Kordelya Travel Teklif Al

02/07/2016 - 05/07/2016

BİR ALANA BİR HEDİYE !!!

Kapadokya Turu (izmir çıkışlı) 2 GECE 3 GÜN

Akşam saat 20:00 ’de Girne Yunuslar ‘dan, 20:30' da Üçyol ‘dan 21:00 Bornova Ege Üniversitesi Hastanesi önünden konuklarımızı alıp özel otobüsümüzle, dünyaca ünlü peribacalarının bulunduğu, tabiat harikası KAPADOKYA ’ya hareket ediyoruz. Uşak, Afyon, Konya üzerinden sabah saatlerinde Aksaray 'a ulaşıyoruz.

1.GÜN KAPADOKYA TURU : IHLARA VADİSİ - DERİNKUYU YERALTI ŞEHRİ - GÜVERCİNLİK - KAPADOKYA

Aksaray Orhan Ağaçlı Tesislerinde alacağımız (extra) sabah kahvaltısından  sonra, KAPADOKYA bölgesinin en heyecan verici bölümü  işte burada başlıyor. Yumuşak tüf kayalara oyularak yapılmış ve içerisinde 100 civarı kilisenin bulunduğu, yaklaşık 10 km, boyunda 80,metre derinliğindeki IHLARA VADİSİ yürüyüşümüzün ardından bölge tarihi ve o devirdeki sosyal yapıyı, yaşam tarzını gösteren yöredeki yeraltı şehirlerinin en büyüğü DERİNKUYU Yeraltı şehrini geziyoruz. Öğle yemeğimizi GÜVERCİNLİK VADİSİ ’n de alıyoruz,.Daha sonra AVANOS ÇANAK ÇÖMLEK ATÖLYESİ' nde alışveriş yapma fırsatı bulup, ardından otelimize yerleşip dinleniyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN KAPADOKYA TURU : KAPADOKYA - AVANOS - HACI BEKTAŞ - GÖREME - ZELVE - UÇHİSAR - PAŞABAĞ

Sabah kahvaltısından sonra, HACIBEKTAŞ ilçesine gidiyoruz. HACI BEKTAŞ-I VELİ türbesi, külliyesi ve BALIM SULTAN türbesi, NADAR AVLUSU, ASLANLI ÇEŞME ziyaretlerimizin ardından, Buradan ÜRGÜP ’e gidiyoruz, öğle yemeği ve şehir turu için aldığımız serbest zamanın ardından (ASMALI KONAĞI) ziyaret ediyoruz. GÖREME AÇIK HAVA MÜZESİNİ gezip UÇHİSAR KALESİ ’nde Kızılırmak'a doğru vadileri ve Peri Bacalarını kuşbakışı seyrediyoruz.  ZELVE’nin mahalleleri olan PAŞABAĞ VADİSİ, DEVRENT VADİSİ ve ÇAVUŞİN’nin eşsiz tarihi güzelliklerine tanık olup, otelimize dönüyoruz.  Şarap yapımı hakkında bilgi almak için, TURASAN ŞARAP FABRİKASI 'nı geziyoruz.  Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Dileyen konuklarımıza extra KAPADOKYA GECESİ.

3.GÜN KAPADOKYA TURU : KAPADOKYA - SULTANHANI -  KONYA MEVLANA - AFYON - İZMİR

Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp tarihi ipekyolu üzerindeki Selçuklu mimarisi hanlarından en büyüğü olan SULTANHANI kervansarayını ziyaret edip, Konya 'ya ulaşıyoruz. MEVLANA Müzesi ve külliyesini ziyaretimizin ardından İZMİR ’e doğru hareket ediyoruz, yoldaki gerekli molaların ardından, nadide şehrimize ulaşıp bir daha ’ki KARETUR’’ da buluşmak ümidi ile ayrılıyoruz.