Gençay Star Teklif Al

Afyon 5*May Thermal Resort & Spa Turu-İZMİR ÇIKIŞLI

12/02/2016 - 14/02/2016
1. Gün: CUMA

Sabah Saat: 06.30’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 06.45’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 06.50’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 06.55’de YUNUSLAR (Karşıyaka Yunuslar Önü), 07.00’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 07.15’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 07.30’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 08.00’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli konuklarımızı alıp, keyifli bir yolculuğa başlıyoruz. Peri bacalarıyla bir açık hava müzesini andıran KULA‘ya hareket ediyoruz. 19. Yüzyılda da devam Eden tipik Osmanlı kent dokusuna sahip Kula evlerini ziyaret ediyoruz. Kuladaki KENAN EVREN müzesi ziyaretinden sonra büyüleyici KULA PERİBACALARI’nı geziyoruz. Fotoğraf için verdiğimiz molanın ardından, UŞAK, BANAZ, AFYON güzergâhına müteakiben bölge’de en yeni açılan tesislerden birisi olan 5*MAY THERMA RESORT & SPA otele yerleşiyoruz. SPA merkezi’ne sahip otelimizin termal havuzlarından, hamamından, buhar banyolarından faydalanıyoruz. Ücretsiz aktivitelerinden faydalandıktan sonra, akşam yemeğimizi alıyoruz. Geceleme otelimizde.

2. Gün: CUMARTESİ

Sabah kahvaltımızın ardından, tüm gün serbest zaman veriyoruz. Termal otelimizin aktivitelerinden faydalanabiliriz. Kapalı havuz, termal havuz, hamam, sauna gibi birçok aktiviteden ücretsiz olarak faydalanıyoruz. Şifalı sularda dinleniyoruz ve yorgunluğumuzu atıyoruz. Akşam yemeği aldıktan sonra, otelimizde konaklıyoruz.

3. Gün: PAZAR

Sabah kahvaltısının ardından, öğle saatlerine aktivitelerden faydalanıyoruz. Daha sonra, otelimizden ayrılıp, AFYON üzerinden UŞAK’a ulaşıyoruz. KARUN HAZİNELERİ’ni gördükten sonra, yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Akşam saatlerinde İZMİR’e varıyoruz. Bir başka GENÇAY STAR seyahatinde tekrar sizleri misafir etmek dileği ile vedalaşıyoruz.

5*MAY THERMAL RESORT & SPA HAKKINDA;

• Afyon, Sandıklı 5*May Thermal Resort & Spa -> http://www.maythermal.com (2 Gece)
  • Afyon-Antalya yolu Sandıklı ilçesinde Hüdai Kaplıçaları Mevkiinde bulunmaktadır. Sandıklı yerleşim merkezine 5 km uzaklıktadır.
  • 251 Standart, 16 Engelli, 20 Aile Odası, 33 Suit ve 1 Kral dairesi olmak üzere toplam 321 oda ve 693 yatak kapasitesine sahiptir.
  • 340 kişilik ana restaurant, 250 ve 225 kişilik 2 adet alacarte restaurant, 50 kişilik patiserie, loby bar, 3 adet vitamin bar ve havuz bar ile bir birinden lezzetli kaliteli sunumları ile göz doldurmaktadır.
  • Tesisimizde açık yüzme havuzu, kaydıraklı yüzme havuzu, 3 adet kapalı yüzme havuzu, 10 adet termal havuz, 8 adet termal hamam, 2 adet termal sauna, 8 adet termal buhar odası, 3 adet terapi odası, 2 adet balneoterapi odası, 2 adet hidroterapi odası, 5 adet çamur terapi odası, çamur banyosu, 3 adet türk hamamı, 4 adet sauna, 3 adet buhar odası, 12 adet masaj odası, 3 adet tuz odası, cilt bakım odası, fitness salonu, fizik tedavi bölümü, 4 adet satış ünitesi,, bay-bayan kuaförü ve macera duşları bulunmaktadır. Ayıca tüm alanlarda ve odalarda kablosuz internet bağlantısı, odalarda kettle ile çay ve kahve ikramı, çamaşırhane ve kuru temizleme servisi, bagaj odası, çocuk kulübü, oyun salonu, masa tenisi, bowling, bilardo, dart, langırt, sinema salonu ve 24 saat oda servisi hizmeti, 1 adet mescit, disko ve 66 araçlık açık otopark bulunmaktadır.
  • Toplantı, konferans, düğün, vb organizasyonlar için 1 adet 1000 kişilik konferans salonu (ikiye bölünebilir) ve 7 adet çok amaçlı toplantı salonu siz değerli misafirlerimiz hizmetindedir.