FMA Travel Teklif Al

KULADOKYA-SARDES-BOZDAĞ-İZMİR ÇIKIŞLI TUR

14/11/2015 - 15/11/2015
1. Gün: SARDES - KULADOKYA - KULA EVLERİ - TURGUTLU

14 KASIM CUMARTESİ

06.30’da Ege park, 06.40’da Bostanlı İskelesi önü, 06.50’de FMA TRAVEL Yalı Ofisi’nde, 07.00’de Lozan Atatürk Lisesi önü, 07.10’da Sabancı Kültür Merkezi, 07.20’de Hatay - Üçyol, 07.30’da Bornova Ege Üniversitesi Kampüs Kapısı önünde buluştuktan sonra KULADOKYA, SARDES ve BOZDAĞ’da yapacağımız tarih ve doğa gezimize başlıyoruz. Yolumuz üzerinde kahvaltı molası verdikten sonra Sardes antik kentine doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Lydia devletinin başkenti SARDES’te tarihi gymnasium  ( okul binası ), Batı Anadolu’nun en eski sinagogu ve Bizans dükkanlarını ziyaret ediyoruz. Sardes gezintisinin ardından Ege’nin son yıllarda ünlenen gezi noktası olan Kuladokya’ya doğru yola çıkıyoruz. Kapadokya’daki peri bacalarının benzerlerini gördüğümüz Kuladokya’da keyifli bir gezinti yapıyoruz. Öğle saatlerinde ünlü Kula yemeklerinin tadına bakmak için Kula kent merkezine gidiyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra tarihi Kula sokaklarında rehberimiz eşliğinde zaman yolculuğuna başlıyoruz. 19. yy. yaşam geleneklerini yansıtan Kula konaklarını yakından tanıyoruz. Öğleden sonra Kula’ya veda ederek kalemişi süslemeleri ve duvar resimleri ile ünlü Carullah bin Süleyman Cami ve Taptuk Emre Türbesi’ni ziyaret etmek için yola çıkıyoruz. Emreköy’de yaptığımız gezintinin ardından Ege’nin en yeni termal oteli olan Kaya Magnesia Termal Hotel’e geliyoruz. Otelimize yerleştikten sonra arzu eden konuklarımızla otelin termal imkanlarından doyasıya yararlanıyoruz.

2. Gün: KIRKOLUK - BOZDAĞ - GÖLCÜK - BİRGİ- ÇAKIRAĞA KONAĞI

15 KASIM Cuma

Otelimizde aldığımız kahvaltının ardından Bozdağ, Birgi ve Gölcük gezimize başlıyoruz. İlk olarak Kırkoluk Çeşmesi’ne giderek nefis Bozdağ suyundan içiyoruz. Ardından Allahdiyen Köyü’nden geçerek Bozdağ Kasabası’na ulaşıyoruz. Burada verdiğimiz kahve molasının ardından 1050 mt. yükseklikteki Gölcük Gölü’ne gidiyoruz. Gölün kıyısında kısa bir gezinti yaptıktan sonra öğle yemeğimiz alıyoruz. Öğleden sonra Gölcük Gölü’nün muhteşem doğasını arkamızda bırakarak Birgi’ye doğru hareket ediyoruz. Aydınoğulları Beyliği’ne bir dönem başkentlik etmiş Birgi Kasabası’na ulaştığımızda geleneksel Türk Mimarisi’nin örneklerini ve ahşap yoğun evleri, Ulu Cami‘yi ve kalemişi resimleri ile ünlü Çakırağa Konağı’nı rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Gün sonunda İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde vardığımız İzmir’de tarihin ve doğanın tüm güzelliklerini bir arada yaşadığımız bu eğlence ve dinlence dolu gezinin ardından bir başka FMA TRAVEL gezisinde yeniden buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR