Escan Turizm Teklif Al

LİDYA SARDES TERMAL

09/01/2016 - 10/01/2016
1. Gün:
Sabah 08:30’da Karşıyaka Escan Tur Acenta önü, 08:40’ta Bostanlı İskelesi Karşısı, 08:50 Girne Caddesi, 09:15 Üçyol, 09:30 Üçkuyular Shell Benzin İstasyonu önünden misafirlerimizi aldıktan sonra Turgutlu’da keyifli bir kahvaltı molası veriyoruz. Kahvaltı molamızın ardından keyifli bir yolculuk ile otelimize ulaşıyoruz. Otelimize giriş işlemlerimizi yaptıktan sonra odalarımıza yerleşiyoruz ve tüm gün otelin havuzlarından, hamam ve saunalarından faydalanıyoruz. Dileyen misafirlerimiz masajlardan da (Extra) faydalanabilirler. Akşam yemeğimizi canlı müzik eşliğinde alıyoruz. Konaklama otelimizde. LİDYA SARDES THERMAL HOTEL http://lidyatermalotel.com/index/

2. Gün:
Otelde kahvaltımızı açık büfe şeklinde yaptıktan sonra, rehberimizin belirlediği saatte otelimizden ayrılıyor, Kurşunlu Kaplıcaları’na geçiyoruz. Kaplıcalarda salep ve kahve keyfi yaptıktan sonra Festiva Outlet AVM’de alışveriş molası veriyoruz. Öğle yemeğimizi, şehrin simgesi olan odunda köfte olarak aldıktan sonra geri dönüş için yola çıkıyoruz. Nadide şehrimiz İzmir’e ulaştığımızda, bir başka ESCAN TUR organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.