Escan Turizm Teklif Al

KURBAN BAYRAMINDA BEYPAZARI-ESKİŞEHİR-KÜTAHYA TURU

23/09/2015 - 27/09/2015
1. Gün:

23.09.2015 Akşam saat 23.00 Karşıyaka ESCANTUR Acenta önü, 23:10 Bostanlı İskele karşısı, 23:20 Girne Caddesi, 23:40 Bornova E.Ü.H Önü 00:00 Üçyol, 00:15 Üçkuyular Shell’den misafirlerimizi aldıktan sonra hareket ediyoruz Akhisar ve Susurluktaki molalarımız sonrasında Bursa yolu üzerinden İznik gölü Göynük’te

1.GÜN :24.09.2015 Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra BEYPAZARI’NA ulaşıyoruz ve turumuza başlıyoruz. Kent Tarih Müzesi, İnözü Vadisi, Hıdırlık Tepesi, Alaeddin sokakta alışveriş, Alaeddin Camii ve tarihi hamam gezilerimizi yapıyoruz. Beypazarı’nın yöresel yemeklerini öğle yemeğimizde yedikten sonra meşhur telkari alışverişlerimiz sonrasında otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi Bağevi’nde yöresel tatlar eşliğinde muhteşem bir fasıl ile eğlenerek alıyoruz. Konaklama otelimizde. Selam Otel Özel Tesis Rota: İzmir-Beypazarı (605km) Toplam : 605km

2. Gün:

25.09.2015 Sabah kahvaltımızı otelimizde açık büfe olarak aldıktan sonra güzel anılar eşliğinde Beypazarı’ndan ayrılıyoruz ve keyifli bir yolculuk sonrasında ESKİŞEHİR’E ulaşıyoruz. Öncelikle Eskişehir’ in değişen yüzünün kanıtı olan parkların öncüsü Kentpark a gidiyoruz ve özellikle nehir kenarına yapılan plajı görüp, öğle yemeğimizi Eskişehir’in Meşhur Çiğböreği olarak aldıktan sonra, Devrim Arabası müzesi, Sazova Bilim Kültür Parkı gezilerimizin ardından Şelale Parka çıkarak Eskişehir’i panoramik olarak yukarıdan seyredip, fotoğraflarımızı çekip, dilersek manzara eşliğinde çaylarımızı yudumluyoruz. Şehir turumuzu kısmen tamamladıktan sonra geri kalanını bir sonraki gün gezmek üzere otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. (3* ATIŞKAN OTEL) www.atiskanotel.com.tr Rota: Beypazarı-Eskişehir (158km) Toplam 158km

3. Gün:

26.09.2015 Sabah kahvaltımızı otelimizde açık büfe olarak aldıktan sonra,Eskişehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen’in Eskişehir’e kazandırdığı ve “Madam Tussaud” müzesinin Türkiye’deki ilk örneği olan yerli yabancı 160 kişinin heykelinin yer aldığı Balmumu Heykel Müzesini geziyoruz. Aynı mevkide olan Odunpazarı Evleri, Cumhuriyet Tarih Müzesi ve Cam Müzesini, Kurşunlu Külliyesi ve camiini, Rehberimiz eşliğinde gezdikten sonra, Atlıhan el sanatları çarşısında lületaşı alışverişlerimizi yapıyor, tarihi fırından ekmek alıp yoksullar için ekmeği fırının yanındaki çengellere asıp dilek diliyoruz. Şehir merkezine gidip yemek için serbest zaman alıyoruz.(Meşhur Karakedi Bozacısından boza içmenizi öneririz) Ardından, şehrin en güzel noktası olan Porsuk ‘ ta tekne turumuzu yapıyoruz. Akşam çaylarımızı da Porsuk nehri kenarındaki kafelerde içiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. (3* ATIŞKAN OTEL) www.atiskanotel.com.tr

4. Gün:

27.09.2015 Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Kütahya’ya geçiyoruz. Kütahya’nın merkezinde bulunan Ulucamii, Kütahya Arkeoloji müzesi ve aynı binada bulunan Kütahya Çini müzesi, 18. Yüzyıl Türk evlerinden biri olan ve 1850- 1851 yılları arasında Macar özgürlük savaşının önderi Lajos Kossuth ‘un Osmanlı Devleti’ne sığındığı sırada ikamet ettiği Macar Evi ( Kütahya L.Kossuth Müzesi)ve Germiyan sokaktaki eski Kütahya evleri gezilip, çini alışverişlerimizi de yaptıktan sonra dönüş yoluna geçiyoruz. Yolda uygun molalarımızı da vererek izmir’e varıyoruz. Bir daha ki Escan Tur organizasyonunda buluşmak üzere siz değerli konuklarımızla vedalaşıyoruz.