FMA Travel Teklif Al

Selimiye’li ve Bozburun’lu MARMARİS

31/03/2018 - 01/04/2018

I.GÜN:

Sabah 07:00’de Ege Park, 07: 10’da Bostanlı İskele önü, 07:20’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofisi, 07:30’de Lozan Meydanı Atatürk Lisesi, 07:40’da Sabancı Kültür Merkezi önü, 07:50’de Göztepe İskele önü ve 08:00’da Üçkuyular Shellde konuklarımızla buluştuktan sonra yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda aldığımız kahvaltı molasından sonra Güney’in en güzel tatil beldesi olan Dalyan’a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Dalyan’a ulaştığımızda dileyen konuklarımızla teknemize biniyor ve kanalın eşsiz manzarasını izleyerek öğle yemeğimizi alıyoruz. Daha sonra deniz kaplumbağalarının yumurta bıraktığı İztuzu Plajı’nı ve Kaya Mezarları’nı yakından görmek için Dalyan Kanalı’ndaki yolculuğumuzu sürdüyoruz. Gün batımına doğru Dalyan’dan ayrılarak Marmaris’e gidiyoruz. Akşam saatlerine doğru Marmaris’teki 5* Blue Bay Hotel’e yerleşerek limitsiz içkili akşam yemeğimizi alıyoruz.

II.GÜN:

Sabah kahvaltısının ardından  Orhaniye, Turgut Şelalesi, Selimiye ve Bozburun  turumuza başlıyoruz. İlk olarak Orhaniye’ye gidiyor ve Kızkumu’nda denizin ortasında yükselen kumun üzerinde yürüyerek unutulmaz bir an yaşıyoruz. Günün en güzel saatlerinde ulaştığımız Turgut Şelalesi’nde günlük ağaçlarının gölgesinde şelaleyi izliyoruz. Daha sonra yarımadanın en uç noktasında yer alan Bozburun’a gidiyor ve balık menülü ekstra öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemeğin ardından kahvelerimizi içmek için Selimiye’ye uğruyoruz. Gün sonunda yarımadaya veda ederek dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Yolumuz üzerinde Akyaka'da Kadın Azmağı'nda harika bir tekne turu yapıyoruz. Tekne turunun ardından dönüş yolculuğumuzu sürdürüyor ve Çine'de verdiğimiz akşam yemeği molasının ardından İzmir'e ulaşıyoruz. Doğa ve tarihi bir arada yaşadığımız bu eğlence ve dinlence dolu gezinin ardından başka bir FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR