Buhara Turizm Teklif Al

KURBAN BAYRAM´INDA Bursa & Çanakkale Turu

14/09/2016 - 19/09/2016
1.Gün: 25.10.2012 Perşembe: 18:00´de BUHARA TURİZM önün´den hareket ile gece yolculuğu yapılarak Osmaniye, Adana, Pozantı, Konya, Eskişehir, Bursa üzeri Çanakkale´ye hareket.
2.Gün: 26.10.2012 Cuma: Yol boyu güzergahta alacağımız (Ekstra) Sabah kahvaltısı sonrasında Çanakkale´ye varış ve ardından gezilerimize başlıyoruz. Gezimizde sırası ile Çanakkale Müzesi, Çimenlik Kalesi ve Nusret Mayın Gemisi Gezilerimizi tamamlıyor ve sonrasında Konaklama ve Akşam yemeğimizi alacağımız Otelimize yerleşiyoruz. Dileyen misafirlerimiz yemek öncesi veya sonrası denize ve havua girebilirler.
3.Gün: 27.10.2012 Cumartesi: Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrası otobüsümüz ile feribota binerek Eceabat´a geçiş yapıyor ve gezilerimize başlıyoruz. Gezilerimizde sırası ile Kilit Bahir Kalesi, Tabyalar, Alçıtepe Şehitliği, Sargı Yeri Şehitliği, Şehitler Abidesi, Fransız Mezarlığı, Yahya Çavuş Şehitliği, Arı Burnu, Anzak Koyu Anıtı, Kabatepe Milli Parkı, Conkbayırı, Mehmet İğe Saygı Anıtı, Kanlı Sırt Kitabesi, Anzak Anıtı ve Siperleri, 57.ci Alay Şehitliği, Mehmet Çavuş Şehitliği, gezilerimizi tamamlıyoruz ve tekrar Eceabat´dan feribot ile Çanakkale´ye geçiyor ve otelimize giriyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde.
4.Gün: 28.10.2012 Pazar: Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrası Truva´ya hareket ediyoruz. Truva gezimizi tamamladıktan sonra otobüsümüz ile feribota binerek Gelibolu´ya geçiş yapıyor ve Bozcaada´yı geziyoruz. Gezi sonrası tekrar feribot ile karşıya geçip Assos ve Berham Kale´yi geziyoruz. Gezi sonrası Çanakkale´ye geçiyor ve otelimize giriyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde.
5.Gün: 29.10.2012 Pazartesi: Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrası çıkış işlemlerimizi yapıyor ve Bursa´ya hareket ediyoruz. Bursa´ya varış ve sırası ile Ulu Camii, Tophane, Kapalı Çarşı, Yeşil Türbe, Osman Gazi ve Orhan Gazi Türbeleri gezileri sonrasında (Ekstra) Akşam yemeği için serbest zaman veriyoruz. Yemek sonrası gece yolculuğu ypılarak Eskişehir, Konya, Pozantı, Adana, Osmaniye, üzeri Gaziantep´e dönüş. Gaziantep´e varış ve bir sonraki BUHARA TURİZM gezisinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

Buhara Turizm

Adres : İncilipınar Mh. Nail Bilen Cd. HalıSarayı Girişi No:18 Şehitkamil/GAZİANTEP