FMA Travel Teklif Al

YILBAŞINA ÖZEL BURSA ve ULUDAĞ

31/12/2015 - 01/01/2016
1. Gün: TRILYE - MUDANYA - MÜTAREKE EVİ - BURSA

31 ARALIK PERŞEMBE

Sabah 07.00’de Mavişehir Egepark, 07.10’da Bostanlı İskele, 07.20’de Karşıyaka FMA Travel Ofis Önü, 07.30’da Lozan Atatürk Lisesi ve 07.40’da Konak – Sabancı Kültür Merkezi, 07.50’de Hatay Üçyol,08.00’de Bornova Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra yeni yıla özel Trilye – Mudanya ve Bursaturumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde vereceğimiz kahvaltı molasından sonra Trilye’ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Trilye’ye vardığımızda Fatih Cami ve Taş Mektep’i yakından tanıyoruz. Daha sonraMudanya’ya doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Mudanya’ya vardığımızda öğle yemeğimizi alıyor veMütareke Evi’ni ziyaret ediyoruz. Mudanya’da yaptığımız panoramik kent turundan sonra Osmanlı’nın ilk başkenti olan Bursa’ya ulaşıyoruz. Gün sonunda Bursa`nın en yeni ve en güzel oteli olan  4* Gold Majesty’e yerleşiyoruz. Akşam saatlerinde yılbaşı galasına katılmak için FMA TRAVEL`a ayrılan özel bölümde yerlerimizi alıyoruz. Gecenin ilerleye saatlerine kadar canlı müzik ve limitsiz içki eşliğinde doyasıya eğlenerek 2016`ya merhaba diyoruz.

2. Gün: ULUDAĞ KAYAK MERKEZİ - ULU CAMİ - YEŞİL CAMİ

01 OCAK CUMA

Yeni yıla merhaba diyerek otelimizde bizler için hazırlanan geç kahvaltımızı alıyoruz. Daha sonra otelimizden ayrılıyor ve Türkiye`nin en güzel dağlarından biri olan Uludağ’a çıkarak keyifli anlar yaşıyoruz. Kayak merkezinde geçirdiğimiz keyifli anlardan sonra Bursa kent merkezindeki Ulu Cami ve Koza Han gibi erken Osmanlı sanatının abidevi yapılarını görüyoruz. Daha sonra Yeşil Cami ve Yeşil Türbe’yi ziyaret ediyoruz. Öğleden sonra İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam ilerleyen saatlerde kültür ve eğlence dolu bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR