Pagos Travel Teklif Al

Alsace Turu-İstanbul Çıkışlı
797 €

17/05/2017 - 21/05/2017

1. Gün: İstanbul-Basel-Eguisheim-Colmar

Atatürk havalimanı Dış Hatlar Terminali SETUR Deskinde Setur görevlisi ile buluşma. Uçağa biniş işlemlerinin ardından Basel’e hareket. Yaklaşık 3,5 saatlik bir uçuşun ardından Basel’e varış ve 2013 yılında Fransa’nın en gözde köyü seçilen Eguisheim Köyü’nü ziyaret ediyoruz. Ardından Alsace Bölgesinin değil tüm Fransa’nın en iyi korunmuş köylerinden biri olan Colmar’a varıyoruz. Colmar tanıtım turumuzu takiben otelimize varıp, giriş işlemlerini yaptırıyoruz ve geceleme otelde.

2. Gün: Colmar-Riquewihr-Strasbourg

Kahvaltının ardından Alsace Bölgesi’nin Venedik’i olan Colmar’ı rehberimiz eşliğinde keşfetmeye devam ediyoruz. Ardından şarap yolunu izleyerek Alsace bağlarının tam ortasına konulmuş, Ortaçağ mimarisinin en güzel örneklerini sunan Riquewihr kasabasına varıyoruz. Burada yapacağımız yürüyüş turu ve serbest zamanın ardından Strasbourg’a hareket. Geceleme otelde.

3. Gün: Strasbourg

Kahvaltı sonrası Avrupa Birliği’nin önemli merkezlerinden biri olan bu güzel şehri keşfe çıkıyoruz. Eski şehir, Avrupa mahallesi, tarihi köprüler harika bir şehir manzarası sunar gezginlere. Avrupa’nın kavşağı sayılan kent, Avrupa Konseyi’nin Parlamentosu’nu barındırır aynı zamanda. Tüm günümüzü bu tarihi ve aynı zamanda dinamik kenti keşfetmeye adıyoruz. Geceleme otelde.

4. Gün: Strasbourg-Freiburg

Otelde alınacak kahvaltının ardından Avrupa'nın en yeşil kentlerinden biri olan ve İsviçre ile Fransa sınırında yer alan Freiburg'a doğru hareket ediyoruz. Almanya'nın en eski şehirlerinden biri olan kent aynı zamanda ülkenin iklim açısından da en sıcak şehirlerinden birisidir. Yaklaşık 2 saatlik bir yolculuk sonrasında tüm bu güzellikleri rehberimiz eşliğinde tanımaya başlıyoruz. Geceleme otelde.

5. Gün: Freiburg-Basel-İstanbul

Kahvaltı sonrası otelden çıkış işlemleri ve Basel’e hareket. Yaklaşık 1,5 saatlik bir yolculuk sonrası Basel’e varış. Kısa bir şehir keşif turundan sonra İstanbul uçuşu için havalimanına hareket. Uçağa biniş işlemlerinin ardından yaklaşık 3 saatlik yolculuk sonrası İstanbul’a varış. Sizlere vereceğimiz hizmet kalitesini arttırmak adına anket formlarını doldurmanız bizim için önemlidir. Bir sonraki seyahatinizde görüşmek üzere !