Escan Turizm Teklif Al

KURBAN BAYRAMI ŞİLE AĞVALI BATI KARADENİZ-İZMİR ÇIKIŞLI TUR

24/09/2015 - 27/09/2015
1. Gün:

24.09.2015 Akşam saat 22:00’da Karşıyaka Acenta önü, 22:10’da Bostanlı İskele Karşısı, 22:20 Girne Caddesi, 22:40 Bornova Ege Üniversitesi Hastanesi önü , 23: 00 Üçyol 23:15 Üçkuyular Shell’den misafirlerimizi aldıktan yolculuğumuza başlıyoruz.Akhisar ve Susurlukta vereceğimiz molalarımızın sonrasında Abant’a ulaşıyoruz.

2.GÜN: 25.09.2015 Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste yaptıktan sonra, Manzarası, oksijeni ile fark yaratan ABANT Gölüne çıkıyoruz. Göl etrafındaki Sabah yürüyüşümüzü yapıyoruz ve göl üzerindeki Nilüfer çiçeklerinin su üzerindeki görüntüsünü fotoğraflıyoruz. Serbest zaman sonrasında SAFRANBOLU’YA hareket ediyoruz. Safranbolu’ya varmadan birkaç kilometre mesafede olan, manzarası ile büyüleyen Tokatlı Kanyonunu Türkiye’de bir başka eşi olmayan Cam Terastan izleyip, Safranbolu’ya yaklaşık 8 km mesafede bulunan Bulak mağarasına gidiyoruz. Her santimetresi binlerce yılda oluşan sarkıt ve dikitleri inceledikten sonra, Safranbolu’ya dönüyoruz. Safranbolu Hıdırlık tepesine çıkarak şehri panoramik olarak görüp fotoğraflarımızı çekiyoruz ardından, eski Safranbolu evlerini geziyoruz. Kaymakamlar Konağı, Cinci Hanı, Cinci Hamamı, Köprülü Mehmet paşa cami ve caminin bahçesindeki güneş saatini görüp bilgi aldıktan sonra Yemeniciler Arastasına gidiyor, korda pişmiş kahvelerimizi içiyoruz. Rehberimizden gerekli bilgileri alarak gezimize devam ediyoruz ve Safranbolu’ya 6 km mesafede bulunan1870 yılına kadar ilçe statüsünde olup, Anadolu’da Yörük aşiretleri için oluşturulmuş 17 yerleşimden biri olan Yörük köyü ’ne gidiyoruz. Son olarak tekrar Safranbolu şehir merkezine dönüp tarihi çarşıda alışverişlerimizi yaptıktan sonra Lokum alışverişlerimiz için Serbest zaman sonrasında otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. 3* Zalifre Otel. www.zalifreotel.com Rota: İzmir-Abant (624km)- Safranbolu (186km) Toplam : 810km

3. Gün:

26.09.2015 Sabah Otelimizde kahvaltımızı açık büfe olarak aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve AMASRA’YA hareket ediyoruz. Kraliçe Amastris’in şehrine tepeden panoramik olarak bakıp yöreye özgü dağ çileği reçellerimizi aldıktan sonra, şehir merkezine iniyoruz. Tarihi Çekiciler Çarşısını gezip, ağlayan ağaç, Kemere Köprüsü, Tarihi kaleyi gördükten sonra muhteşem manzaralı çay bahçelerinde çaylarımızı da içtikten sonra, KARABÜK - Gökçebey üzerinden ZONGULDAK 'a hareket ediyoruz. Yolumuzun üzerinde bulunan GÖKGÖL MAĞARASINA gezimiz sonrasında Kara elmas şehri Zonguldak’a ulaşıyoruz. Panoramik Şehir turumuz sonrasında EREĞLİ ' ye geçiyoruz. Sahildeki serbest zaman sonrasında CENNET-CEHENNEM ağzı mağaralarını geziyor ve rehberimizden gerekli bilgilerimizi alıyor ve Ereğli’de Sahil’de bulunan otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde(GRAND AHOS HOTEL SPA) www.grandahosotel.com.tr Rota: Safranbolu-Zonguldak (109km)-Ereğli (48km) Toplam: 157km

4. Gün:

27.09.2015 Otelimizde Sabah kahvaltımızı açık büfe olarak aldıktan sonra, AKÇAKOCA' ya geçiyoruz ve Merkezde bulunan Akçakoca Camii ’yi ziyaretimiz sonrasında, Ağva’ya ulaşıyoruz. GÖKSU NEHRİN ’deki sandal turumuz sonrasında öğle yemeğimizi serbest olarak alıyoruz ve ŞİLE ’ye geçiyoruz. Şile Bezi alışverişlerimizi yapıyor ve kumsalıyla meşhur bu eski balıkçı kasabasının bilgilerini Rehberimizden alıyoruz ve Dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Susurlu Balıkesir yolu üzerinden İzmir’e ulaşıyoruz. Bir daha ki ESCANTUR’da buluşmak üzere vedalaşıyoruz. Rota: Ereğli-Akçakoca (41km) – Ağva (134km)-İzmir (517km) Tur Toplamı : 1502km