Ampuria Tour Teklif Al

Vietnam Ve Kamboçya Turu - İzmirden Thy İle
2999 $

27/01/2018 - 08/02/2018

1. GÜN:27 OCAK 2018 / İZMİR - BANGKOK
Öğleden sonra saat 15.00’de, İzmir Adnan Menderes Hava Limanı İç Hatlar Terminali THY kontuarında buluşuyoruz. Check in işlemlerimizi yaptırıp saat 17.15 ’de THY 2327 Sefer sayılı uçak ile İstanbul’a hareket ediyoruz. Saat 18.45 ‘de İstanbul Atatürk Hava Limanı’na varıyoruz.  İç hatlardan dış hatlara geçiyor, pasaport ve gümrük işlemlerimizi yaptırıyoruz. Saat 20.40 dA, THY’nın TK 064 sefer sayılı uçuşu ile Bangkok’a hareket ediyoruz.

2.GÜN: 28 OCAK 2018 / BANGKOK – LUANG PRABANG ( LAOS )
Sabah yerel saat ile 09.45’de Svarnabhumi Uluslararası Hava Limanı’nda uçak değiştirerek, Luang Prabang’a uçuyoruz. Luagn Prabang’da 4 Yıldızlı konaklıyoruz. Akşam yemeğimiz, Dyen Sabai Restoranında.

3.GÜN:29 OCAK 2018 / LUANG PRABANG – PAK OU MAĞARASI
Sabahın erken saatlerinde, Safran rahiplerinin her sabah inananlardan bağış toplamalarına dair fantastik bir ritüeli izliyoruz. Ardından kahvaltımızı yapıp, şehrin en eski tapınakları olan Wat Sene ve muhteşem Wat Xiengthnong görüyor, Mekong Nehri’nde tekne gezisine çıkıyoruz. Binlerce altın Budha heykelinin olduğu Pak Ou Mağarası’nı fotoğraflama imkanını buluyoruz. Coconut Garden’daki Öğle yemeği sonrasında Wat Aham, Wat Mai Tapınakları’nı ziyaret ediyor, Eski Kıral Sarayı’nı, Kraliyet Saray Müzesi’ni ve Laos Sebze pazarını geziyoruz. Akşam yemeğimizi geleneksel bir dans gösterisi eşliğinde, Tamnak Laos Restaurant’da alıyoruz. Konaklama Muang Thong Hotel’de.

4.GÜN: 30 OCAK 2018 / LUANG PRAMANG - SIEM REAP ( KAMBOÇYA )

Sabah kahvaltısı sonrasında; saat 1040 Siem Riep uçuşu için Luanpramang Hava Limanı’na gidiyoruz. Siem Riep’de yerel rehberimiz tarafından karşılanıyor ve otelimize gidiyoruz.  Otelde check in işlemlerimizi tamamlayıp biraz dinleniyor ve akşam yemeği için FCC Restorana gidiyoruz. Geceleme Royal Angkor Resort‘da 4* ( Superior odalar )

5.GÜN: 31 OCAK 2018 / SIEM REAP & ANGKOR WAT

Sabah kahvaltısı sonrasında, tüm gün Angkor Wat Tapınaklar zincirini ziyaret edeceğiz. Sırasıyla;  Kraven Srah, Strang , Banteay Kdei, Ta Prohm, Neak Pear ve Preah Khan Tapınakları’nı göreceğiz. Öğle yemeğimiz Angkor Cafe’de. Yemek sonrası Angkor Thom güney kapısı, Bayon, Baphuon Tapınakları’nı görüp, Phnom Bakheng Tepesi’ne çıkarak insanoğlunun dehasının ürünü olan ve dünya mirası olarak kabul edilen Angkor Wat’ı güneş batarken muhteşem bir manzara eşliğinde seyrediyoruz.  Akşam yemeğimiz Ankor Köyü Tiyarrosunda Apsara Show ile birlikte .Geceleme Royal Angkor Resort‘da 4*

6.GÜN:01 ŞUBAT 2018 / SIEM REAP – HANOI ( VİETNAM )

Sabah kahvaltımız sonrasında yarım gün Tonle Sap Gölü turuna gidiyoruz.  Gezimiz sırasında Kamboçya’nın en büyük gölü üzerinde sürdürülen yaşama tanık oluyor, 150 km genişliğindeki gölde, Kamboçya’nın kırsal hayatı hakkında da fikir ediniyoruz. Öğle yemeğimiz Square 24’te alıyoruz. Göl gezimizi tamamlayınca REP Hava Limanı’na gidiyoruz ve Vietnam’ın kuzeyinde yer alan Hanoi ‘ye uçuyoruz. Hanoi’de yerel rehber tarafından karşılanıyor ve otelimize gidiyoruz. Check in işlemlerimiz sonrasında akşam yemeğimiz ve geceleme The Ann Hotel Hanoi’de,

7.GÜN: 02 ŞUBAT 2018 / HANOI

Sabah kahvaltımız sonrasında Hanoi şehir turumuzu yapıyoruz; Ho Chi Minh Mozelesi’ni, Savaş Müzesi ya da Etnoloji Müzesi One Pillar Pagoda‘yı görüyor, MAM Restaurant’ta öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrasında göreceğimiz yerler arasında, Edebiyat Anıtı, Güzel Sanatlar Müzesi ve Wuan Thanh Tapınağı ve Hanoi Eski Mahallesini sayabiliriz. Akşam yemeğimiz Maison Vie or Au Delice Restaurantda Geceleme The Ann Hotel Hanoi’de.

8.GÜN: 03 ŞUBAT 2018 / HANOI – HALONG BAY

Sabah kahvaltımızı otelimizde yapıyor ve Hanoi’den Halong’a hareket ediyoruz. Bu akşam Victory Cruise‘de geceliyoruz.  Halong Bay Unesco tarafından 1994’de koruma altına alınan, dünyada eşi benzeri olmayan ve tam 3000 adet minik adacıktan oluşan bir kültür mirasıdır. Güzelliğini anlatmak mümkün değildir… Geceleme VICTORY CRUISE’DA.

9.GÜN: 04 ŞUBAT 2018 / HALONG BAY – HANOI – SAIGON

Sabah kahvaltımız sonrasında Halong Körfezi’nden Hanoi’ye geri dönüyoruz. Yolda verilen yemek paketi ile öğlen yemeğimizi yiyoruz. Hanoi Hava Limanı’na gidiyor, buradan Saigon’a uçuyoruz.  Akşam yemeğimiz Hoa Tue ya da Vietnam Evi Restoranda. Geceleme Paragon Hotel’de.

10.GÜN: 05 ŞUBAT 2018 / SAIGON – CU CHI TÜNELLERİ + ŞEHİR

Kahvaltıdan sonra Vietnam ile ABD arasında yapılan savaşta Kuzey Vietnamlı’ların kazdıkları yaklaşık 200 km uzunluğundaki yer altı tünellerini, son derece mütevazi koşullarda verilen kurtuluş mücadelesinin kamplarını, siperlerini göreceğiz. Öğle yemeğimizi .BEN NAY’DE alacağız. Yemek sonrasında Saigon şehir turumuzu yapıyoruz. Turumuz sonrasında otelimize gidiyor ve biraz dinleniyoruz. Akşam yemeğimizi nehirde La Prle De L’Orient‘de Show eşliğinde alıyoruz.  Geceleme yine Paragon Hotel’de..

11.GÜN: 06 ŞUBAT 2018 / SAIGON - MEKONG DELTASI - MY THO

Sabah kahvaltısından sonra, tam gün Mekong Deltası turuna çıkıyoruz. Bu turumuzda Güzel Kent anlamına gelen My Tho’ya gidiyor, oradan da Vietnamlı’ların 9 Başlı Ejder Nehri adını verdikleri, üzerinde yüzlerce minik adacığın bulunduğu Song Tien Giang nehrindeki Thoi Son adasını, Tinh Trang Pagodası’nı ziyaret ediyoruz. Öğle yemeğimizi Mekong Rest Stop Restoranda yiyoruz. (15 dakikalık at binişi dahildir). Akşam Saigon’da serbest zaman veriyoruz. Geceleme Paragon Hotel’de.

12.GÜN 07 ŞUBAT 2018 / SAIGON - ISTANBUL

Turumuzun son gününde sizi Saigon’da serbest bırakıyor ve alış veriş için zaman tanıyoruz. Akşama doğru Saigon Hava Limanı’na hareket ediyoruz.  Gümrük ve Pasaport işlemleri sonrasında TK 166 sefer sayılı uçak ile saat 21.10’da İstanbul’a hareket ediyoruz.

13.GÜN: 08 ŞUBAT 2018 / İSTANBUL – İZMİR

Sabah saat 05.20’de İstanbul Atatürk Hava Limanı’ndayız.  Gümrük ve pasaport işlemleri sonrasında iç hatlara geçiyor ve TK 2310 sefer sayılı uçak ile saat 07.00 ‘de İzmir’e uçuyoruz. Saat 08.05’de İzmir’deyiz. Yine yeni bir Ampuria Tour gezisinde görüşmek üzere sizlere hoşça kalın diyoruz.