FMA Travel Teklif Al

MARMARİS - DALYAN - GÖKOVA

16/09/2017 - 17/08/2017

I.GÜN ( CUMARTESİ ):

Sabah 07.00'de Mavişehir Ege Park önü, 07.10'da Bostanlı İskele, 07.20'de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 07.30'da Lozan Atatürk Lisesi önü, 07.40'da Sabancı Kültür Merkezi, 07.50'de Göztepe İskelesi önü, 08.00'de Üçkuyular Shell önünde buluştuktan sonra Marmaris’in güzel koylarını ve yeşil doğasını gezmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı molası verdikten sonra Güney’in en güzel tatil beldesi olan Dalyan’a gidiyoruz. Burada Caretta’ların yumurta bıraktığı İztuzu Plajı’nı ve Kaya Mezarları’nı yakından görmek isteyen konuklarımızla Dalyan Kanalı’nda rüya gibi bir yolculuk yapıyor ve kanal içindeki bir restoranda öğle yemeğimizi alıyoruz. Gün batımına doğru Dalyan’dan ayrılarak Marmaris’e ulaşıyor ve otelimize yerleşerek dinlenmeye çekiliyoruz. Açık büfe akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

II.GÜN( PAZAR):

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra Marmaris’in şirin beldelerinden İçmeler’de kısa bir fotoğraf molası veriyoruz.Ardından İçmeler’den ayrılarak Gökova Körfezi’nde rüya gibi bir mavi yolculuk yapmak için yola çıkıyoruz. Günlük ağaçlarının arasında yaptığımız keyifli yolculuğun ardından Çamlı İskelesi’nden teknemize biniyor ve körfezde mavi yolculuğa başlıyoruz. Kumları ve plajı ile ünlü Sedir Adası, İncekum, Lacivertkoy ve Yunuskoy gibi sayısız güzelliği geziyor ve yüzme keyfi yaşıyoruz. Gün sonunda tekneden inerek Akyaka’ya doğru yola çıkıyoruz. Idyma Kaya Mezarları’nı fotoğrafladıktan sonra Akyaka’nın ünlü mimarisini ve plajını yakından tanıyor ve Kadın Azmağı’nda harika bir tekne turu yapıyoruz. Tekne turunun ardından Akyaka’ya veda ederek İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde vardığımız İzmir’de doğa ve tarihi bir arada yaşadığımız bu eğlence ve dinlence dolu gezinin ardından başka bir FMA TRAVEL gezisinde buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR