Daniel Tours Teklif Al

Kurban Bayramı Samos Turu-İzmir Çıkışlı
140 €

12/09/2016 - 14/09/2016
1.GÜN: Sabah saat 07.00’de  Sığacık Teos Marina’da check-in işlemlerimiz için hazır oluyoruz. Pasaport ve gümrük işlemlerimizin ardından saat 08.00’de kalkacak olan feribotumuza biniyoruz.1 saat 40 dakikalık keyifli bir yolculuğun ardından Samos Adası Karlovasi Limanına yanaşıyoruz. Pasaport ve gümrük işlemlerimizin ardından,  bagajlarımızı yakındaki  otel resepsiyonuna bırakıp ,Freppe’lerimizi içip bölgede gezinti yapıyoruz.Otel check in işlemleri 14.00 ‘de olacağından dileyen müşterilerimiz  öğle yemeklerini yiyebilirler. Saat 14.00 ‘de otele yerleşme ve serbest zaman..Dileyen misafirler denize ve güneşin tadını çıkartabilirler.4* Samaina Inn Hotel yada 3*Erato Hotel
2.GÜN: Kahvaltımızın ardından otobüsümüze biniyor ve ilk olarak adanın şarap ve deri üretimi ile ünlü ve bir liman, eğitim ve ticaret kenti olan Karlovasi’yi tanıyarak turumuza başlıyoruz.Kentin meşhur plajlarından biri olan Potami Plajı’nı, Aya Nikolas kilisesinin terasından kuşbakışı görme fırsatına sahip oluyoruz. Bu eşsiz manzarada unutulmaz kareler ile fotoğraf çekmeyi ihmal etmiyoruz.
Daha sonra kent merkezine inerek sırasıyla, Aya Panagia kilisesini, tarihi Üniversite binasını ve Belediye binasını yakından tanıyor ve bir yanımızın yemyeşil ormanlarla, diğer yanımızın ise masmavi denizle çevrili olduğu yoldan seyahatimize devam ediyoruz. Yolumuzun üzerinde AgiosKonstantinos ve Avlakia gibi küçüklü büyüklü şirin köylerin içinden geçtikten sonra, adanın en meşhur plajlarına sahip olan, tavernaları ve eşsiz mimarisi ile Mykonos’dan izler taşıyan Kokari’ye varıyoruz.
Bu şirin beldede vereceğimiz yemek molamız esnasında dileyen misafirlerimiz, Samos mutfağının eşsiz tatları ile karnını doyururken, dileyen misafirlerimiz ise masmavi denizin tadını yüzerek çıkartabiliyorlar.
Burada geçirdiğimiz keyifli molanın ardından, Samos adasının başkenti olan Vathy’e doğru yola çıkıyoruz. Kokari’ye yaklaşık 15 dakikalık mesafede olan Vathy’de Katolik kilisesini, Metropolitlik klisesini, Arslan heykelini ve Pisagor meydanını yakından tanıyoruz.
Vathy’ye yaptığımız kısa ziyaretin ardından Pisagor’un doğum yeri olan Pythagoriao’ya doğru yol alıyoruz. Birbirinden güzel evleri ve tertemiz sahili ile ünlü bu turizm cennetinde antikçağın mimarlık eserlerini ve LykourgosLogothetis kalesini panoramik olarak görüyoruz. Yaz aylarında 24 saat hareketli olan bu güzel beldenin çarşısında kısa bir alışveriş molası verdikten sonra Karlovasi’ye doğru yola çıkıyoruz.
Yolculuğumuz esnasında, adanın tarım merkezi sayılan Koumaradei köyünden ve şirin sokakları, yemyeşil doğası ile ünlü Pirgos köyü etrafından geçerek  Karlovasi’ye dönüyoruz ve 4* Samaina Inn Hotel.
Akşam saat 20.30 ‘da müzikli tavernamıza gidip Yunan müzikleri eşliğinde eğleniyoruz.
3.GÜN:Kahvaltının ardından odaların boşaltılması ve serbest zaman.Saat 18.00 ‘de pasaport ve gümrük işlemlerimizin ardından saat 19.00’da Karlovasi’den kalkan tekne ile Sığacık’a gidecek olan feribotumuza biniyor ve yaklaşık 1 saat 40 dakika sonra Sığacık’a varıyoruz.Bizi bekleyen aracımızla İzmire hareket ediyoruz.
Bir başka Danieltours programında görüşme dileğiyle…