Gezenthi Travel Teklif Al

ŞEB-İ ARUS TURU-İZMİR ÇIKIŞLI TUR

16/12/2015 - 17/12/2015

Şeb-i Arus Turu 1. Günü :

İzmir hareketli Şeb-i Arus Turu için sabahın ilk ışıklarında belirtilen zaman ve konumlarda siz değerli konuklarımızla buluştuktan sonra Konya’ya doğru yola çıkıyoruz. (Girne Bulvarı, Mavişehir Ege Park AVM önü, Bostanlı iskelesi önü durakları, Karşıyaka Anıt Önü, Lozan Atatürk Lisesi, Üçyol otobüs firmaları önü ve Bornova Ege Üniversitesi Önü) Keyif dolu yolculuğumuz sırasında vereceğimiz molalarla Akşehir’e ulaşıyoruz. BuradaNasreddin Hoca Türbesi’ni ziyaret ediyoruz. Ardından Gülmece Parkı’nda yapacağımız yürüyüş sonrasında Konya’ya doğru yola çıkıyoruz.  Hava karardığında otelimize yerleşiyoruz ve yorucu bir günün yorgunluğunu attıktan sonra akşam yemeklerimizi otelimizde yiyoruz ve Şeb-i Arus törenlerini izlemek üzere Konya Mevlana Kültür Merkezi’ne geçiyoruz. Vuslat Yıldönümü kutlamalarını seyrederek maneviyatın doruklarına ulaşıyoruz ve gece’nin sonunda otelimize geri dönüyoruz. Geceleme otelimizde.

Şeb-i Arus Turu 2. Günü :

Otelimizde sabah kahvaltımızı yapıyoruz ve otelimizden ayrılarak Konya Turu’na çıkıyoruz. İlk durağımız olan Meram’a giderek, Tavus Baba Türbesi’ne ziyarette bulunuyoruz. Gerçekleştirceğimiz Konya Turu sırasında;Selimiye CamiiMevlana Müzesi ve KülliyesiAlaaddin TepesiKaratay MüzesiAlaaddin Camii ve Şems-i Tebrizi Türbesi’ni gezerek Konya turumuzu bitiriyoruz. Maneviyatı yüksek, güzel ve keyifli bir turun sonunda İzmir’e doğru hareket ediyoruz. Yol üzerinde vereceğimiz kısa molalarında sonrasında İzmir’e varışımızı gerçekleştirerek Şeb-i Arus Turu ‘muzun sonuna geliyoruz. Bir başka GEZENTHI TRAVEL organizasyonunda siz değerli misafirlerimizle tekrardan buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

Alternatif Tur Tarihleri :

1.Tur: 07-08 Aralık (Pazartesi-Salı)

2.Tur: 09-10 Aralık (Çarşamba-Perşembe)

3.Tur: 11-12 Aralık (Cuma-Cumartesi)

4.Tur: 12-13 Aralık (Cumartesi-Pazar)

5.Tur: 13-14 Aralık (Pazar-Pazartesi)

6.Tur: 16-17 Aralık (Çarşamba-Perşembe)

7.Tur: 17-18 Aralık (Kapanış Turu)