FMA Travel Teklif Al

MARMARİS ve DALYAN-İZMİR ÇIKIŞLI TUR

14/11/2015 - 15/11/2015
1. Gün: DALYAN - İZTUZU PLAJI - KAYA MEZARLARI - MARMARİS

14 KASIM CUMARTESİ

Sabah 07.00’de Mavişehir Ege Park önü, 07.10’de Bostanlı İskele, 07.20’da Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 07.30’de Lozan Atatürk Lisesi önü, 07:40’de Sabancı Kültür Merkezi, 07:50’da Göztepe İskelesi önü, 08.00’de Üçkuyular Shell önünden hareket ederek Marmaris ve Dalyan’nın güzel koylarını ve yeşil doğasını gezmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı molası verdikten sonra Güney’in en güzel tatil beldesi olan Dalyan’a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Dalyan’da kanalın manzarasını izleyerek öğle yemeğimizi alıyoruz ve kaplumbağalarının yumurta bıraktığı İztuzu Plajı’nı ve Kaya Mezarları’nı yakından görmek isteyen konuklarımızla Dalyan Kanalı’nda rüya gibi bir yolculuk yapıyoruz. Gün batımına doğru Dalyan’dan ayrılarak Marmaris’e doğru hareket ediyoruz. Gün sonunda Marmaris’deki 5* BLUE BAY PLATINUM HOTEL’e yerleşerek akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: MARMARİS KALESİ - BEDESTEN - KADIN AZMAĞI - AKYAKA - BOZHÖYÜK KASABASI

15 KASIM PAZAR

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıyor ve Marmaris’ in şirin beldelerinden İçmeler’in manzarasını izleyebileceğimiz Cennet Adası Seyir Terası’na gidiyoruz. Seyir Terası’nda verdiğimiz kısa bir fotoğraf molası verdikten sonra Marmaris kent merkezini yakından tanıyoruz. Daha sonra Marmaris Kalesi ve Bedesten’i yakından tanıyoruz. Ardından Akyaka’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Yolumuz üzerinde bulunan Akçapınar Köyü’nü, Emel Sayın Yolu’nu ve Idyma Antik Kenti kaya mezarlarını görüyoruz. Akyaka’ya geldiğimizde Akyaka Evleri’ni ve şirin sokaklarını geziyoruz. Dileyen konuklarımızla Kadın Azmağı’nda tekne turu yapıyoruz. Tekne turunun ardından Akyaka’ya veda ederek tipik Türk evleri, 1000 yıllık Koca Çınarı ve Güzel Köylü dizisi ile ünlü Bozhöyük Kasabası’na gidiyoruz. Kasabanın mimarisine yakından göz attıktan sonra İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız Çine’de verdiğimiz akşam yemeği molasının ardından İzmir’e ulaşıyoruz. Doğa ve tarihi bir arada yaşadığımız bu eğlence ve dinlence dolu gezinin ardından başka bir FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR