Escan Turizm Teklif Al

KEYİF İSTANBUL TURU

23/11/2017 - 26/11/2017
1. Gün:

Akşam saat 22:00’da Mavişehir Mavibahçe önü, 22:10 Bostanlı İskele önü, 22:20 Karşıyaka Acenta önü, 22:25’da Girne Yunuslar, 22:30 Girne Tatilbudur önü, 22:35 Girne Hale Pastanesi, 22:50 Üçyol Pizza Pizza, 22:55 Susuz Dede, 23:00 Üçkuyular Opet, 23:20 Bornova E.Ü.H. önünden misafirlerimizi aldıktan sonra, yolculuğumuza başlıyoruz. Akhisar ve Susurluk’ta uygun tesislerde vereceğimiz molaların ardından arabalı vapur ile Yalova’dan İstanbul’a geçiyoruz.

Sabah kahvaltımızı ÇAMLICA TEPE’sinden İstanbul manzarasını izleyerek alıyoruz. Sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra Anadolu Yakası boyunca İlerliyor ve Üsküdar Salacak’tan İstanbul’un sembollerinden biri olan KIZ KULE’sine geçiyoruz. Rehberimizden boğaz girişinin mihenk taşı olan, masallara konu olmuş bu eşsiz yapı hakkında bilgi aldıktan sonra Anadolu yakası boyunca Kanlıca’ya kadar otobüsümüz ile devam ediyor ve Kanlıca’nın meşhur yoğurdunu tadıp, boğaz manzarasının keyfini sürüyoruz. Ardından otobüsümüz ile boğaz köprüsünden geçerek Avrupa yakasına ulaşıyor ve bize özel olarak ayarlanmış teknelerle yapacağımız boğaz turu için Eminönü meydanına geçiyoruz. Meydanda yer alan meşhur balık ekmekçilerde leziz balıkların tadına baktıktan sonra turumuza başlıyoruz. Dünyanın en güzel su yollarından birisi olan İstanbul Boğazı üzerinde yer alan yalıların ve tarihi binaların hikayelerini paylaşacağımız keyifli gezimizi tamamladıktan sonra en az boğaz kadar güzel bir başka manzarayı seyretmek üzere Pierre Loti Tepesi’nin yolunu tutuyoruz. Bir İstanbul aşığı olarak yazdığı eserlerle kültürümüzde ve tarihimizde önemli bir yere sahip olan Pierre Loti’ye adanmış bu güzel manzarada günün son kahvelerini yudumlayarak, Verilen serbest zaman kapsamında dileyenler Eyüp Sultan Camii’ne gidip ziyaretlerini yapabilirler. konaklamamızı yapacağımız hotele gitmek üzere günü sonlandırıyoruz. Akşam yemeği ve konak0lama otelimizde. 4*Hilton Garden Inn Hotel istanbulgoldenhorn.hgi.com

2. Gün:

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe Sabah kahvaltımızın ardından Bayrampaşa’da bulunan FORUM İSTANBUL ‘a gidiyoruz Dünya denizlerinde yaşayan balık türlerinin İçinde bulunduğu DEV AKVARYUM ile başlıyoruz. Balıklarla yüzüyormuş gibi hissedeceğimiz 80 metre uzunluğundaki akrilik su altı tünelini gezdikten sonra; Tarihin en görkemli canlıları olan dinozorların dünyasını keşfetmeye JURASSIC LAND ‘a gidiyoruz.Milyonlarca yıl öncesine ait dinozor iskeletlerinin ve yumurtalarının sergilendiği müzede,birbirinden ilginç bilgileri öğreniyor ve gezimizin sonrasında kuşatmanın geçtiği Topkapı Edirnekapı Surlarının karşısındaki İstanbul’un tarihe açılan kapısı olan PANORAMA 1453 TARİH MÜZESİ’ni rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Müze gezimiz sonrasında şehrin önemli sembolleri arasında bulunan GALATA KULESİ’ne hareket ediyoruz. Galata Kulesi’nden İstanbul’un muhteşem Boğaz fotoğraflarını çektikten sonra otelimize gidiyoruz. Akşam yemeği sonrasında dileyen misafirlerimizle (extra) KUMKAPI’ya gidiyoruz. Konaklama Otelimizde. 4*Hilton Garden Inn Hotel istanbulgoldenhorn.hgi.com

3. Gün:

Sabah hotelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltımızın ardından Marmara’nın eşsiz güzellikteki adalarından Büyükada’ya gitmek üzere Bostancı iskelesine doğru yola çıkıyoruz.Bostancı iskelesinden ada vapuruna binerek yarım saatlik bir sefer ile Büyük Ada iskelesine ulaşıyoruz. Büyük Ada’da alacağımız serbest zamanımızda dileyen misafirlerimiz adayı faytonlar ile dolaşabilir veya bisiklet kiralayarak ada turu yapabilirler. Rehberimizin vereceği buluşma saatinde yeniden iskelede buluşarak dönüş vapuruna biniyoruz ve Bostancı iskelesinde bizleri bekleyen otobüsümüze yerleşerek dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda Uygun tesislerde vereceğimiz molalarımızın sonrasında İzmir’ e ulaşıyoruz. Bir dahaki ESCAN TUR’ da buluşmak üzere vedalaşıyoruz.