Gezenthi Travel Teklif Al

499 €

17/07/2015 - 20/07/2015

İtalya Turu 1. Günü : İzmir, Roma

Ramazan Bayramı’na özel İtalya Turu için sabaha karşı 04.00’da İzmir Adnan Menderes Havaalanı’nda tur yetkililerimizle buluşuyoruz. Uçuşumuz için gerekli işlemleri yaptıktan sonra Sun Express’e ait uçağımızla beraber 06.05’da aktarmasız olarak ROMA ’ya gidiyoruz. Keyif dolu bir uçuşun ardından Roma yerel saatiyle 07.35’de iniyoruz ve bizleri bekleyen aracımıza yerleşiyoruz. Ardından Roma Turu’na başlıyoruz. Seyahatimiz sırasında göreceğimiz yerler arasında; Kolezyum (Arena), Vatikan San Pietro Katedrali, Vittoriano Zafer Anıtı, Roma Forumu, Roma’nın simgesi Trevi Aşk Çeşmesi ve İspanyol Merdivenleri bulunmaktadır. Günün yorgunluğunu biraz olsun azaltmak için Roma Turu sonrası otelimize yerleşiyoruz. Arzu eden misafirlerimizle beraber (Ekstra) Göller Bölgesi Turu’na çıkıyoruz. Bahar aylarında sizlere adeta görsel şölen sunan İtalya’nın romantik göllerinin bulunduğu muhteşem Göller Bölgesi’ni doyasıya geziyoruz. Görkemli göl manzaralarının eşliğinde ki gezi sonrası, otelimize dönüyoruz. Geceleme Roma’daki otelimizde.

İtalya Turu 2. Günü : Roma, (Napoli, Pompei Turu)

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısını takiben dileyen konuklarımız ile (ekstra) NAPOLİ ve POMPEİ Turu’na çıkıyoruz. İtalya’nın en güzel şehirleri arasında bulunan Napoli, günümüzde bile antik dünyanın izlerini taşıyan nadir Avrupa ülkelerinden biridir. “Öğle Güneşi’nin Ülkesi” Napoli’de alışveriş molası verdikten sonra, Pompei’ye doğru yola çıkıyoruz.  Dünya’nın en ünlü arkeolojik alanlarından biri olan Pompei’yi geziyoruz. Dönemin zenginleri için ihtişamın merkezi olan Pompei’de, M.S. 79’da patlayan Vezüv Yanardağı’nın patlamasıyla birlikte şehirde hayat adeta durmuştur. 1748 yılında arkeologların uzun uğraşları sonucu hayata döndürülen Pompei’de ki gezimiz sırasında; Fauna Evi, Bazilika, hamamlar, Forum, restoranlar ve ekmek fırınları yer almaktadır. Rehberimizle birlikte yapacağımız tarihi Pompei Turu sonrası Roma'ya geri dönüyoruz. (eğlence aktivitesi-1) Arzu eden misafirlerimizle birlikte yemekli gerçekleşecek olan Roma Gecesi Turuna çıkıyoruz.

İtalya Turu 3. Gün : Roma, Floransa (Pisa)

Roma’da ki otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası, aşktan tarihe, politikadan sanata tüm özellikleri içinde bulunduran muhteşem şehir FLORANSA ’ya doğru yola çıkıyoruz. Floransa Turu sırasında; Michelangelo Meydanı,  Duomo, Uffizi Sarayı, Vaftizhane, Çan Kulesi ve Santa Croce Meydanı görme fırsatı buluyoruz. Floransa Turu sonunda ünü İtalya sınırları dışına taşmış ve dünyanın en önemli tarihi eserlerinden biri olarak kabul edilen Pisa Kulesi ‘ne gidiyoruz. (ekstra) Pisa gezisi sırasında; Katedral, Pisa Kulesi, Miracoli Meydanı ve Vaftizhane’i gezerek anılarımıza yepyeni kareler ekliyoruz. Pisa Turu sonrası Floransa’daki otelimize geri dönüyoruz ve gecele otelimizde.

İtalya Turu 4. Gün : Floransa, Milano, İzmir

Sabah kahvaltısından sonra eşyalarımızla beraber otelimizden ayrılarak İtalya’nın moda başkentlerinden birisi olan MİLANO ’ya doğru yola çıkıyoruz. İtalya’nın ve Avrupa’nın en gelişmiş ve en zengin şehirlerinden biri olan Milano Turu sırasında, sivri tepeli kuleleri ve heykelleri ile gotik mimarisiyle sınıfındaki en büyük katedral olma ünvanını elinde bulunduran Duomo, dünyanın en büyük tiyatroları arasında yer alan  La Scala’yı görerek turumuzu tamamlıyoruz. Uçuş saatimize kadar serbest zaman alarak Milano sokaklarını daha yakından keşfetme şansı buluyoruz. Serbest zaman sonrası Milano Malpensa Havalimanı’na gidiyoruz. Check-in ve bagaj işlemlerimizi tamamlayıp SunExpress Hava Yolları’na uçağımız ile saat: 18.45’de İzmir’e uçuyoruz. İzmir’e varışımızı takiben İtalya Turu ‘muz da bizlere eşlik eden siz değerli misafirlerimize teşekkür ederek başka bir Gezenthi Travel turunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz