YENİDEN TURİZM Teklif Al

Kazdağları - Hasanboğuldu - Akçay

25/11/2017 - 26/11/2017

1.GÜN : Sabah saat 07:00’de belirlenen noktadan hareket ediyoruz. Yolda alınacak (extra) sabah kahvaltısının ardından özel sanat eserlerinin sergilendiği, Türkiye’nin ilk tek ve özel Etnografya Müzesi’ne sahip olan TAHTAKUŞLAR KÖYÜ’ne gidiyoruz. Müzemizin kurucusu Alibey KUDAR’dan KAZDAĞLARI ile ilgili efsaneleri dinliyoruz. Bu ziyaretimizin ardından öğle yemeği için AKÇAY’a gidiyoruz. Yemekten sonra ALTINOLUK yolunu takip ederek KÜÇÜKKUYU’dan sahil yoluna dönüp muhteşem deniz manzarası ve zeytinliklerin içinden ASSOS’a ulaşıyoruz. Antik dönemin en güzel kentlerinden olan ASSOS’u ve BEHRAMKALE’yi gezdikten sonra otelimize geliyoruz.Akşam yemeğimizi alıyoruz. Geceleme otelimizde.

2.GÜN : Sabah kahvaltı sonrası otelimizden ayrılıyoruz.HASANBOĞULDU GÖLETİ , SÜTÜVEN ŞELALESİ ni görmek üzere KAZDAĞLARI MİLLİ PARKINA gidiyoruz.Burada vereceğimiz serbest zamanda rehberimiz eşliğinde efsanelerini dinleyerek Hasanboğuldu Göleti ve Sütüven Şelalesini görebiliriz.Belirlenen saatte buradan ayrılarak Ayvalık CUNDA Adasına geliyoruz.Öğle yemegimizi (ekstra) burada aldıktan sonra kısa bir ada turu yaparak İZMİR 'e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.Akşam saatlerinde İZMİR e geliyoruz.Bir başka YENİDENTUR organizasyonunda buluşmak üzere siz değerli misafirlerimizden ayrılıyoruz.