Alsancak Turizm Teklif Al

Ramazan Bayramı Uçaklı Girit Turu İzmir Çıkışlı
399 €

24/06/2017 - 27/06/2017

1. Gün 24.06.2017 İZMİR – HERAKLION

İzmir-heraklıon(kandiye)-şehir turu

Adnan menderes havalimanı dış hatlar gidiş terminali aegean aırlınes kontuarı önünde en az 2 saat öncesinde buluşup pasaport ve gümrük işlemleri sonrası saat 08:50 aegean havayolları ile girit’ e hareket ediyoruz. Yaklaşık 1 saatlik yolculuğumuz sonrası heraklion havalimanı’na iniş yapıyor ve panoramik şehir turumuza başlıyoruz.

Göreceğimiz yerler arasında, eski türk evleri, venetian limanı, koule kalesi, belediye binası, meçhul asker anıtı, minas katedrali, morosini meydanı ve çeşmesi. Ardından otelimize transfer yapıp odalarımıza yerleştikten sonra serbest zaman veriyoruz.

2. Gün 25.06.2017 RETHYMNO  - RESMO – HANYA

(ekstra tam gün: (rethymno)resmo- hanya turu)

Otelimizde aldığımız sabah kahvaltımızın ardından serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimizle (ekstra) olarak düzenlenecek olan fodele köyü, rethymno (resmo)– chania (hanya) turuna çıkıyoruz.fodele köyü’nde kahvaltı sonrası kahve molası verdikten sonra, dar sokakları, eski venedik evleri, çeşmeleri ile kendine ait karakteristik yapısı olan  rethymno’ ya geliyoruz. Resmo 40 bin yerel nüfusa sahip olmasına rağmen girit’in en önemli turizm şehirlerinden biridir. Girit adasının 3. Büyük şehridir. Resmo oldukca sakin bir kasaba görünümünde olmasına karşın şehir merkezine yakın uluslararası bir limanı bulunmaktadır. Eski venedik limanı, türk minareleri, şehri çevreleyen venedik surlarını görüyoruz. Ortaçağ kasabası rethymnon’un merkezindeki bulunan, platanos meydanı’nda 17. Yüzyılda venedikli vali rimondi tarafından yaptırılmış olan rimondi çeşmesi, bahçesinde portakal ağaçları ve pastoral dokusu ile neratze (gazi hüseyin) camii, osmanlı mektebi, kara mustafa camii, fortezza ( venedik kalesi) ve venedik limanı’nı geziyoruz. Buradaki gezilerimizin ardından, adanın kuzey kıyısında yer alan  ve girit’ in 2. Büyük şehri olan hanya’ ya gidiyoruz. Hanya şehrinin tophane (topanas) ve kasteli mahelleri özellikle görmeye değerdir. Kaldırım taşlı sokakları, cumbalı evleri, aşı boyalı binaların süslediği rengarenk mimariye sahip, kapalı çarşısı ile limanı, venedik tersaneleri, hanya deniz feneri, aziz nikoloas kilisesi (hünkar camii),  splantzia meydanı, kapalı çarşı, ağa camii, osmanlı hamamı göreceğimiz yerler arasındadır. Alışveriş için serbest zamanın ardından merkeze dönüyoruz. Geceleme otelimizde.

3. Gün 26.06.2017 KNOSSOS  - ARCHANES - TAVERNA

(ekstra yarım gün: knossos – archanes köyü) - (ekstra girit gecesi)

Sabah kahvaltımızın ardından serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimizle (ekstra) olarak düzenlenecek knossos & archannes köyü turumuzu gerçekleştiriyoruz. Avrupanın diğer bölgelerinde medeniyet ancak parıldamaya baslarken yüce minoan kraları , halkını 2000 huzurlu sene knossos’daki 1400 odalı saraylarından yönetiyorlardı. Neolitik periottan roma’lıların zamanına kadar sureklı yasanır bır yer olan knossos en önemli ve en bilinen saraydır. Saray,minotarlı labirent efsanesi ve daidalos& ıkaros’un hikayesi gibi heyecan verici efsanelerle anılmaktadır.Zamanı geri çevirip huzur verici ve yeşil dar yollarda devam ederken resmetmeye değer balkonları ve avluları çiçek sergisi gibi olan neoklasik yerleşimin evlerini gördükten sonra knossos sarayı’nın tarihi yolculuğuna birlikte çıkıyoruz. Sonrasında archanes köyü’ne ziyaretimizi gerçekleştirip kasaba atmosferinden ayrılıp merkeze geri dönüyoruz. Geceleme otelimizde.         Dileyen misafirlerimizle (ekstra) akşam eğlenceli yunan tavernasında, girit yerel kıyafetli dansçıların folklor gösterisi eşliğinde geleneksel yunan gecesine gidiyoruz. Limitsiz şarap ve su ikramlı yemeğimizi yedikten ve doyasıya eğlendikten sonra otelimize geri dönüyoruz.

4. Gün 27.06.2017 ELOUNDA-SPINALONDA-AGIOS NIKOLAOS

(ekstra tam gün: elounda- spinalonga- agios nikolaos turu)

Sabah kahvaltısı ardından serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimizle ekstra olarak düzenlenecek olan tam gün elounda, spinalonga, agios nikolaos turumuza çıkıyoruz. Tur bitiminde havalimanına transfer.

Turumuz tekneye bineceğimiz liman kasabası plaka’ da başlayacaktır. Kısa tekne yolculuğumuzun ardından ilk olarak venedik döneminin 16.yy’da inşa ettiği en güçlü kalelerinden birini barındıran spinalonga adası (greek: σπιναλόγκα). Girit’in en meşhur ören yerlerindendir. Elounda (greek: ελούντα  )körfezinde bulunur. Adaya ulaşım agios nikolaos, elounda ve plaka limanlarından teknelerle sağlanmaktadır. Spinalonga adası osmanlı’nın girit’te en son terk ettiği toprak parçasıdır. Ada girit’in doğusunda ve elounda’nın kuzeyinde olup yüz ölçümü 85 dönümdür. Bugün adada yaşayan yoktur ancak yaz aylarında her gün 1.200-1.500 turist,  agios nikolaos ve elunda’dan kalkan teknelerle adayı ziyâret eder. Bu ilginç adadan sonra, girit’in doğusunda bulunan şirin bir kasaba olmasının yanında, kasabanın içinde yer alan gölü ve etrafında kafelerle çevrili meşhur agios nikolaos’ı (greek: άγιοσ νικόλαοσ) görüyoruz.Dolu dolu geçen girit turumuzun son gününde izmir’e dönüş uçağımıza binmek üzere otellerinizden siz değerli yolcularımızı alıp ,(saat rehberimiz tarafından 1 gün önce belirtilecektir.) Heraklion havalimanı’na doğru yola çıkıyoruz. Pasaport işlemleri sonrasında olan saat 23:00’teki uçağımıza binip izmir’e dönüyoruz. 2 saat önce havalimanında olunacaktır.