Ampuria Tour Teklif Al

Kurban Bayramında Girit-İzmir Çıkışlı Tur
749 €

10/09/2016 - 14/09/2016

1.Gün  10 EYLÜL 2016 CMT. / İZMİR-ATİNA- HERAKLION

İzmir Adnan Menderes Havalimanı Dış Hatlar Terminalinde sabaha karşı saat 04.00’da buluşuyoruz. pasaport işlemleri sonrasında Agean Hava Yollarını’nın 999 sefer sayılı uçağı ile  saat  05:55 ‘de Atina’ya uçuyoruz. Yaklaşık 1 saatlik uçuş sonrasında, Atina Hava Limanında gümrük ve pasaport işlemlerimizi tamamlıyor ve AEGEAN Hava Yollarının 306 Sefer sayılı uçağı ile saat 10.45’de Heraklion’a uçuyoruz. Heraklion’da  bizi bekleyen otobüsümüz ile panoramik şehir turumuzu yapıyor ve otelimize yerleşiyoruz.  Biraz dinlendikten sonra rehberimizin  belirlediği saatte otel lobisinde buluşuyor ve Heraklion’u yürüyerek tanımaya başlıyoruz. Sırası  ile (Özgürlük Meydanı) Plateia Elefterios, Eski Türk evleri, Venedik limanı ve şehrin en seçkin binalarından biri olan, bugün de Belediye Binası olarak kullanılan Venedik Locası, içerisinde 80.000 kitabın bulunduğu Vikelaia Kütüphanesi, Osmanlı Kışlası,  Meçhul Asker Anıtı,  Minos Katedrali, Morosini Meydanı ve Şadırvanı, Yunanistan’daki en güzel ve en zengin arkeoloji müzelerinden biri olan Heraklion Arkeoloji Müzesi göreceğimiz yerler arasında.  (Müzenin tüm salonları açık değil, açık olanları gezeceğiz. ) Geceleme otelimizde, akşam yemeği serbest..

2.GÜN  11 EYLÜL 2016 PAZAR / HERAKLION KNOSSOS –-SPINALONGA ISLAND- ST. NICHOLAS - PLAKA

Sabah kahvaltımız sonrasında yirminci yüzyılın en önemli Yunanlı yazar, şair ve düşünürlerinden biri olan Nikos Kazancakis’in mezarını ziyaret ediyor ve Knassos’a gidiyoruz. Minos uygarlığının merkezi olan Knossos Sarayını geziyoruz. Öğle yemeği için adanın en güzel turistik yerlerinden Plaka’ya gidiyor deniz kıyısında yemeklerimizi  ( Serbest ) yiyor, UNESCO tarihsel mirası olarak kabul edilen Girit mutfağının tadını çıkarıyoruz. Yemek sonrasında,  isteyen dostlarımızla kısa bir gemi yolculuğu ile Victoria Hislop’un ‘Ada’ romanıyla ünlenen Spinalonga Adası’na geçiyoruz. Burada dinleyeceğimiz öykü çok tanıdık… Spinalonga Adası ziyaretimizi tamamlıyor tekne ile Elounda  geçiyor ve otobüsümüz ile  Agio Nicholas’a gidiyoruz.  Agios Nicholoas ‘da sokak aralarında geziniyor , belki alışveriş yapıyor ve akşamüzeri kahvemizi içiyoruz.  Rehberimizin belirlediği saatte otobüsümüz ile Heraklion’a otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği dışarıda ve serbest…

3.GÜN 12 EYLÜL 2016 PZT. / HERAKLION- 05 EKİM 2015: RESMO/RETHYMNO-HANYA

Sabah kahvaltısından sonra; otelimizden ayrılıyor, Resmo/Rethymo'ya yol alıyoruz. Venedik ve Osmanlı mimari örnekleri açışından zengin olan bu güzel kentte; İbrahim Ağa Camii, Venedik Kalesi,  Venedik Çeşmesi, Nerace Camii, Valide Sultan Camii ve Osmanlı mektebi göreceğimiz yerler arasında.  Öğle yemeğimizi serbest olarak Resmo ‘da alıyor bu güzel kenti yaşıyoruz..  Resmo gezimizi tamamlayıp, Hanya'ya hareket ediyoruz.  Hanya’da otelimize yerleşiyor ve kent turumuza başlıyoruz.. . Sırası ile Splantzia Meydanı, Hünkar Camii/Agios Nicolas Kilisesi, Venedik tersaneleri, Ağa Camii, Osmanlı Hamamını görüyor, Kapalı Çarşıda serbest zaman veriyoruz. Akşam yemeği serbest..

4.GÜN 13 EYLÜL 2016 SALI / HANYA- APOKORONAS- KOURNAS GÖLÜ- THERİSSOS

Sabah kahvaltı sonrasında otelimizden ayrılıyor ve Hanya’nın kuzey doğusunda kalan eski bir yerleşim yeri olan Apokoronas’a gidiyoruz.  Ünlü Beyaz Dağların eteklerinde kurulu olan ve Adanın en  canlı , en  yeşil alanı olan bu bölgeyi tanıma şansını yakalıyor ardından Girit’in  tek tatlı su gölü olan Kournas Gölü’ne gidiyoruz. Kournas gölü sonrasında yönümüzü Therissos’a çeviriyoruz. Tipik bir Girit yerleşimi olan ve fazla  turistik olmayan  bu kentte öğle yemeğimizi yiyor, sokak  aralarında geziniyoruz.  Therrissos sonrasında artık Girit’e veda etmek üzere Hanya Hava Limanına gidiyor ve saat 18.25 de Agean Hava Yolları ile önce Atina’ya ardından da saat 00.25’de İzmir’e ( 14 EYLÜL 2016 çrş. ) hareket ediyoruz. Yaklaşık bir saat süren yolculuk sonrasında İzmir’e varıyor Pasaport işlemleri sonrasında yine yeni bir AMPURIA TOUR gezisinde buluşmak üzere sizlere hoşçakalın diyoruz…