FMA Travel Teklif Al

YILBAŞI`NA ÖZEL MARMARİS ve DATÇA

31/12/2015 - 02/01/2016
1. Gün: İZTUZU PLAJI - DALYAN KANALI - KAYA MEZARLARI

31 ARALIK PERŞEMBE

Sabahı 07:00’da Ege Park, 07:10’da Bostanlı İskele önü, 07:20’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofisi, 07:30’da Lozan Meydanı Atatürk Lisesi, 07:40’de Sabancı Kültür Merkezi 07.50‘de Göztepe İskelesi, 08:00’de Üçkuyular Shell’de buluştuktan sonra yeni yıla Marmaris ve Datça’nın güzel koylarını ve yeşil doğasını gezerek girmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı molası verdikten sonra Güney’in en güzel tatil beldesi olan Dalyan’a gidiyoruz. Burada Caretta’ların yumurta bıraktığı İztuzu Plajı’nı ve Kaya Mezarları’nı yakından görmek isteyen konuklarımızla Dalyan Kanalı’nda rüya gibi bir yolculuk yapıyor ve kanal içindeki bir restoranda öğle yemeğimizi alıyoruz. Gün batımına doğru Dalyan’dan ayrılarak Marmaris’e ulaşıyor ve 5* BLUE BAY PLATINUM HOTEL’e yerleşerek dinlenmeye çekiliyoruz. Akşam saatlerinde yılbaşı galasına katılmak için FMA TRAVEL’a ayrılan özel bölümde yerlerimizi alıyoruz. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar canlı müzik ve limitsiz içki eşliğinde doyasıya eğlenerek 2016’ya merhaba diyoruz.

2. Gün: KIZKUMU - TURGUT ŞELALESİ - ESKİ DATÇA - DATÇA

01 OCAK CUMA

Yeni yıla merhaba diyerek otelimizde bizler için hazırlanan geç kahvaltımızı alıyoruz. Daha sonra yeni yılın ilk günü arzu eden konuklarımızla extra olan Hisarönü ve Datça Yarımadası Kültür Turu’na çıkıyoruz. İlk olarak Kızkumu’na ulaşıyor ve denizin ortasında yükselen kumun üzerinde yürüyerek unutulmaz bir an yaşıyoruz. Kızkumu’nda geçirdiğimiz keyifli dakikalardan sonra Turgut Şelalesi’ne doğru gezimizi sürdürüyoruz. Turgut Şelalesi’nde günlük ağaçlarının gölgesinde şelaleyi izliyor ve keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Daha sonra Datça’ya doğru hareket ediyoruz. Datça’yı panoramik olarak görebileceğimiz güzel bir restoranda öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Datça’da rehberimiz bizlere Bal ve Badem almak için serbest zaman veriyor. Ardından Eski Datça’ya gidiyoruz. Eski Datça’da Can Baba’nın evini ve yaşadığı köy sokaklarını yakından görüyoruz. Gün sonunda Datça’dan ayrılıyor ve otelimize dönüyoruz. Daha sonra limitsiz içki eşliğinde akşam yemeğimizi alıyoruz.

3. Gün: MARMARİS - İÇMELER - AKÇAPINAR KÖYÜ - AKYAKA - IDYMA KAYA MEZARLARI - KADIN AZMAĞI

02 OCAK CUMARTESİ

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıyor ve Marmaris’ in şirin beldelerinden İçmeler’in manzarasını izleyebileceğimiz Cennet Adası Seyir Terası’na gidiyoruz. Seyir Terası’nda verdiğimiz kısa bir fotoğraf molası verdikten sonra Marmaris kent merkezini yakından tanıyoruz. Ardından Akyaka’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Yolumuz üzerinde bulunan Akçapınar Köyü’nü, Emel Sayın Yolu’nu ve Idyma Antik Kenti kaya mezarlarını görüyoruz. Akyaka’ya geldiğimizde Akyaka Evleri’ni ve şirin sokaklarını geziyoruz. Dileyen konuklarımızla Kadın Azmağı’nda tekne turu yapıyoruz. Ege’nin tarihi ve doğal güzellikleri açısından en zengin yöresinde yaptığımız gezinin ardından İZMİR’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. İzmir’e vardığımızda bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileğiyle vedalaşarak ayrılıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR