Ampuria Tour Teklif Al

MİDİLLİ ADASI TURU
199 €

13/09/2016 - 15/09/2016

1. GÜN / İZMİR - AYVALIK - MİDİLLİ – MANDAMADOS - MOLYVOS
Sabah saat 05.45’te Üçkuyular Shell Benzin istasyonu, 06.00 Alsancak Atatürk Lisesi Önü,  06.15 Karşıyaka Yunuslar’dan misafirlerimizi alarak, hareket ediyoruz. Kendi araçlarıyla gelen misafirlerimizle saat 08.00’de Ayvalık Limanı’nda buluşuyor, 09.00’da kalkan Feribotla Midilli’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık bir buçuk saat süren deniz yolculuğundan sonra Midilli Limanı’na varıyoruz.

Pasaport işlemlerimizin ardından, Ermo Caddesi boyunca yürüyerek, şehir turumuzu yapıyoruz. Agios Therapondas Kilisesi, Çarşı, Metropolitlik Kilisesi, Osmanlı dönemi kamu binaları, Cami, Hamam ve sivil mimari örneklerini görüyor, bilgi alıyoruz. Öğle yemeğinizde, kalamar ya da kurutulmuş ahtapot istemeyi, kızarmış kabak çiçeğinin tadına bakmayı ihmal etmeyin. Midilli aşçıları bu lezzetlerde gerçekten ustadır. Midilli merkez şehir turu ve öğle yemeğinin ardından, otobüsümüze binerek, Mandamados’a gidiyoruz. Ünlü lokması ile ballı yoğurdunun tadına bakıyor, Başmelek Taksiarhis Manastırı ve Kilisesi’ni gezerek, MOLYVOS’a devam ediyoruz. Konaklama Molyvos’daki otelimizde. Otelde biraz dinlenip akşam yemeği için Molyvos Limana gidiyoruz.. Deniz ürünlerinden oluşan bir menü bizleri bekliyor, hem de denizin kıyısında… ( serbest )

2. GÜN / ERASOS- SİGRİ - FOSİL ORMAN TURU
Otelde aldığımız kahvaltının ardından, ERASSOS’a gidiyoruz. Erassos, antik çağın lirik kadın şairi Sappho’nun yaklaşık olarak İ.Ö 630 veya 612 ile 570 yılları arasında yaşadığı kenttir. Sahil boyunca duvarlar Sappho'nun dizeleriyle doludur. Dünyanın her yerinden 10 binlerce kadın turist Sappho’yu anmak ve eşsiz deniz manzarasını seyretmek için buraya gelir.

Dilerseniz, bugün öğle yemeğimizi Eressos’ta deniz kıyısında ( ekstra )  yiyebilir, bu arada Erasos plajının keyfini de çıkarabiliriz. Erassos’un ardından, SİGRİ’ye gidiyoruz. Sigri’de bir kahve molası verdikten sonra, taş evleri, otantik sokakları ve 1757 yılında inşa edilen Osmanlı Kalesi’ni görüyoruz. Ardından Fosil Ormanı’nı ve Doğa Tarihi Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Fosilleşmiş ağaçlar, yaklaşık 20 milyon yıl öncesine ait izler taşımakta olup, ‘’ Unesco tarafından dünyanın en önemli geo parklarından birisi ‘’ olarak korunmaktadır.

Bugün son olarak sizleri PETRA‘ya götürüyoruz. Petra’yı, kayalıklarda yükselen Panagia Glykofilousa Kilisesi’ni ve Türk Konağı’nı ziyaret ediyoruz. Akşama doğru Molyvos’daki Otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeğimizi müzik eşliğinde yiyoruz…

3.GÜN / MOLYVOS –  AGIASOS – MİDİLLİ – AYVALIK – İZMİR
Sabah kahvaltımızın ardından, otelden ayrılıyor, AGIASOS’a doğru yol alıyoruz. Agiasos geleneklerini özenle koruyan, yemyeşil bir dağ köyüdür. Çiçekli balkonlar, sarmaşıklar, şirin kafeler, geleneksel tahta oyma mobilyalar, seramik ve dantel işleri arasında bir yaşam sürer. Ancak Agiasos’nun en önemli özelliği bir ikonaya ev sahipliği yaptığına inanılan Meryem Ana ( Panaya ) Kilisesi’dir. Kiliseyi ve Agiasos Etnografya Müzesi’ni ziyaret ediyor, çarşıda kahve molası veriyoruz.  Kahve ve alışveriş molasının ardından, Midilli’ye hareket ediyoruz.

Öğle yemeği için size sürpriz bir mekan öneriyoruz. ( ekstra ) Ardından bizi bekleyen otobüsümüze binerek, limana gidiyor, pasaport işlemlerimizi tamamlayarak, saat 18.00’de kalkan feribotta yerlerimizi alıyoruz. Yaklaşık 1.5 saat süren deniz yolculuğu sonrasında Ayvalık Limanı’na geliyor, pasaport ve gümrük işlemlerimizi tamamlıyor ve bizi bekleyen otobüsümüz ile İzmir’e hareket ediyoruz. Sizleri aldığımız noktalarda bırakıyor ve yeni bir AMPURIA TOUR gezisinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.