FMA Travel Teklif Al

BANDIRMA`LI ERDEK`Lİ ÇANAKKALE

17/10/2015 - 18/10/2015
1. Gün: MANYAS GÖLÜ - BANDIRMA - AŞK KÖPRÜSÜ - KAPIDAĞ YARIMADASI - ERDEK

17 EKİM CUMARTESİ

Sabah saat 06:30’da Mavişehir Ege Park, 06:40’da Bostanlı İskele,  06:50’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofisi, 07:00’de Lozan Atatürk Lisesi, 07:10’da Sabancı Kültür Merkezi önü, 07:20’de Hatay – Üçyol’da, 07:30’da Bornova – Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra Bandırma’lı Erdek’li Gökçeada ve Bozcaada gezimize başlıyoruz. İlk olarak yolumuz üzerinde kısa bir kahvaltı molası veriyor ve daha sonra Balıkesir - Susurluküzerinden Manyas Gölü’ne ulaşıyoruz. Marmara’nın en güzel gölü kıyısında yaptığımız keyifli gezinin ardından Bandırma’ya ulaşıyoruz. Bandırma sahilinde yaptığımız kısa yürüyüş ve kahve keyfinin ardındanAşk Köprüsü’nde fotoğraflarımızı çekiyoruz. Ardından Kapıdağ Yarımadası’nda otobüsümüzle panoramik kısa bir gezintiye çıkıyoruz. Bu keyifli yolculuk esnasında Ocaklar Köyü’nün plajından Marmara Denizi’nin ve Adalar’ın eşsiz manzarasını izliyoruz. Daha sonra Erdek’e doğru hareket ediyoruz. Erdek’te yaptığımız keyifli gezintinin ardından Gün sonunda Çanakkale’nin en yeni otellerinden Zileli Hotel’e yerleşerek akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: KİLİT-İ BAHİR KALESİ - SEYYİT ONBAŞI HEYKELİ - ABİDE - 57. ALAY ŞEHİTLİĞİ - CONKBAYIRI

18 EKİM PAZAR

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıyor ve Çanakkale Şehitlikleri’ni ziyaret etmek için gezimize başlıyoruz. Çanakkale Boğazı’nı feribotla geçerek Eceabat’a ulaşıyor ve ilk olarak ismi “deniz kilidi“ anlamına gelen Kilit-i Bahir Kalesi’ni ve tabyaları yakından görüyoruz. Gelibolu Yarımadası’ndaki duygu yüklü gezimizi Koca Seyyit Onbaşı Heykeli’ni ziyaret ederek sürdürüyoruz. Ardından Çanakkale Şehitler Anıtı, Seddülbahir Kalesi, Yahya Çavuş Anıtı, Ertuğrul Tabyaları ve Alçıtepe Köyü’nü yakından tanıyarak 20.yy. başında yaşanmış kanlı savaşın izlerine tanık oluyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Conkbayırı’na doğru hareket ediyoruz. Öncelikle Anzak Koyu’na gidiyor Büyük Arıburnu, Küçük Arıburnu ve Sphenks Kayası’nı görüyoruz. Ardından Mehmetçiğe Saygı Anıtı’nı ve orman yangını sırasında yaşamını yitiren Talat Göktepe Anıtı’nı yakından tanıyoruz. Daha sonra vatan savunmasında tüm mensupları şehit düşen 57. Alay Şehitliği’ni, Atatürk’ün kalbinden isabet aldığı Conkbayırı Tepesi’ni ve Mareşal Fevzi Çakmak’ın kardeşinin kabrini ziyaret ediyoruz. Burada Atatürk’ün savaşı gözetlediği noktayı ve kara siperlerini yakından tanıyoruz. Şehitliklerde yaptığımız duygu yüklü ziyaretten sonra Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkı’ndan ayrılarak feribotla Çanakkale’ye dönüyor ve İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde vardığımız İzmir’de FMA TRAVEL’in eğlence ve dinlence dolu başka bir gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR