Escan Turizm Teklif Al

BAYRAMDA DİYAR-I HÜDAVENDİGAR

12/09/2016 - 15/09/2016
1. Gün:

Sabah Saat 06:00 Karşıyaka Escan Tur önü, 06:10 Bostanlı İskelesi Karşısı, 06:15 Girne Yunuslar,06:20 Girne Bolulu Hasan Usta,06:25 Girne Hale Pastanesi, 06:40 Üçyol, 07:00 Üçkuyular Shell, 07:20 Bornova E.Ü.H Önünden misafirlerimizi aldıktan sonra yolculuğumuza başlıyoruz. AKHİSAR – SUSURLUK‘ta vereceğimiz molalarımızın ardından, nüfus mübadelesi öncesi bir Rum yerleşimi olan ve mübadeleden sonra da mimari kimliğini korumuş olan Trilye’ye (Zeytinbağı) hareket ediyoruz. Eski Rum evlerini ve Taş mektebi gördükten sonra Sahilde vereceğimiz kahve molamızın ardından Tirilye’den ayrılıyor ve Mudanya’ya geçiyoruz. Tarihimize damga vurmuş bu şirin ilçemizde sahilde yürüyüş yaparak, Giritli Sokağı’nı, Osmanlı Döneminin en güzel ahşap oymacılığı örneklerini görebileceğimiz Tahir Paşa Konağı’nı ve Mudanya Mütareke Evi’ni geziyoruz. Mudanya’daki serbest zamanımız sonrasında rehberimizle buluşarak, Bursa merkeze dönüyoruz ve Orhan Gazi ile Osman Gazinin türbelerinin bulunduğu Tophane semtine gidiyoruz. Türbeleri ziyaret ediyor, tarihi saat kulesinin altından Bursa’yı panoramik olarak seyredip fotoğraflıyoruz. Bursa şehir merkezine iniyoruz ve kentin simgesi olan ve Evliya Çelebi’nin tabiri ile Bursa’nın Ayasofya’sı olan Ulu camiyi ziyaret ediyoruz ardından otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. 5* Almira Hotel Termal Spa

2. Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, Muhteşem doğası ile bizleri büyüleyen İznik Gölü’nü görüyor ve Göynük’e geçiyoruz. Burada Zafer Kulesi, Gazi Süleyman Paşa Camii, AKŞEMSEDDİN Hz.’leri türbesi ziyaretlerimizi yapıp kahvelerimizi içip ve keyifli bir yolculuk sonrasında BEYPAZARI’na ulaşıyoruz. Öğle yemeğimizi serbest olarak aldıktan sonra Yaşayan müze , İnözü Vadisi, Hıdırlık Tepesi, Alaeddin sokakta alışveriş, Alaeddin Camii gezilerimizi yapıyoruz ve Beypazarı gezimizin ardından Eskişehir’e doğru yola koyuluyor ve Eskişehir’e ulaşıyoruz .Akşam yemeği ve Konaklama otelimizde. 4*Modernity Hotel

3. Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde açık büfe olarak aldıktan sonra, Şelale Parka çıkarak Eskişehir’i panoramik olarak yukarıdan seyredip, Fotoğraflarımızı çekip, dilersek manzara eşliğinde Sabah Kahvelerimizi yudumluyoruz ve Eskişehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen’in Eskişehir’e kazandırdığı ve “Madam Tussaud” müzesinin Türkiye’deki ilk örneği olan yerli yabancı 160 kişinin heykelinin yer aldığı Balmumu Heykel Müzesini geziyoruz. Aynı mevkide olan Odunpazarı Evleri, Cumhuriyet Tarih Müzesi ve Cam Müzesini, Kurşunlu Külliyesi ve Camiini, Rehberimiz eşliğinde gezdikten sonra, Atlıhan el sanatları çarşısında Lületaşı alışverişlerimizi yapıyor, Tarihi fırından ekmek alıp yoksullar için ekmeği fırının yanındaki çengellere asıp dilek diliyoruz. Şehir merkezine gidip yemek için serbest zaman alıyoruz. Ardından, şehrin en güzel noktası olan Porsuk ‘ ta tekne turumuzu yapıyoruz. 4*Modernity Hotel

4. Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde açık büfe olarak aldıktan sonra Eskişehir’in değişen yüzünün kanıtı olan parkların öncüsü Kentpark’a gidiyoruz özellikle nehir kenarına yapılan plajı görüp sonrasında , Sazova Bilim Kültür Parkı geziyor ve Kütahya’ya gidiyoruz.Çini alışverişlerimiz yapıyor ve Öğle yemeğimizi Kütahya’da aldıktan sonra İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz Gerekli molalarımız sonrasında İzmir’e ulaşıyoruz.