FMA Travel Teklif Al

MADE IN FMA : KARTALKAYA - KARTEPE - ULUDAĞ

01/03/2018 - 04/03/2018

1. Gün: ABANT GÖLÜ ve MİLLİPARKI- KARTALKAYA KAYAK MERKEZİ  - DÜZCE

HAREKET  PERŞEMBE

Akşam 20:00 Ege Park,  20:10'te Bostanlı İskele, 20.20'de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 20.30'de Alsancak Atatürk Lisesi önü, 20.40'da Sabancı Kültür Merkezi, 20:50'de Hatay Üçyol, 21:00'de Bornova Manisa Kavşağı'nda buluştuktan sonra bir FMA TRAVEL klasiği olan Üç Beyaz Cennet: Kartalkaya – Kartepe - Uludağ gezimize başlıyoruz.

CUMA

Sabah erken saatlerde kahvaltımızı aldıktan sonra Batı Karadeniz’in en güzel gölü Abant’a ulaşıyoruz. Göl kenarında geçirdiğimiz keyifli anların ardından Kartalkaya’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Kartalkaya Kayak Tesisleri’nde geçirdiğimiz keyifli dakikalardan sonra Bolu’ya doğru hareket ediyoruz. Bolu’da Köroğlu Heykeli’ni ve kent merkezini yakından tanıyoruz. Bolu’da ünlü bolu çikolataları ile yılbaşı alışverişimizi yaptıktan sonra Düzce’deki Gösterişli Hotel’ine yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi adı gibi gösterişli otelimizde alıyoruz.

2. Gün: KARTEPE KAYAK MERKEZİ - SAPANCA GÖLÜ - MAŞUKİYE – İZNİK – İZNİK GÖLÜ

CUMARTESİ

Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve bir başka beyaz cennet Kartepe'ye doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra Sapanca Gölü'ne gitmek için Kartepe'den ayrılıyoruz. Sapanca'ya vardığımızda gölün eşsiz manzarasını fotoğraflıyoruz. Daha sonra bir yeryüzü harikası olan Maşukiye'ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Yeşil doğasıyla görenleri kendine hayran bırakan Maşukiye‘de yaptığımız turumuzun ardından İznik Gölü’ne doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. İznik’e ulaştığımızda gölün manzarasını fotoğraflayıp kısa bir kent turuna çıkıyoruz. Bu esnada Ayasofya Kilisesi, İznik Surları, Lefke Kapı ve Yeşil Cami gibi yapıları panoramik olarak tanıyoruz. Gün sonunda Bursa'daki 4* Görükle Oruç Spa Hotel’e yerleşiyor ve otelimizin eşsiz Spa’sında hamam, havuz ve sauna ile dinleniyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

3. Gün: ULUDAĞ - ULU CAMİ - KOZ HAN - YEŞİL CAMİ – GÖLYAZI – ULUABAT GÖLÜ

PAZAR

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve Türkiye'nin en güzel dağı ve gezimizin üçüncü beyaz cenneti Uludağ'a çıkarak keyifli anlar yaşıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra Bursa kent merkezindeki Ulu Cami ve Koza Han gibi erken Osmanlı sanatının abidevi yapılarını ziyaret ediyoruz. Daha sonra Yeşil Cami ve Yeşil Türbe'yi ziyaret ediyoruz. Ardından İzmir'e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde Gölyazı Kasabası ‘na uğruyor ve Apolyont ( Uluabat ) Gölü’nü yakından tanıyoruz.  Akşam saatlerinde ulaştığımız İzmir’de kültür ve eğlence dolu bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR