FMA Travel Teklif Al

ULUDAĞ`LI CUMALIKIZIK`LI BURSA

30/01/2016 - 31/01/2016
1. Gün: ULUDAĞ - CUMALIKIZIK

09 OCAK PAZAR

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Türkiye’nin en güzel dağlarından biri olan ULUDAĞ’a çıkarak keyifli anlar yaşıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra şirin bir Osmanlı kasabası olanCUMALIKIZIK’a gidiyoruz. Beldenin birbirinden güzel evlerini gezdikten ve keyif çaylarımızı yudumladıktan sonra İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde kültür ve eğlence dolu bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

1. Gün: ULUABAT GÖLÜ - GÖLYAZI - ULUCAMİ - KOZA HAN

10 OCAK CUMARTESİ

Sabah 06.30’da Mavişehir Egepark, 06.40’da Bostanlı İskele, 06.50’de Karşıyaka FMA Travel Ofis Önü, 07.00’de Lozan Atatürk Lisesi, 07.10’da Konak – Sabancı Kültür Merkezi, 07.20’de Hatay Üçyol, 07.30’da Bornova Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra Uludağ ve Bursa turumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde vereceğimiz kahvaltı molasından sonra Gölyazı Kasabası ve Apolyont ( Uluabat ) Gölü’nü yakından tanıyoruz. Gölbaşında yaptığımız gezintinin ardından Osmanlı’nın ilk başkenti olan BURSA’ya ulaşıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra kent merkezindeki ULUCAMİ ve KOZA HAN gibi erken Osmanlı sanatının abidevi yapılarını ziyaret ediyoruz. . Gün sonunda akşam yemeği almak ve dinlenmek için  KERVANSARAY CITY HOTEL’e yerleşiyor ve dinleniyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR