Daniel Tours Teklif Al

KONYA ŞEB-İ ARUS TURU

10/12/2016 - 11/12/2016
1.GÜN :Sabah, saat 05:30 ÜÇKUYULAR (Shell Benzin İstasyonu Önü) 05.45 KONAK (Sabancı Kültür Merkezi Önü) 06.00 LOZAN (Atatürk Lisesi Karşısı), 06:20 KARŞIYAKA (Anıt, Yunuslar,) 06:25 KARŞIYAKA Bostanlı İskele) 06:35 MAVİŞEHİR EGEPARK ÖNÜ 07:00 BORNOVA (Kampus Önü)’den siz değerli konuklarımızı alarak seyahatimize başlıyoruz. Yolda uygun molalarla, evrensel, zaman tanımaz fıkraları, düşündüren hikayeleri ve özlü sözleriyle tanınan NASREDDİN HOCA TÜRBESİ’ni ziyaret ettikten sonra, KONYA’ya ulaşıyoruz. Merkezi konumda ve gösteri merkezinin yakınında bulunan HİLTON GARDEN INN OTEL’e yerleşip, akşam yemeğimizi alıyoruz. Aşkın, sevginin ve hoşgörünün sembolü olan, GÖNÜLLER SULTANI HZ.MEVLANA CELALEDDİN RUMİ’ nin, vuslat yıldönümünde yapılan ŞEB-İ ARUS törenlerini izlemek için otelimizden ayrılıyoruz. Tasavvuf müziği ve Sema gösterilerinin mistik atmosferi içinde törenleri izleyerek, otelimize geri dönüyoruz.
2.GÜN :Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası, şehrin en nezih semtlerinden olan, meşhur MERAM BAĞLARI’na hareket ediyoruz. Burada, Mevlevi Dervişlerinden biri kabul edilen,TAVUS BABA türbesini ziyaret etme şansımız olacak.. Sonrasında, ALAADDİN TEPESİ’nde bulunan, Anadolu’nun en kadim Camiilerinden, ALAADDİN CAMİ’nive1251 yılında Vezir Celaleddin tarafından yapılanve Çini Eserler Müzesi olarak adlandırılan, KARATAY MEDRESESİ’sini rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Ayrıca, Selçuklu devri Taş İşçiliğinin en güzel örneklerinden olan, muhteşem Taç Kapısıyla bizi büyüleyecek, İNCE MİNARELİ MEDRESE’yi, devamında, panaromik olarak, ŞERAFETTİN CAMİİ’ni görüp, HZ. MEVLANA’nın‘Hamdım, piştim sayesinde yandım’ dediği dostu ŞEMS-İ TEBRİZİ TÜRBESİ’ni de ziyaret ediyoruz. HZ. MEVLANA TÜRBESİ ve MÜZESİ gezilerimizi de gerçekleştirerek, turumuzu tamamlıyoruz. Öğle yemeğimizi uygun bir yerde aldıktan sonra, kısa bir alışveriş molası veriyoruz. Ardından,  İZMİR’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda alacağımız molalar sonrasında, akşam saatlerinde İZMİR’e ulaşıyoruz. Bir başka DANIEL TOURS  seyahatinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.