Gezenthi Travel Teklif Al

YAYLALAR VE KARADENİZ TURU-İZMİR ÇIKIŞLI

20/05/2016 - 27/05/2016
 Karadeniz turu 1.Gün (Cuma) : İzmir – Çorum

Bornova’daki hareket noktamız aşağıdaki servis duraklarından alınan siz değerli misafirlerimiz ile saat 19.00’da yolculuğumuz Uşak, Afyon, Ankara yolu ile molalar vererek Çorum ile başlıyor.
Karadeniz turu 2.Gün (Cumartesi) : Çorum – Giresun

Ekstra olarak alınan Sungurlu’da ki sabah kahvaltımızın ardından, Çorum’un meşhur leblebisini tatmaya ve alışveriş yapmaya başlıyoruz. Yolumuzun üzerinde bulunan bir zamanlar Şehzadeler Şehri olarak bilinen Amasya’ya doğru hareket ediyoruz. Ortasından geçen Yeşilırmak nehri ile ünlü Kurtuluş Savaşı’nda çok mücadele vermiş bu şehrimizi Ferhat ile Şirin’in aşk hikayesinin de geçtiği Aşıklar Müzesinin ziyaretiyle karşılıyoruz.  Mumyaları ile dünyaca ün kazanmış arkeoloji müzesi bir sonraki durağımız oluyor. Beyazıt Külliyesinden öğrenmiş olduğumuz felsefik düşünceler ile Minyatür Müzesine bir göz atıyoruz. Ardından Şehzadeler Yolu’nda ufak bir yürüyüş molası verip, değirmenler eşliğinde Helkıs Köprüsü, Harşena Kalesi, Kral Mezarları, Alçak Köprü, Yalıboyu Evleri ve Şehzadeler Müzesi gözlerimizin pasını siliyor. Kışla Binası ve Tıp Müzesi görülecek diğer yerlerden olup bu şehrimize veda edip Samsun’a doğru yol alıyoruz. Pontus Hazineleri ile ünlü olan Arkeoloji Müzesi ve Atatürk Heykeli bizleri karşılıyor. İlk Adım Anıtı, Eski Tütün İskelesi ziyaretlerimizin ardından Ordu yolu ile Giresun’a geçiyor ve akşam yemeğimizi burada alıp konaklama yapıyoruz.
Karadeniz Turu 3.Gün (Pazar) : Trabzon – Ayder Yaylası

Sabah kahvaltımızın ardından enfes bir yeşillik ve oksijen kaynağı olan Uzungöl bizleri bekliyor. (Esktra Uzungöl yukarı yayla turu: Karaster ve Lustra yayları için bizi bekleyen minibüslere binip Uzungöl’ü yukarıdan seyretme şansına eriyoruz. ) Çamlıhemşin yolu üzerinden daha da yukarı çıkıp meşhur Ayder Yaylası’nda bulunan otelimize yerleşip akşam yemeğimizi burada alıyoruz.
Karadeniz Turu 4.Gün (Pazartesi) : Yaylalar – Batum - Hopa

Kahvaltının ardından Gelin Tülü Şelalesi ile temiz ve bol oksijenli bir yürüyüş sonrasında arzu eden misafirlerimiz ile Üst yayla turu gerçekleştiriyoruz. (Ekstra Üst Yayla Ayder Turu : Furtuna Vadisinin muhteşem görüntüsü, Taş Konak, Çinçiva Köprüsü görüldükten sonra Karadeniz adetlerinin ve yaşam tarzının hala daha devam ettiği Mollaevis Köyü’nde horon ve çay molası veriyoruz. Zil Kale diğer bir durağımız oluyor. Ardından Palovit ve Bulut Şelaleri gezimizi süslüyor. Konaklarıyla meşhur Yolkıyı Köyü’nden sonra vadiye keyifle bir kez daha göz atıyoruz. ) Öğle yemeği için verilen molanın ardından Kaf Dağı’nın keşfine başlıyoruz. Sarp Sınır kapısı bizleri diğer bir ülkeye adım atmak için bekliyor Gürcistan. Batum turumuz Saint Andrew heykeli ile başlıyor. Gönye kalesi, Çoruh nehri ve Gonio Sahillerini takip ederek Batum’a geçiyoruz. Botanik Park ve Katedral panaromik tur esnasında görülecek yerler arasında. Medea Anıtı, Antik Tiyatro ve Altın Post heykelinin ardından (esktra olarak alınan) Türk Mahallesinde akşam yemeğimizi alıyoruz. Bambu ağaçları, şehrin ışıltısı bizlere eşlik ediyor ve Batum akşamını bitirdikten sonra Hopa’da bulunan otelimize yerleşiyoruz.
Karadeniz Turu 5.Gün (Salı) : Zigana Yaylası , Borçka

Güzel kahvaltımız ile güne merhaba derken önümüzdeki başka bir güzellik bizleri bekliyor Borçka. Serender diye adlandırılan Karadeniz tipik evleri yol boyunca bizlere eşlik ediyor. Ve Çoruh nehri kıyısında bizleri selamlıyor. (Ekstra Borçka Karagöl turu : Bizleri bekleyen minibüslerimiz ile Rusmani, Korpa, Maisur, Bardnala şelaleri ile yürüyüş yapacağımız Karagöl’e varıyoruz. ) Bıçakları ile ünlü olan Sürmene’de bilgilerimizi tazeleyip, Karadeniz’de olmazsa olmazlardan olan Çay Fabrikasını ziyaret ediyoruz. Rize bezi almak, yöreden bir hatıra katmak için Gündoğdu’da bir mola veriyoruz. Zigana Gümüş Kayak Tatil Köyü’nde konaklamamız ve akşam yemeğimiz.
Karadeniz Turu 6.Gün (Çarşamba) : Maçka – Trabzon – Samsun

Güne enerji ile başlayıp sabah kahvaltımızı alıyoruz. Ve ardından Atatürk Köşkü ile Trabzon şehri keşfe çıkıyoruz. Yöreye özgü gümüş sanatı olan Kazaziye için sunum yapılan yere geçiyoruz. Laz böreği ve köftesi ile meşhur Akçabatı bir de yöresel ürünlerini tadarak geziyoruz. Ardından teleferik ile Boztepe’ye geçiyoruz. Alınan çay molasının ardından Kurtuluş Savaşı’nın ilk adımı olarak görülen Bandırma Vapurunu görüyoruz. Asla Heykeli, Amazon Köyü, Batı Park Sahilleri görülecek yerler arasında. Samsun’da ki akşam yemeği alacağımız ve konaklama yapacağımız otelimize geçiyoruz.
Karadeniz Turu 7.Gün (Perşembe) : Bafra – Safranbolu

Alınan kahvaltının ardından ülkemiz en kuzey noktası olarak bilinen Sinop’a geçiyoruz. Diyojen Heykeli elindeki fener ile bizlere yol gösterir gibi… Tarihi Sinop Cezaevi’nde üzüntülerini paylaşıyoruz eskiden orada bulunan hayat hikayelerinin, mantısı ile meşhur olan bu yerde tabiki mantımızı tatmak için ufak bir öğle yemeği arası veriyoruz. Sinop Kalesi’ne ait olan bir burç Karadeniz’i ayaklarımızın altında hissediyoruz. Kotracılık yani maketten gemi yapımı ile ünlü olan bu şehirde her yerde bunlardan görebilirsiniz. Kastamonu bir sonraki durağımız oluyor. Şerife Bacı Anıtı, Saat Kulesi ve Tarihi Hükümet Konağı ile yapılan panaromik turun ardından Unesco Dünya Miras Listesi’nde de bulunan Safranbolu’ya hareket ediyoruz. Safranbolu’nun tanıtım videosunu İmren Lokumlarının orada izledikten sonra akşam yemeği ve konaklama için otelimize geçiyoruz.
8.Gün (Cuma) : Amasra - İzmir

Alınan kahvaltının ardından Safranbolu sokaklarında gezmeye başlıyoruz. Cinci Han, Hamam, Güneş Saati, Akçası Kanyon’u, Demirciler Çarşısı, Arastalar ve Evlerini gördükten sonra Hıdırlık Tepesinde şehri ayaklarımızın altında görme fırsatı yakalıyoruz. Kristal teras diye adlandırılan ve Tokatlı Kanyonunu görebildiğimiz yere geçiyoruz. Ardından eski Roma yolunu takip ederek Kuşyakası Yol Anıtı ve Kitabeleri görüyoruz. Bakacak Tepesindeki Fatih’in şaşırmasını hayal edip, Roma köprüsünü, Tavşan Adası’nı, Çekiciler Çarşısını gördükten sonra Amasra’ya veda edip İzmir şehrimize doğru yola çıkıyoruz. Başka bir gezimizde buluşmak dileğiyle…

OTELLER VE KONAKLAMA YAPILAN TESISLER HAKKINDA BILGI

- Giresun - 4*Amazon Aretias Hotel -> www.amazonaretiashotels.com

- Ayder Yaylası – Nehirim Hotel Yayla Tesisleri -> www.nehirimotel.com

- Hopa - 4*Peronti Hotel -> http://www.peronti-otel.com.tr

- Zigana Yaylası – Zigana Gümüşkayak Yaylakent -> https://www.facebook.com/gumuskayak

- Samsun – 5*Anemon Hotels, Samsun -> http://www.anemonhotels.com/otel-samsun/anemon-samsun.aspx

- Safranbolu – 3*Zalifre Hotel -> http://www.zalifreotel.com

Önemli Not:Otellerde aynı standartı korumak üzere özel gün ve bayram tarihlerinde değişiklik olabilir. Lütfen tura 1 hafta kala otel isimlerinizi teyit ediniz.

GÜRCİSTAN, BATUM GEÇİŞİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME

*      Batum’a sadece TC Nüfus cüzdanı ile geçilebilmektedir. Yıpranmış, Tc Numarası bulunmayan kimlik ile geçiş yapılamamaktadır. Tur tarihleri süresince iki ülke arasında vizesiz ve pasaportsuz, kimlikle geçiş izni protokolünde değişiklik olması halinde acentamız programda değişiklik yapma hakkına sahiptir.

*      Anne ve babası ile birlikte olmayan ve BATUM’a geçmek isteyen 18 Yaş Altı misafirlerin, noter onaylı Muvafakatname almaları gerekmektedir. Aksi halde sadece annesi veya babası ile katılan 18 Yaş Altı kesinlikle geçiş yapamaz. Sadece Anne ya da sadece babası ile seyahate çıkan çocuklar içinde noter onaylı Muvafakatname şarttır.

*      Kimliklerdeki deformasyona bağlı Gürcistan sınır geçişinde yaşanacak problemlerden acentamız sorumlu olmayıp, çözüm üretememektedir. Gürcistan bebek ve çocuk kimliklerinde fotoğraf şartı aramaktadır.

*      Şeker, Tansiyon veya Kronik rahatsızlıklar sebebi ile kullanılan ilaçların reçeteleri veya doktor raporları olmadan geçişi mümkün değildir.

DAHİL OLAN HİZMETLER:

Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri

- 6 Gece Oteller ’de ve Yayla Tesislerinde Konaklama

- Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (6), Akşam Yemekleri (5)

+ Batum Turu akşam saatlerine kadar süreceği için, Hopa’daki Otelde akşam yemeği yoktur.

- Belirtilen Oteller ’de ve Yaylalarda Yöresel Eğlenceler

- Öğle Yemekleri ve Molalar

- Batum Turu’nun Olduğu Gün Akşam Yemeği

- Seyahat Sağlık Sigortası, İptal Güvence Paketi: 20,00 TL
  (65-80 Yaş Arası 40,00 TL Öder)