KONYA ŞEB-İ ARUS TÖRENLERİ

09/12/2017 - 10/12/2017

1.GÜN: Sabah saat 06:30’da Karşıyaka Ayze Turizm önünden, 07:00’de Üçkuyular’dan, 07:30’da Üçyol’dan ve 07.45'de Bornova Ege Üniversitesi Acil önünden misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Uygun yerlerde vereceğimiz molaların ardından Konya’ya varıyoruz. Otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeğinin ardından 19:00'da lobide buluşup, otobüsümüzle MEVLANA KÜLTÜR MERKEZİ’ne gidiyoruz. Saat 19:30 da başlayan ŞEB-İ ARUS TÖRENİ’ni izliyoruz. Gösterinin ardından otelimize dönüyoruz. Konaklama otelimizde...

2.GÜN: Sabah kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılarak MERAM BAĞI’daki kafelerde sabah kahvemizi içiyoruz. Konya şehir merkezine vardığımızda İSTİKLAL HARBİ ŞEHİTLİĞİ’ni ve TAVUS BABA TÜRBESİ’ni ziyaret ediyoruz. Daha sonra vereceğimiz serbest zamanda öğle yemeği (ekstra) molasının ardından MEVLANA MÜZESİ’ni  geziyoruz. Gezimizin ardından Konya’dan ayrılıyoruz. AFYON-UŞAK-KULA üzerinden uygun yerlerde molalar vererek  İzmir’e dönüyoruz.