YENİ ATILIM TURİZM Teklif Al

Bayramda Eskişehir-Maşukiye Turu

12/09/2016 - 15/09/2016

Gece Yolculuğu:
Akşam saat 23:30’da Karşıyaka’dan, 23:45’te Lozan Meydanı’ndan, 24:00’te Üçyol’dan hareketle turumuza başlıyoruz.Yolda gerekli molaları vererek sabah saatlerinde Maşukiye'de oluyoruz.

1 GÜN:
Güzel bir köy kahvaltısının ardından, gelenler buraya aşık olur denilen ve herkese bir daha geleceğim dedirten Maşukiye’de rehberimiz eşliğinde  yürüyüş ve alışveriş yapıyoruz. Tektonik oluşumlar sonucu meydana gelen Sapanca Gölü’ne varıyoruz. Sapanca Gölü kenarında fotoğraf  ve çay kahve molasının ardından Geyve üzerinden Taraklı ’ya varıyoruz. Turizmde yeni yeni tanınmaya başlanan, birbirinden şirin cumbalı renkli eski evleri ile ünlü gayet temiz ve düzenli ilçemiz Taraklı’ da fenerli ev, eski ilkokul( müze ev), Kurşunlu Cami, eski han, yeni çarşı, nostalji sokaklarını geziyor ve yörenin meşhur yumuşak helvasını, tahta oymacılık ürünlerini tanıyıp alışveriş yapıyoruz. Sonra yolumuza devam edip  tarihi ve otantik yapısını tümüyle koruyan Göynük’e varıyor ve burada alışveriş ve yemek molası veriyoruz. Öğle yemeği sonrasındaGöynük’te, Gazi Süleyman Paşa Cami, Fatih Sultan Mehmet’in hocası Akşemsettin Türbesi, Bakırcılar Sokağı, eski Hükümet Binası, eski Osmanlı Hamamı, Eski Konak ve Sakarya zaferinin anısına yaptırılan  Zafer Kulesi’ni gezip gördükten sonra, asırlık çınarlar altında çaylarımızı içip bu tarihi ilçenin otantik atmosferini yaşıyoruz. Buradan ayrılıp Bilecik'e doğru gidiyoruz. Bilecik'te Şeyh Edebali Türbesi ve Orhan Gazi Camii görüyoruz. Ardından Eskişehir’e ulaşıyoruz. Otelimize yerleşip akşam yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası arzu eden konuklarımız ile bu güzel şehrimizin renkli gece hayatına tanıklık ediyoruz. Kültür, sanat ve eğlence merkezi olan Haller Gençlik Merkezi ve Barlar sokağında yürüyüş yapıp otelimize dönüyoruz.

2 GÜN:
Sabah kahvaltısının ardından kentin kuruluş yeri olan Odun Pazarı’na gidiyoruz. Renkli, ahşap süslemeli, cumbalı evlerin resimlerini çekip, Çağdaş Cam Müzesi’ni – Yılmaz Büyükerşen Balmumu Müzesi’ni geziyoruz.  Daha sonra Kanuni Sultan Süleyman döneminde yaptırılmış görkemli bir yapıya sahip Kurşunlu Camii ve Külliyesini (1525) geziyoruz.Tarihi Atlıhan Çarşısı’nda  Eskişehir’e özgü geleneksel el sanatlarımızdan olan lületaşının işlenişini izliyoruz. Alışveriş ve çevreyi tanımak için serbest zaman. Bu gezilerimizden sonra Kent Park’a gidip Eskişehir’in meşhur çiğ böreğinden yemek için öğle yemeği (ekstra) molası veriyoruz.Yapay plajı,gül bahçeleri,heykel ve anıtları,at binme alanlarını görerek park gezimizi tamamlıyoruz.Buradan Şahin Tepesi’ne çıkıyor Şelale Park’ta Eskişehir manzarası eşliğinde çaylarımızı yudumluyoruz.Akşam üzeri Porsuk çayında Gondol sefamızın(extra) ardından otelimize dönüyoruz.

3 GÜN:
Sabah, kahvaltı sonrası otelimizden ayrılıp Sazova Bilim Sanat ve Kültür Parkı’na geliyoruz. Sazova Parkı 400 bin metrekarelik bir alana sahiptir.Bu yanıyla Türkiye’nin birçok parkından daha büyük olma özelliğine sahiptir.İçerisinde restaurant ve kahve evleri,Masal Köşkü,Uzay Evi,Sualtı Dünyası,Korsan Gemisi,Bilim Deney Merkezi,gezi ve oyun alanları barındıran bu parkı gezi treni ile gezme imkanı buluyoruz. Gezimiz sonrası Kütahya’ya hareket ediyoruz. Kütahya’da Çini Çarşısı’nı gezip alışveriş için serbest zaman sonrası İZMİR’e hareket ediyoruz.Yolda gerekli molalar vererek İzmir’e ulaşıyoruz.
Bir başka Yeni Atılım Tur organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.