinleyeceğimiz topraklara bırakıyoruz. Turumuza, alanında uzman rehberimiz eşliğinde KAZ DAĞLARI eteklerinde bulunan SÜTÜVEN Şelalesi ve ardından HASAN BOĞULDU Göleti ile başlıyoruz. Bu iki doğa harikası yeri görüp fotoğraflarımızı çektikten sonra öğle yemeğimiz için Ege Bölgesi’nin şirin bir tatil kasabası olan AKÇAY’a geçiyoruz. Klasik ve yöresel lezzetleri bir arada bulabileceğimiz bu şirin beldede yemeğimizi tamamladıktan sonra rotamızı Antik Yunan uygarlıklarının kuzey limanı ve Bizans İmparatorluğu’nun demir madeni olan Assos’a çeviriyoruz. Bu güzel yolculuğu eşsiz bir gün batımı manzarası ile taçlandıracağımız otelimize ulaşıyor ve günün tatlı yorgunluğunu hafifletmek için odalarımıza yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. 4*Assos Kervansaray Otel

2. Gün:
Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında otelimizden ayrılıyoruz ve tarihi M.Ö. 6. Yüzyıla dayanan 236m. yükseklikte geçmişe ışık tutmaya devam eden ASSOS Antik Kenti’ni ziyaret etmek için BEHRAMKALE’ye geçiyoruz. Ören yeri gezimizi rehberimiz eşliğinde tamamlayarak, doyumsuz manzarası ile EDREMİT Körfezi’ni ve MİDİLLİ Adası’nı seyrediyoruz. Bu güzel ve eşsiz manzaranın tadını çıkardıktan sonra Yeşilyurt Köyü’ne kısa bir yolculuk yapıyoruz. Eski adı Büyük Çetmi olan bu güzel köyün otantik ortamını yaşıyor ve köy pazarından doğal ürün alışverişimizi gerçekleştiriyoruz. Burada alacağımız serbest zaman sonrasında rehberimiz ile buluşarak geri dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz gerekli molaların ardından tekrar İzmir’e ulaşıyor ve ardımızda birçok güzel hatıra bırakarak bir sonraki ESCAN TUR gezisinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.