Ampuria Tour Teklif Al

399 €

23/09/2016 - 27/09/2016

23 EYLÜL 2016 İZMİR - AYVALIK - MİDİLLİ - LİMNİ

Sabah 05.45’de Uçkuyular Shell Benzin istasyonu, 06.00’da Lozan Meydanı Atatürk Lisesi önü, 06.15’de Karşıyaka Yunuslar, 06.45’de Foça sapağından misafirlerimizi alarak; Ayvalık’a hareket ediyoruz. Pasaport işlemlerinden sonra; 09.00 Feribotuyla Midilli’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık bir buçuk saat süren deniz yolculuğu ardından, Midilli Limanı’na varıyoruz.Gümrük işlemlerimiz sonrasında  valizlerimizi emin bir yere bırakıyor ve kısa bir Midilli çarşı turu yapıyoruz  Saat 12.30 da tekrar limana geliyor ve 13.30’da hareket edecek gemimize biniyoruz. Akşamüzeri saat 18.45’de Limni adasına varıyor ve bizi bekleyen otobüsümüz ile otelimize hareket ediyoruz. Akşam yemeği serbest , geceleme otelimizde….

24 EYLÜL 2016 MYRINA

Sabah kahvaltımızı otelimizde yapıyor ve  Myrina’ya gidiyoruz. Limni merkezini geziyoruz. Miyrina merkezdeki Osmanlı eserlerini rehber eşliğinde geziyor, bilgi alıyoruz. Kastro Ziya Gökalp Hapishanesi, Baltacı Mehmet Paşa ve Niyazi Mısri Türbeleri’ni görülecek yerler arasındadır. Öğleden sonra serbest zaman. Arzu edenler denize girebilirler… Akşam yemeği serbest , geceleme otelimizde

25 EYLÜL 2016 KASBAKAS, KORNOS, KALLITEHEA,

Sabah kahvaltımızı otelimizde yapıyor ve adayı keşfe çıkıyoruz.. Myrina’nın 6 km kuzeyindeki Kaspakas ilk durağımız.. Bir dağın eteklerinde kurulu , harika bir çam ormanı ile  çevrili , daha çok çiftçilik, taş ustalığı ve inşaatçılık ile uğraşılan bu geleneksel köyü ziyaret ediyor ve ardından Kaspakas’ın batısına,  uzun bir plajı olan Agios Ioannis ‘e gidiyoruz. Kıyıdakı bir mağaranın üzerindeki Şapel’den adını alan Agios Ioannis’de  serin bir içecek ya da kahve içebilirsiniz. Bu sahilde alışılagelmedik kaya oluşumlarını görebilirsiniz.. Agios Ioannis sonrasında sırada Kornos var..  Yine geleneksel bir Yunan köyü olan Kornos ,karakteristik, neoklasik konakları ve küçük üretim yerlerinde  üretilen patiserileri  ile biliniyor.... Sırada ,adanın orta kısmında  800 mlik bir tepeye amfiyatro şeklinde kurulu olan ve manzarasının güzelliğinden dolayı (güzel manzara) adını alan Kallithea var..  Turumuzu tamamlıyor ve otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği serbest , geceleme otelimizde

26 EYLÜL 2016 KOTSINAS, KONTOPOULI, MONDROS, NEA KOUTALI - NEVGATIS

Bu sabah kahvalıtımızı rahat rahat  yapıyor öğlene kadar size serbest zaman tanıyoruz. Öğle saatinde, rehberimizin belirlediği bir zamanda  otel ile ilişiğimizi kesiyor ve  otelden hareket ediyoruz. Turumuza geleneksel “Achilladelis” ev yapımı tatlıları ile başlıyoruz.  Taze Yunan  meyvalarından ,geleneksel Yunan tariflerine göre , yapılan bu tatlılardan almak isteyebilirsiniz.

Daha sonra Bournia Körfezine gidiyor , balıkçıların rıhtımını, Zoodochos Pigi kilisesini görüyoruz. Bütün bunlar önemli bir Bizans yerleşimi olan Kotsinas’da..  Kotsinas zamanının  ilk küçük ticari limanı.. Bu gün de en önemli Ticari limanlardan biri… Kotsinas , Venedikliler tarafından kale ile  güçlendirilmiş bir yer.. Bir sonraki durağımız Kontopouli..  Seramik dükkanları ile ünlü bu şehir ,adamızın en büyük yerleşimlerinden birisi.. Burada Uzonun yapılışını videoda izlerken  , mahalli tatlar eşliğinde uzo da yudumlayacağız…  Uzo tadımından sonra sırada Mondros köyü var… Yaklaşık 1000 nüfusu olan Mondros bizim tarihimiz içinde önemli bir yer tutuyor

Mondros ziyaretimiz sonrasında  Chatzigerorgiou Şarap Fabrikasını ziyarat edeceğiz.  Burada da mahalli şarap tadımı yapma şansımız var… Sırada Marmara Koutali’sinden mübadele zamanında göç almış Nea Koutali var.. Nea Koutali sonrasında Portionu Köyü’nden geçiyoruz. 1.Dünya savaşı sırasından W.Churchill  Gelibolu  savaşını buradan yönetmiş…. Portinou  sonrasında , enteresan resim galerisi ile meşhur  Kontinas’dan geçiyoruz. Kontinas mimari yapısı ile ünlü geleneksel bir  yerleşim yeri..Kontinas devamında  pek çok güzel Limni köyünden geçiyoruz.  Güney Körfezi hemen yakınımızda.. Köyün girişinde iki değirmen bizlere hoş geldin diyor… Bundan sonraki durağımız muhteşem bir plajı olan Nevgatis… Akşam yemeği Myrina’da.. Gece saat 00.00’da limana gidiyoruz…

27 EYLÜL 2016 LİMNİ - MİDİLLİ - İZMİR

Saat 01.15’de Limni’den Midilli’ye hareket ediyoruz.  Sabaha karşı saat 06.00 sularında Midilli’deyiz.

Sabah saat 09.00’da kalkacak Midilli Ayvalık feribotu için gümrük ve pasaport işlemlerimizi tamamlıyor ve saat 09.00 ferybotu ile Ayvalık’a hareket ediyoruz. Yaklaşık bir buçuk saatlik bir yolculuk sonrasında Ayvalık’dayız. Gümrük işlemleri sonrasında bizi bekleyen otobüsümüz ile İzmir’e hareket ediyor sizleri aldığımız noktalara geri bırakıyoruz.Sizlere yine yeni bir AMPURIA TOUR gezisinde buluşmak üzere hoşçakalın diyoruz.