FMA Travel Teklif Al

PAMUKKALE ve BULDAN- İZMİR ÇIKIŞLI

06/02/2016 - 07/02/2016
1. Gün: APHRODISIAS ANTİK KENTİ - DENİZLİ - KARAHAYIT

06 ŞUBAT CUMARTESİ

Sabah 06.30’da Mavişehir Egepark, 06.40’da Bostanlı İskele, 06.50’de Karşıyaka FMA Travel Ofis Önü, 07.00’de Lozan Atatürk Lisesi ve 07.10’da Konak – Sabancı Kültür Merkezi, 07.20’de Göztepe İskele önü ve 07.30’da Üçkuyular Shell’de buluştuktan sonra yemyeşil doğası ve tarihsel zenginliği ile görenleri büyüleyen PAMUKKALE, HIERAPOLIS ve BULDAN gezimize başlıyoruz. Yolda verdiğimiz kısa bir molanın ardından Batı Anadolu’nun en güzel antik kentlerinden biri olan Aphrodisias’a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Antik kenti gezdikten sonra Denizli’ye doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Öğle saatlerinde Denizli yöresinin dokuma ürünlerinin bulunduğu outlet merkezinde alışveriş yapma şansı yakalıyoruz. Yörede öğle yemeğimizi aldıktan sonra Pamukkale - Karahayıt’ta bulunan termal havuzları ve hamamı ile göz dolduran 5* Colossae Termal Hotel`e yerleşiyoruz. Daha sonra otelin termal imkanlarından doyasıya yararlanıyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

2. Gün: PAMUKKALE - TRAVERTENLER - HIERAPOLIS ANTİK KENTİ - BULDAN

07 ŞUBAT PAZAR

Sabah zengin kahvaltımızı otelde aldıktan sonra otelin termal olanaklarından yararlanmak için 11.00’e kadar otelimizde dinleniyoruz. Daha sonra Pamukkale Travertenlerini ve Hierapolis Antik Kenti’ni gezmek için otelden ayrılıyoruz. Öğle saatlerinde rehberimiz yöre restoranlarından birinde öğle yemeği için bizlere serbest zaman veriyor. Öğle yemeğinin ardından sonra hünerli kadınlarının dokuduğu Buldan bezleri ile dünyaca tanınan Buldan’a gidiyoruz. Buldan’da rehberimiz alışveriş için bizlere serbest zaman veriyor. Gün sonunda Buldan’dan ayrılarak dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde vardığımız İzmir’de doğa ve tarihi bir arada yaşadığımız bu eğlence ve dinlence dolu gezinin ardından bir başka FMA TRAVEL gezisinde yeniden buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR