FMA Travel Teklif Al

SAGALASSOS VE GÖLLER YÖRESİ

16/01/2016 - 17/01/2016
1. Gün: SERİNHİSAR - SALDA GÖLÜ - YARIŞLI GÖLÜ - BURDUR GÖLÜ ve MÜZESİ

16 OCAK CUMARTESİ

Sabah 07.00’de Mavişehir Egepark, 07.10’da Bostanlı İskele, 07.20’de Karşıyaka FMA Travel Ofis Önü, 07.30’da Lozan Atatürk Lisesi ve 07.40’da Konak – Sabancı Kültür Merkezi, 07.50’de Hatay Üçyol,08.00’de Bornova Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra Göller Yöresi’nin güzel göllerini ve tarihi eserlerini gezmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı ve ihtiyaç molası vererek Denizli – Serinhisar Beldesi’ne ulaşıyoruz. Ege Bölgesi’nin tüm leblebi ihtiyacını karşılayan bu şirin beldeden leblebilerimizi aldıktan sonra ülkemizin en güzel göllerinden birisi SALDA GÖLÜ’ne ulaşıyoruz. Anadolu’nun en berrak gölü olan Salda’da göl manzarasını izleyerek alabalık menülü öğle yemeğimizi alıyoruz. Salda’nın tertemiz sahilinde kısa bir gezinti yaptıktan sonra BURDUR’a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Yolumuz üzerinde YARIŞLI GÖLÜ’nü görüyor ve zengin tarihi ile ünlü Hacılar Kasabası’ndan geçiyoruz. İkindi vakti vardığımız Burdur’daBURDUR GÖLÜ’ izliyor ve kent merkezinde yer alan zengin müzesini ziyaret ediyoruz. Kent merkezinde yaptığımız kısa bir gezintinin ardından Dünyanın en sağlam kalmış ve görkemli antik kentlerinden biriSagalassos’a ev sahipliği yapan AĞLASUN’a hareket ediyoruz. Gün batımında bölgenin en yeni ve en şık oteliSagalassos Lodge and Spa Hotel’e yerleşiyoruz. Otelimizin kapalı havuz ve hamam olanaklarından doyasıya yararlanıyoruz. Akşam saatlerinde otelimizde yöreye özgü akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: SAGALASSOS ANTİK KENTİ - AĞLASUN - ISPARTA ve ACIGÖL

17 OCAK PAZAR

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılarak Sagalassos Antik Kenti’ni gezmeye gidiyoruz. Times Dergisi’ne bile kapak olan birçok Roma Heykeli’nin çıktığı bu eşsiz antik kenti rehberimiz eşliğinde doyasıya geziyoruz. Daha sonra Ağlasun’dan ayrılarak Isparta’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Isparta kent merkezinde yaptığımız kısa gezintinin ardından GÜLBİRLİK mağazasında arzu eden konuklarımız yöre güllerinden yapılan ürünlerden alma şansını yakalıyor. Isparta’dan gezimizin son gölü olan ACIGÖL’ü görmek için ayrılıyoruz.  Gün sonunda bir yeryüzü harikası olan KAKLIK MAĞARASI'na ulaşıyor ve yerin altındaki Pamukkale'yi geziyoruz. Daha sonra Denizli’de bir outlet mağazasına konuk oluyor ve uygun fiyatla alış veriş yapma şansı yakalıyoruz. Akşam saatlerinde vardığımız İzmir’de Göller Yöresi’nde geçirdiğimiz eğlence ve dinlence dolu gezinin ardından bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR