Gençay Star Teklif Al

Ramazan Bayramı, Midilli Turları
199 €

17/07/2015 - 19/07/2015

1. Gün: 17 Temmuz 2015 – Cuma

Transfer satın alan müşterilerimizi duraklardan aldıktan sonra, yola çıkıyoruz. Sabah kahvaltısı molası verdikten sonra (ekstra) Ayvalık Liman’a ulaşıyoruz. Limandan pasaport ve check in işlemlerimizi gerçekleştirdikten sonra, feribota yerleşiyoruz. Yaklaşık olarak denizin durumuna göre 45 dk. Süren deniz yolculuğundan sonra Midilli’ye ulaşıyoruz. Gümrük işlemlerini tamamladıktan sonra araçtaki yerlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Şehir merkezi ve eski Osmanlı çarşısından tura başlıyor, Alışveriş Alanları, Metropol Kilisesi, Yeni Camii ve Türk Hamamı gibi yapılara görüp turumuzu tamamlıyoruz. Öğle yemeği için vereceğimiz serbest zaman sonrası otele yerleşiyoruz. Akşam saatlerine kadar serbest zaman. Geceleme otelimizde.

2. Gün: 18 Temmuz 2015 – Cumartesi

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, rehberimizin belirleyeceği saatte Thermi şehri üzerinden Midilli’nin kuzeyine doğru hareket ediyoruz. İlk durağımız Osmanlı Dönemi ve sonrasında en lüks otel olan Sarlıca Palas’da fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında manastırı ve yoğurdu ile ünlü Mandamados’a ulaşıyoruz. Sadece Ortodoks âlemi için değil, tüm inananlar için mucizeler yaratmış çok özel bir yer olan Taksiarhis Manastırı ve Kilisesi’ni ziyaret ediyoruz. Dilek ve adaklardan sonra manastır bahçesinde ballı yoğurt ve lokma tatmak için mola veriyoruz. Ünlü yazar Stratis Mirivilis’in köyü olan Skamnia’dan geçerek adanın kuzey ucu olan dik bir yamaca kurulu olan rengârenk evleri, görkemli ortaçağ kalesi, göz kamaştıran balıkçı limanı olan Molivos’a varıyoruz. Mimarisi, tarihi ve romantik görüntüsü ile Dünyaca isim yapmış UNESCO ödüllü, Osmanlı Camiileri, çeşmeleri ve cumbalı evlerinin süslediği Molivos’un arnavut kaldırımlı sokaklarında rehberimiz eşliğinde yürüyoruz. Sonrasında öğle yemeği için serbest zaman veriyoruz. Sonrasında Petra sahiline ulaşıyor, Kaloni şehri ve körfezi, ilk Osmanlı yerleşimi olmasıyla ilgi çeken Arisvi Köyü ve hemen yanı başındaki Tuzla bölgesini geçerek Namık Kemal, Barbaros Hayrettin’e dair muhteşem hikâyelerle dolu bir yolculuk geçiriyoruz. Akşam saatlerinde Midilli şehir merkezine varıyoruz. Şimdi ki durağımız geleneksel ada yemeklerinden oluşan, yunan müziğinden oluşan Taverna’ya gidiyoruz. Unutamayacağımız bir akşam geçirdikten sonra otelimize dönüyoruz ve geceliyoruz.

3. Gün: 19 Temmuz 2015 – Pazar

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, rehberimizin belirleyeceği saatte buluşuyoruz. Aracımızda yerimizi aldıktan sonra, Adanın en geleneksel ve özel köylerinden biri olan Agiasos dağ köyünün, köye özgü tahta oyma mobilya ve el işi seramiklerini sattıkları şirin çarşısından geçerek adak yeri olan nam yapmış Meryem Ana Kilisesi’ni ve Agiasos Etnografya Müzesi’nin ziyaret ediyoruz. Ortodoks inancına göre önemli merkezlerden birisi sayılan Agiasos’da serbest zaman veriyoruz. Sonrasında Ada’nın güneyinde Perama sahilinden sürpriz bir yolculuk yaparak sonsuz zeytinliklerin yer aldığı Barbaros’un memleketi Gera Körfezi’nde öğle yemeği molası veriyoruz. Buradaki molanın ardından Midilli merkeze geri dönüş yapıyoruz. Gümrükte check in ve pasaport işlemlerimizi tamamlayarak feribota yerleşiyoruz. Ayvalık limana ulaşıyoruz ve vedalaşıyoruz. Transfer satın alan konuklarımızı aracımıza alıyoruz. Bir başka Gençaystar Travel organizasyonunda tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.