Gezenthi Travel Teklif Al

KURBAN BAYRAMINDA BATI KARADENİZ TURU-İZMİR ÇIKIŞLI

23/09/2015 - 26/09/2015

Batı Karadeniz Turu 1. Günü: Yolculuk

Kurban Bayramı’nda Batı Karadeniz Turu için siz değerli misafirlerimize belirtilen saatte buluşma noktalarından alınarak yola çıkıyoruz. İlk gecemizi yolda geçerek seyahatimize devam ediyoruz.

Batı Karadeniz Turu 1. Günü: Abant Gölü, Gölcük, Yedigöller

Batı Karadeniz’e ilk adımımızı atar atmaz yol üzerinde kahvaltımızı alarak bir sonra ki durağımız olan çam ve köknar ağaçlarının arasına gizlenmiş doğa harikası olan Abant Gölü’ne gidiyoruz. 1350 metre yükseklikteki Abant Gölü’nün kenarında tertemiz havası eşliğinde yürüyüş yaparak, köy tezgahlarından alışverişlerimizi gerçekleştirme fırsatı yakalıyoruz. Hemen ardından Bolu merkez üzerinden ülkemizin bir başka güzeli olan Yedigöller’e çıkıyoruz. Küçük Göl, Büyük Göl, Derin Göl, Nazlı Göl, Serin Göl, Sazlı Göl ve İnce Göl  olmak üzere 7 harika göllerden oluşan bu bölgede muhteşem doğa manzarası eşliğinde mangalımızı (ekstra) yapıyoruz. Büyüleyici manzara eşliğinde geçireceğimiz dakikaların ardından Zonguldak’a gidiyoruz. Şartların durumuna göre tahta oymacılığıyla ünlü Devrek’te alışveriş yapıyoruz. Günün sonunda otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Batı Karadeniz Turu 2. Günü: Safranbolu, Amasra

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısını müteakiben UNESCO tarafından “Dünya Kültür Mirası Listesi’’nde yer alan müze kent SAFRANBOLU’ya gidiyoruz. Safranbolu Turu sırasında; eski şehri ayaklarınızın altında hissedeceğiniz Hıdırlık Tepesi, tarihi Safranbolu Evleri, Köprülü Camii, Cinci Hanı, Hamamı, Güneş Saati ve Akçasu Kanyonu‘nu görme fırsatı yakalıyoruz. Keyif dolu bir geziden sonra Arasta’da hediyelik eşya için mola veriyoruz. Ardından Batı Karadeniz’in incisi olan Amasra’ya doğru yola çıkıyoruz. Öncelikle,  Bakacak Tepesinden Fatih‘in ilk gördüğünde ‘’Çeşmi Cihan bumu ola’’ dediği AMASRA‘yı hatıralarımızın arasında ölümsüzleştiriyoruz. Sonrasında Büyük Liman’da lezzet dolu balık ve salata keyfi yapıyoruz. Yemek sonrası Amasra’da ki turumuza kaldığımız yerden devam ederek; Tarihi Roma Köprüsü‘nü,  Amasra Kalesi‘ni, Çekiciler Çarşısı’nı ve Tavşan Adası‘nı görüyoruz. Arzu eden misafirlerimizle beraber tekne turuna çıkarak Amasra’nın masmavi suların süzülüyoruz. Daha sonra Zonguldak’daki otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Batı Karadeniz Turu 3. Günü: Gökgöl Mağarası, Ereğli, Maşukiye

Otelimizde sabah kahvaltımızı yaparak Karadeniz’in doğal güzelliklerine doğru hareket ediyoruz. 3350 metre uzunluğa sahip olmasıyla bilinen GÖKGÖL MAĞARASI’na gidiyoruz. Doğanın yıllar boyu elleriyle işlediği dikitler, travertenler ve sarkıtlarla süslü bu mağarayı gezerek, Karadeniz kıyıları boyunca önce bir uygarlık beşiği olan EREĞLİ’ye uğrayıp mola veriyoruz. Ardından Akçakoca’ya doğru yola çıkıyoruz. Varışımızı takiben Ceneviz Kalesi’ni geziyoruz ve muhteşem manzaraya karşı kahvelerimizi yudumluyoruz. Ardından, meşhur Kıl Çadırlarından esinlenerek yapılmış Merkez Camii’ni görüyoruz. Sonrasında Marmara’nın en butik kasabalarından bir tanesi olan MAŞUKİYE’ye ulaşıyoruz. Kasabanın içinizi ısıtan tertemiz doğasında yürüyüş yapıyoruz ve İzmir’e dönmek üzere yola çıkıyoruz. Harika bir Batı Karadeniz Turu’nun sonuna gelerek bir başka Gezenthi Travel seyahatinde karşılaşmak üzere vedalaşıyoruz.