KAMTUR SEYAHAT ACENTASI Teklif Al

ANTALYA-OLYMPOS-GÖLLER YÖRESİ - İZMİR ÇIKIŞLI

04/07/2016 - 07/07/2016
Akşam Saat 23:00 Bornova, 23:20 Karşıyaka,23:40 Üçyol, 23:55 Üçkuyular’dan siz değerli misafirlerimizi alıyoruz. Aydın, Denizli Karayolu üzerinden turumuza başlıyoruz. Sabah saatlerinde Korkuteli’ne ulaşıyoruz. Sabah kahvaltımızı (extra) uygun bir tesiste aldıktan sonra Antalya’ya varıyoruz. Turumuza Olympos Dağı ile başlıyoruz. Türkiye’nin denize en yakın, en yüksek dağına, mitolojik zirveye Teleferik (extra) ile çıkıyoruz ve 2365 metre yükseklikte Tahtalı Dağ’ında vereceğimiz serbest zamanda Sabah kahvelerimizi içiyoruz. Rehberimizin belirleyeceği saatte zirveden ayrılıyor ve Teleferik ile tekrar aşağıya iniyoruz. Olympos Dağı gezimiz sonrasında Antalya’nın doğa harikası şelalelerini görmek üzere DÜDEN Şelalesi’ne gidiyoruz. Devamında Antalya şehir merkezine geliyoruz. Kaleiçi‘nde Yivli Minareyi, Saat Kulesi‘ni görüyoruz ve Grida City Otel’e yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.www.gridacity.com

2.Gün:
Otelde alacağımız sabah kahvaltısı sonrasında, Side’ye doğru hareket ediyoruz. Side gezimiz sonrasında Alanya‘ya doğru hareket ediyoruz. Astım hastalığı tedavisinde kullanılan Damlataş Mağarası‘nı gezdikten sonra Kızılkule’yi görüyoruz ve Dim Çayı’nın doğal ortamında öğle yemeğimizi (extra) almak üzere hareket ediyoruz. Dileyen misafirlerimiz Dim Çayı’nda yüzebilirler. Rehberimizin belirleyeceği saatte Antalya‘ya dönerken, Manavgat Şelale’sini görüyoruz. Akşamüzeri otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. www.gridacity.com

3.Gün:
Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılarak Kurşunlu Şelalesini gezdikten sonra Eğridir’e hareket ediyoruz. Yol güzergâhımızda Karacaören Barajı’nda kahve keyfi yaptıktan sonra Eğirdir‘e ulaşıyoruz. Mavi ile yeşil arasında, suların dans ettiği Eğirdir Gölü kenarında, öğle yemeğimizi (extra) alıyoruz. Ardından Güller şehri ISPARTA‘ya hareket ediyoruz. Yapacağımız Panoramik şehir turunun sonunda, gül reçeli, gül suyu, gül kremi alış verişi için zaman alıyoruz. Alışverişlerimiz sonrasında İzmir‘e doğru yola çıkıyoruz. Denizli üzerinden gerekli molaların ardından İzmir’e ulaşıyor, bir dahaki KAMTUR Organizasyonunda buluşmak üzere ayrılıyoruz.