FMA Travel Teklif Al

SELİMİYE'li BOZBURUN'lu MARMARİS

23/07/2016 - 24/07/2016

1. Gün: DALYAN - İZTUZU PLAJI - KAYA MEZARLARI - MARMARİS

CUMARTESİ

Sabah saat 07.00'de Mavişehir Egepark önü, 07.10'de Bostanlı İskele önü, 07.20'da Karşıyaka FMA TRAVEL Ofisi, 07.30'de Lozan Meydanı'nda Atatürk Lisesi 07.40'de Konak Sabancı Kültür Merkezi önü, 07.50'de Göztepe Vapur İskelesi önü, 08.00 Üçkuyular Shell önünden hareket ederek Güney Ege'nin güzel koylarını ve yeşil doğasını gezmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı molası verdikten sonra Dalyan'a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Dalyan'da kanalın manzarasını izleyerek öğle yemeğimizi alıyoruz. Daha sonra kaplumbağalarının yumurta bıraktığıİztuzu Plajı'nı ve Kaya Mezarları'nı yakından görmek isteyen konuklarımızla Dalyan Kanalı'nda rüya gibi bir yolculuk yapıyoruz. Ardından Marmaris'e doğru gezimizi sürdürüyoruz Gün sonunda Marmaris'teki otelimize yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: TURGUT ŞELALESİ - BOZBURUN - SELİMİYE - ORHANİYE - KIZKUMU - AKYAKA - KADIN AZMAĞI

PAZAR

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra arzu eden konuklarımızla Turgut Şelalesi'ne gidiyor ve sığla ağaçları arasında doğa yürüyüşümüzü yapıyoruz. Ardından Bozburun'a gidiyor ve yarımadaya ismini veren ve tersaneleri ile ünlü Bozburun'da gezintiye çıkıyoruz. Öğle saatlerinde Selimiye'ye geliyor ve bu şirin Ege kasabasını yakından tanıyoruz. Gezimizin sonunda Orhaniye / Kızkumu'nda denizin ortasında yükselen kumulu yakından tanıyoruz. Daha sonra Bozburun Yarımadası'na ayrılarak İzmir'e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Dönüş yolunda Gökova'daAkyaka Evleri'ni ve Kadın Azmağı'nı ziyaret ediyoruz. Bir doğa harikası olan azmakta keyifli bir tekne turu yapıyoruz. Gün sonunda Güney Ege'ye veda ederek İzmir'e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız İzmir'de bir başka FMA TRAVEL gezisinde de tekrar buluşmak dileğiyle vedalaşarak ayrılıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR